Fitness Seller

BB'en met BB

Peiling Peiling Meedoen is belangrijker dan winnen?

• Ja

Stemmen: 5 10,9%
  • Nee

Stemmen: 10 21,7%
  • Als je het maximale uit jezelf hebt gehaald ben je een winnaar :thumbs:

Stemmen: 19 41,3%
  • Ik ben BB :BB_:

Stemmen: 12 26,1%

• Totaal stemmers
    46
  • Topic Starter Topic Starter
Training 20230630
Training: Cut Day 2 (Back, Biceps)
10:28-11:16 uur
BW: 115.3kg
KCal: 3200

1. MTS Front Pulldown (65-70 kg)
  2. Chest Supported T-Bar Row (wide overhand) (60 kg)
  3. Upperback Pulldown (95 kg)
  4. Crossing Cable Rear Delt Row (22.5 kg)
Biceps geskipped, want had geen tijd meer + redelijk leeg/vermoeid. Merk ook dat een rustdag misschien beter was geweest, al een paar weken niet gehad. Biceps pak ik de volgende training even mee. Goeie spierpijn van gisteren, PT (benen).

Alles 5 sets 8 reps met 60 seconden pauze tussen sets.

Eetlust hoog, dus dat is een goed teken.
Verwacht dat gewicht nu wel verder daalt.

Laatst bewerkt:
Dag 2 na beentraining met @Jwdoetookmee
penguin-icegif.gif

Vandaag alleen even cardio op lichte intensiteit om de beentjes los te maken (+ wat extra kcals verbranden) + biceps die ik gisteren had geskipt.

De kunst is om die intensiteit nu gewoon vast te houden voor al je andere trainingen.
Vond een pt in het begin ook wel even nuttig en kon daar best ook een tijdje op teren daarna.
Ja, wordt wel lastig, aangezien de reprange anders is, de machines anders en ik alleen train. Ik train normaal ook wel tot failure, maar dit is anders.

Vrijdag was het gewoon reps tot falen en dan doorgaan met hulp en halve reps op het eind.

Laatst bewerkt:
Training 20230703
18:02:19:17 uur
BW: 115.6kg

- Machine Chest Press (80-90 kg)
- Inline Machine Chest Press (90 kg) + dropset
- Smith Machine Shoulder Press (70 kg)
- Crossing Cable Side Raise (20 kg) + dropset
- Crossing Cable Triceps Extension (40-37.5 kg)
- Overhead "" "" (37.5 kg)

Alles 5 sets 8 reps met 60 seconden pauze tussen de sets. Goed gewend aan korte rust nu. Volgende week rust opbouwen. Spierpijn in kuiten nog een beetje.

Training 20230704
Training: Cut Day 3 (Legs)
19:44-20:57 uur
BW: ? (116.2 kg op Tanita in de gym, maar ik reken alleen m'n ochtendmetingen mee)
KCal: 3300
  1. Seated Leg Curl:
    • 8 x 70 kg
    • 8 x 75 kg
    • 8 x 80 kg
    • 8 x 80 kg
    • 7 x 80 kg dropset 70 kg tot failure
  2. Leg Extension:
    • 8 x 80 kg
    • 8 x 80 kg
    • 8 x 85 kg
    • 8 x 85 kg
    • 7 x 85 kg dropset 75 kg tot failure
  3. Front Squat (geen Hack Squat of V-Squat in deze gym):
    • 8 x 100 kg
    • 8 x 100 kg
    • 8 x 100 kg
    • 8 x 100 kg
    • 8 x 100 kg laatste 2 sets lelijk maar wel full ROM, net net aan
  4. Glute Bridge:
    • 5 x 8 x 100 kg, focus op tempo, uitvoering en techniek. Eerst dit verbeteren voordat ik verzwaar.
  5. Leg Press (High & Close Stance):
    • 8 x 190 kg full weight stack
    • 8 x 190 kg
    • 8 x 190 kg
    • 8 x 190 kg
    • 8 x 190 kg dropset 4 x 170 kg leeg
  6. Leg Adduction geskipt want niet aanwezig. Pak ik volgende keer mee als ik weer in de normale gym ben.
Alles met 60 seconde pauze tussen sets. Tempo 3-1-1-0.

Voelde goed. Bye bye.

Ik heb zojuist de uitslag van mijn bloedonderzoek van afgelopen zaterdag binnen gehad, zie bijlage.

