MuscleMeat

BB'en met BB

Peiling Peiling Meedoen is belangrijker dan winnen?

• Ja

Stemmen: 5 10,9%
  • Nee

Stemmen: 10 21,7%
  • Als je het maximale uit jezelf hebt gehaald ben je een winnaar :thumbs:

Stemmen: 19 41,3%
  • Ik ben BB :BB_:

Stemmen: 12 26,1%

• Totaal stemmers
    46
  • Topic Starter Topic Starter
@BB_ alleen wegen in de ochtend, en telkens onder zelfde omstandigheid. paar x wegen per dag heb je niets aan
Exact.

"In de ochtend nuchter gewogen na het opstaan en stoelgang, hooguit 1 glas water gedronken."

Zo weeg ik altijd. Alleen gisteren had ik mijn twijfels bij de weegschaal dus ging ik een paar x achter elkaar opstaan, dat zou geen verschil mogen maken. Die avondweging was gewoon omdat ik benieuwd was. 😅

Nu weer 116.7 kg.

Laatst bewerkt:
20230625_085813.jpg
20230625_085856.jpg
20230625_085929.jpg
Interessant

Exact.

"In de ochtend nuchter gewogen na het opstaan en stoelgang, hooguit 1 glas water gedronken."

Zo weeg ik altijd. Alleen gisteren had ik mijn twijfels bij de weegschaal dus ging ik een paar x achter elkaar opstaan, dat zou geen verschil mogen maken. Die avondweging was gewoon omdat ik benieuwd was. 😅

Nu weer 116.7 kg.
Zou dan nieuwe batterij proberen

• Like
Waarderingen: BB_
  • Like
Ik noteer alleen ochtendgewicht, maar als ik weeg voordat ik ga slapen dan kan ik redelijk accuraat voorspellen hoe zwaar ik de dag erna ga zijn
Yes. En dan weet je hoeveel vocht je 's nachts hebt verloren. 's Ochtends zou je lichter moeten zijn; als dat niet zo is, klopt er iets niet aan de weging.

Yes, maar dat verklaart niet mijn hoge ochtendgewicht. Nou heeft mijn weegschaal af en toe kuren. Dan ga ik 3x achter elkaar opstaan en krijg ik 3 waarden die 1-2 kg verschillen van elkaar. Als dat komende week blijft ga ik een nieuwe kopen. (Batterijen zijn nieuw, ondergrond vlak, geen vuiltje aan de onderzijde.)

Zou dan nieuwe batterij proberen

Ik ga kijken naar een andere weegschaal. Iemand tips in de range 20-50 euro?

Heb zelf de Withings Body+, maar die is richting de €100,-. Wel super tevreden mee.

Deze wordt ook goed aangeschreven qua reviews wat ik zo zie, maar zelf dus geen ervaring mee:
Withings Body – Slimme weegschaal met wifi en BMI-meter, digitale badkamerweegschaal, app-synchronisatie via Bluetooth of wifi https://amzn.eu/d/9I9HSm4

• Like
Veel Soehle-fans hier!

Geeft die ook meteen vetpercentage?

Lijkt me wel handig voor TS.

Die ik nu heb kan je van alles mee, maar ik kijk idd alleen naar gewicht, de rest heb ik niet nodig.

Ik noteer alleen ochtendgewicht, maar als ik weeg voordat ik ga slapen dan kan ik redelijk accuraat voorspellen hoe zwaar ik de dag erna ga zijn
als het maar onder zelfde omstandigheid gaat, of je nu weegt voor slapengaan of in de ochtend. gewicht voor je wedstrijd is niet je weekgem. :d

Terug
Naar boven