MuscleMeat

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

Hopeloos zo'n eerste dag

de verhalen zijn ook niet echt lang, kort startverhaaltje maar en geen dag 1 verhaal. In de immense verhalen van Wauter kon je altijd overal hints in zien, dat gaf altijd wel aanzet tot stemmingen

LeonM, want inactief.
Steen, doet speler nr. 24 nu mee? Want je voegde hem toe in de beginpagina, maar hij zegt zelf dat hij skipt?

de verhalen zijn ook niet echt lang, kort startverhaaltje maar en geen dag 1 verhaal. In de immense verhalen van Wauter kon je altijd overal hints in zien, dat gaf altijd wel aanzet tot stemmingen

Is geen verhaal maar meer een opsomming van hints waarmee je nu nog niks mee kan.

LeonM, want inactief.
Steen, doet speler nr. 24 nu mee? Want je voegde hem toe in de beginpagina, maar hij zegt zelf dat hij skipt?

dit kan een spel compleet verneuken :roflol:

ik ken joeyc persoonlijk ik zal hem ff appen dat hij nu geen keus heeft

"Huh

Ben in Liverpool

Had gepost dat ik neet mejdoon"

Ik weet het niet jongens en meisjes, niks toe te voegen deze ronde.

• Topic Starter Topic Starter
Nog een uurtje, maak je keus

Mehh, erg moeilijk. Snap weinig van het verhaal..

Door de week kan ik ook wat makkelijker meezoeken naar hints. Ben evt wel bereid mee te gaan op de hint die daffy geeft, ik denk juist dat steensteen wel goed is in de verre hints. Zeker gezien het spel.. Zit ook al heel veel werk in.

Iemand nog andere ideeen?

dan ook maar leonm
inactief, ook voor eigen hachje, staan met paar man op 1 stem ?

Mehh, erg moeilijk. Snap weinig van het verhaal..

Door de week kan ik ook wat makkelijker meezoeken naar hints. Ben evt wel bereid mee te gaan op de hint die daffy geeft, ik denk juist dat steensteen wel goed is in de verre hints. Zeker gezien het spel.. Zit ook al heel veel werk in.

Iemand nog andere ideeen?

ja misschien wel. maar als nicky het niet is dan ben jij wel de volgende volgens de redenering van daffy :p

Ik ga wel mee op...

Leonm

dan ook maar leonm inactief, ook voor eigen hachje, staan met paar man op 1 stem ?

Met op inactievelingen stemmen ben je niets mee, verkrijg je geen extra info door en ze worden er toch uitgeschreven.

Mijn stem gaat naar Theyoungone, maakte in het begin van de dag een rare post die absoluut niet had gehoeven als burger zijnde + zijn lengte past bij de hint van de toren (als ik die toch correct interpreteer).

Met op inactievelingen stemmen ben je niets mee, verkrijg je geen extra info door en ze worden er toch uitgeschreven.

Mijn stem gaat naar Theyoungone, maakte in het begin van de dag een rare post die absoluut niet had gehoeven als burger zijnde + zijn lengte past bij de hint van de toren (als ik die toch correct interpreteer).

Het was ook eigen hachje redden

Vond het wel erg verdacht met hoeveel mensen er hapten op wat jack3d had gezegd.
Even kijken wie dat waren en waarom.

Brb

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

Zie niet in waarom the younone zijn eigen hachje zou hebben moeten redden. Was gewoon erg raar gestemd van hem

theyoungone inb4 tjuuk tjuuk

Terug
Naar boven