De meeste waarden zijn wel oke, alleen hematocriet is erg hoog. Het getal hierboven klopt niet, het wordt geschat op zo'n 54%. Nog steeds erg hoog. Mijn laatste kuur was 600 mg Test E + 300 Mast, 4-5 weken geleden, en ik heb nooit boven de 1 gram gezeten. Aderlating wordt geadviseerd en ga ik dus doen. 2 weken geleden ben ik nog bloed wezen doneren bij de bloedbank.

Cystatine C ga ik nog laten nabepalen i.v.m. nierfunctie.

Voor zover ik weet is aderlating de enige manier om hematocriet omlaag te krijgen (en niet kuren uiteraard) en zijn hier geen andere middelen voor. Ik weet dat anderen wel wat hoger kuren dan ik (@Wengstertje @vntl @TallAndSmal ) en benieuwd of hematocriet daar ook zo hoog is.

Bijlagen

Cardio doen.

Ik heb zojuist de uitslag van mijn bloedonderzoek van afgelopen zaterdag binnen gehad, zie bijlage.

De meeste waarden zijn wel oke, alleen hematocriet is erg hoog. Het getal hierboven klopt niet, het wordt geschat op zo'n 54%. Nog steeds erg hoog. Mijn laatste kuur was 600 mg Test E + 300 Mast, 4-5 weken geleden, en ik heb nooit boven de 1 gram gezeten. Aderlating wordt geadviseerd en ga ik dus doen. 2 weken geleden ben ik nog bloed wezen doneren bij de bloedbank.

Cystatine C ga ik nog laten nabepalen i.v.m. nierfunctie.

Voor zover ik weet is aderlating de enige manier om hematocriet omlaag te krijgen (en niet kuren uiteraard) en zijn hier geen andere middelen voor. Ik weet dat anderen wel wat hoger kuren dan ik (@Wengstertje @vntl @TallAndSmal ) en benieuwd of hematocriet daar ook zo hoog is.
Mijn hematocriet is nog nooit te hoog geweest tijdens bloedprikken in cruise (op 300mg test), wel tegen de max referentie.

Was je wel gehydrateerd tijdens prikken?

Training 20230705
07.28-08.33 uur
BW: 115.9 kg

- Cable Chest Fly: 5 x 8 x 22.5 kg
- BP: 8 x 100, 8 x 100, 8 x 110, 8 x 110, 7 x 110 kg + dropset
- Seated Machine Row (small, V-grip): 8 x 95, 8 x 95, 8 x 97.5, 10 x 97.5, 10 x 97.5 kg (complete stack) + dropset
- Lat Pulldown (small, neutral): 8,8 x 95 kg, 8,8,8 x 100 kg
- Crossing Cable Triceps Extension: 8,8,8,8,8 x 15 kg + dropset
- Low End Biceps Curl (facing in): 8,8 x 15 kg 8,8,8 x 17.5 kg + dropset

Leeg.

Alles met 60 seconden pauze tussen sets.

Eetlust erg hoog. Gelukkig druk op werk, dus genoeg afleiding. Nu in de trein naar huis. 🚂

@bodybuilding.nl : weet jij waarom op mijn telefoon en in de app het menu met opsommingstekens en nummering, emoticons, schuingedrukt etc. uitgegrijsd is? In de browser op een desktop/laptop werkt dit wel.

Mijn hematocriet is nog nooit te hoog geweest tijdens bloedprikken in cruise (op 300mg test), wel tegen de max referentie.

Was je wel gehydrateerd tijdens prikken?
Bedankt voor je reactie. Ik had de ochtend nog getraind en zeker 3 liter gedronken. 13.15 uur geprikt. Ik dacht misschien is mijn cruise (300 mg) eigenlijk wat te hoog.

Ik wil wel supps overwegen, maar bloeddruk en cholesterol zijn prima, dus denk niet dat het erg helpt.

Bedankt voor je reactie. Ik had de ochtend nog getraind en zeker 3 liter gedronken. 13.15 uur geprikt. Ik dacht misschien is mijn cruise (300 mg) eigenlijk wat te hoog.

Ik wil wel supps overwegen, maar bloeddruk en cholesterol zijn prima, dus denk niet dat het erg helpt.
Enige wat je kan doen is volgens mij aderlating of terug naar een echte trt dosis of off dacht ik?

• Like
Waarderingen: BB_
Enige wat je kan doen is volgens mij aderlating of terug naar een echte trt dosis of off dacht ik?
Yes, bedankt. Bij de Android Health Clinic is een aderlating volgens mij 30 euro. Heb geen zin om zelf de naald erin te doen. :roflol:

Nou lees ik op reddit iets over telmisartan en hematocriet.

Terug
Naar boven