- Waardering
- 7.874
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de verhalen zijn ook niet echt lang, kort startverhaaltje maar en geen dag 1 verhaal. In de immense verhalen van Wauter kon je altijd overal hints in zien, dat gaf altijd wel aanzet tot stemmingen
LeonM, want inactief.
Steen, doet speler nr. 24 nu mee? Want je voegde hem toe in de beginpagina, maar hij zegt zelf dat hij skipt?

Mijn stem gaat naar Penose2 berichten geplaatst tot nu toe.
Mehh, erg moeilijk. Snap weinig van het verhaal..
Door de week kan ik ook wat makkelijker meezoeken naar hints. Ben evt wel bereid mee te gaan op de hint die daffy geeft, ik denk juist dat steensteen wel goed is in de verre hints. Zeker gezien het spel.. Zit ook al heel veel werk in.
Iemand nog andere ideeen?

dan ook maar leonm inactief, ook voor eigen hachje, staan met paar man op 1 stem ?
Met op inactievelingen stemmen ben je niets mee, verkrijg je geen extra info door en ze worden er toch uitgeschreven.
Mijn stem gaat naar Theyoungone, maakte in het begin van de dag een rare post die absoluut niet had gehoeven als burger zijnde + zijn lengte past bij de hint van de toren (als ik die toch correct interpreteer).