- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Zeg ik ergens jou naam? Als jij je kennelijk aangesproken voelt?haat en afgunst? ik haat niet ahahha ik geef mijn mening. Waar zie je mij haten dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg ik ergens jou naam? Als jij je kennelijk aangesproken voelt?haat en afgunst? ik haat niet ahahha ik geef mijn mening. Waar zie je mij haten dan?
je reageert toch nadat ik mijn mening geef dat ik zeg er geen meerwaarde van in te zien?Zeg ik ergens jou naam? Als jij je kennelijk aangesproken voelt?
Quote ik jou? Ik reageer na bert en in het algemeen dus voel je maar niet aangesproken.je reageert toch nadat ik mijn mening geef dat ik zeg er geen meerwaarde van in te zien?
Ik heb geen traintopic, alleen supermarkt en te vroeg overleden BB'ers. heb er niks van meegekregen. Dan moet je niet bij mij zijn dikkieDit forum is één en al haat en afgunst.
Net zo als ik mijn mening gaf in jouw topic en een topic ban kreeg![]()
Daarover gesproken: waar is hij eigenlijk gebleven? Weer butthurt?🤪als je niks meer kunt zeggen in een topic mbt trainen, kun je het forum beter sluiten. Een forum is er om te chatten met elkaar en dom te lullen over van alles en nog wat. ergens over doordrammen terwijl iemand begeleid wordt is wat anders dan je mening geven. Soms is het ook verhelderend, zie maar met Oldie met zijn Provi gedachte. Hoop, en denk ook niet dat BB er van de wijs van raakt als Meeuwke
Meeuwtje is nu triest aan het doen en aandacht aan het trekken op een ander forum.Daarover gesproken: waar is hij eigenlijk gebleven? Weer butthurt?🤪
OchJa, alles voor een beetje aandacht?Ik zou liegen als ik zou zeggen dat dit als onverwachts nieuws komt😅, maar toch zonde.
Viva forum?Meeuwtje is nu triest aan het doen en aandacht aan het trekken op een ander forum.
Na zijn (naar eigen woorden) carrière als “top sporter” is hij nu full blown junkie
rijbewijs heeft ie nog steeds niet, stage is ie buiten geflikkerd,….
Alles loopt zoals te voorspellen was.
Linkje?Meeuwtje is nu triest aan het doen en aandacht aan het trekken op een ander forum.
Na zijn (naar eigen woorden) carrière als “top sporter” is hij nu full blown junkie
rijbewijs heeft ie nog steeds niet, stage is ie buiten geflikkerd,….
Alles loopt zoals te voorspellen was.
www.drugsforum.nl
Het drugsforum ook echt....Beginnende hasj verslaving
Hopelijk start je hulp gewoon snel en hoef je helemaal geen meds meer te slikken🥰 Alle meds hebben "bij"werkingen. Vanochtend wel met een goede mood opgestaan. Vraagje: Je bent opgestaan met een goeie mood, waarom/waarvoor heb je dan doen besluiten om die Xanax er alsong bij te pakken?www.drugsforum.nl
Enjoy
Ja, waarom doet hij dat eigenlijk? Misschien dat iemand hier wat ongevraagd advies voor heeft.Wat vinden jullie van die setjes die bert doet voor dat hij tot falen gaat?
Omdat zijn coach dat zegt te doen.Ja, waarom doet hij dat eigenlijk? Misschien dat iemand hier wat ongevraagd advies voor heeft.