Mijn ijzerverslaving en ik
Hey,
begin maart begon ik met trainen, omdat een aantal van men vrienden dat ook al deden, en hoe meer zielen,...
Waarom een trainingslog? Omdat er in het fitnesscentrum waar ik train nauwelijks begeleiding ofzo is, ben ik afhankelijk van internet en tips van anderen voor een fatsoenlijk schema.
Statistieken:
-leeftijd: 17 jaar
-begin training, 2e week van maart: 64kg.
-15 mei: 70,6kg
-lengte: ongeveer 1,85, ik zal binnenkort es precies meten
-vet%: geen idee, hoe meet ik dat?
Doelen:
Ik wil vooral op kracht trainen, er gespierd uitzien hoeft van mij niet. Hoeveel kracht? The sky is the limit
Training:
Op aanraden van een vriend doe ik Rippetoe, en aangezien hij goed vooruitgaat, vertrouw ik wel op dat advies.
Dag 1:
- 3x5 Zercher squats
- 3x5 Benchpress
- 1x5 deadlift
Dag 3:
- 3x5 Zercher squats
- 3x5 Pendlay Rows
- 3x5 Overhead press
Dag 5: zie dag een.
En de tweede week dag 1 en 5 met 3 wisselen.
PR's:
Zercher squat: 3x5x59
Deadlift: 1x5x75
Bench: 3x5x36
Overhead: 3x5x31
Pendlay rows: 3x5x38
Vorige week niet gesquat en deadlift, vanwege last van men onderrug. Misschien wat te snel verhoogd. Vorige week heb ik ze allebei weer gedaan, met wat lager gewicht, en ze voelden niet verkeerd aan, dus ik ga volgende training weer squatten, en training daarna squatten +deadliften.
Voeding:
Ik heb nog geen voedingsschema, maar ik eet de laatste tijd wel veel bewuster, dus minder chips,alcohol,etc. en meer eiwitrijk beleg op brood, meer zuivelproducten, etc.
Hey,
begin maart begon ik met trainen, omdat een aantal van men vrienden dat ook al deden, en hoe meer zielen,...
Waarom een trainingslog? Omdat er in het fitnesscentrum waar ik train nauwelijks begeleiding ofzo is, ben ik afhankelijk van internet en tips van anderen voor een fatsoenlijk schema.
Statistieken:
-leeftijd: 17 jaar
-begin training, 2e week van maart: 64kg.
-15 mei: 70,6kg
-lengte: ongeveer 1,85, ik zal binnenkort es precies meten
-vet%: geen idee, hoe meet ik dat?
Doelen:
Ik wil vooral op kracht trainen, er gespierd uitzien hoeft van mij niet. Hoeveel kracht? The sky is the limit

Training:
Op aanraden van een vriend doe ik Rippetoe, en aangezien hij goed vooruitgaat, vertrouw ik wel op dat advies.
Dag 1:
- 3x5 Zercher squats
- 3x5 Benchpress
- 1x5 deadlift
Dag 3:
- 3x5 Zercher squats
- 3x5 Pendlay Rows
- 3x5 Overhead press
Dag 5: zie dag een.
En de tweede week dag 1 en 5 met 3 wisselen.
PR's:
Zercher squat: 3x5x59
Deadlift: 1x5x75
Bench: 3x5x36
Overhead: 3x5x31
Pendlay rows: 3x5x38
Vorige week niet gesquat en deadlift, vanwege last van men onderrug. Misschien wat te snel verhoogd. Vorige week heb ik ze allebei weer gedaan, met wat lager gewicht, en ze voelden niet verkeerd aan, dus ik ga volgende training weer squatten, en training daarna squatten +deadliften.
Voeding:
Ik heb nog geen voedingsschema, maar ik eet de laatste tijd wel veel bewuster, dus minder chips,alcohol,etc. en meer eiwitrijk beleg op brood, meer zuivelproducten, etc.
Laatst bewerkt:

dan maar dinsdag...

. Drie setjes van 6 tot 8 reps met 14 kilo per hand. Ging goed qua kracht, maar stabiliteit moet nog komen. Volgende keer beter...