Fitness Seller

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

ik ga met mijn eigen redenering mee

nicky

lijkt me sterk dat dit al een hint is naar witch-king en daarnaast lijkt het me ook geen hint.

ik ga voor daffy

gut feeling

Net ook al cult gedrag op zoek naar goede rollen, en nu straf je me af over iemand wiens rol voor jou onbekend is ? Medecult ? Gutfeeling 1e dag? wat ?

RockOfAges

Net ook al cult gedrag op zoek naar goede rollen, en nu straf je me af over iemand wiens rol voor jou onbekend is ? Medecult ? Gutfeeling 1e dag? wat ?

RockOfAges

jij zoekt hints in dingen waar ik echt in de verste verte geen hint in kan zien en ik vroeg me af of een lijst wat duidelijkheid zou scheppen qua verdeling baard/niet baard in slechte/goede kampen.

jij zoekt hints in dingen waar ik echt in de verste verte geen hint in kan zien en ik vroeg me af of een lijst wat duidelijkheid zou scheppen qua verdeling baard/niet baard in slechte/goede kampen.
Alles kan een hint zijn. Dit zul je op voorhand nooit fatsoenlijk kunnen weten. Jouw stemgedrag daarentegen

Op basis van één woord is het nogal mager denk ik, mag ik trouwens vragen waarom nicky en niet HillR dan als ik je redenatie volg? Van de torenhint zijn we 100% zeker dat het een hint is.

Puur kansberekening omdat Hill vorig spelletje ook cult was

en niet op basis van 1 woord, vrouwen worden nogmaals genoemd

Puur kansberekening omdat Hill vorig spelletje ook cult was

en niet op basis van 1 woord, vrouwen worden nogmaals genoemd

In principe zie ik hier eigenlijk niet op verder moet gaan maar als je de rollen en de personages goed bekijkt zou je genoeg moeten weten.

Denk dat ik vandaag maar op een in actieveling stem.... Altijd lastig zo'n eerste dag

Ik ben er ook nog niet helemaal uit..

Heb nog geen redenering gezien waar ik me in kan vinden... :(
Iemand die me door deze zwarte tijden kan helpen?

Zijn de hobbits al in Breeg of heeft frodo de ring nog niet?

de eerste dag blijft lastig Wauter, wat stel jij voor ?

Mij moet je niet persee volgen hoor, ik heb al een idee maar ik wacht nog ff af wat de rest gaat doen. Ik moet nu wel helaas door maar als de dag vandaag tot 22u30 duurt kan ik normaal gezien nog wel stemmen.

Mij moet je niet persee volgen hoor, ik heb al een idee maar ik wacht nog ff af wat de rest gaat doen. Ik moet nu wel helaas door maar als de dag vandaag tot 22u30 duurt kan ik normaal gezien nog wel stemmen.

Ik hoef je ook niet te volgen, ben gewoon benieuwd naar een eventuele redenering.

maar daffy wacht af

Mijn stem gaat naar Penose :) 2 berichten geplaatst tot nu toe.

Henri108 geen idee, waarom. Erg lastig inderdaad. Dat ik de LOTR heel lang geleden heb gezien draagt ook niet bij >_<

Terug
Naar boven