Fitness Seller

BB'en met BB

Peiling Peiling Meedoen is belangrijker dan winnen?

• Ja

Stemmen: 5 10,9%
  • Nee

Stemmen: 10 21,7%
  • Als je het maximale uit jezelf hebt gehaald ben je een winnaar :thumbs:

Stemmen: 19 41,3%
  • Ik ben BB :BB_:

Stemmen: 12 26,1%

• Totaal stemmers
    46
Laatst bewerkt:
als je niks meer kunt zeggen in een topic mbt trainen, kun je het forum beter sluiten. Een forum is er om te chatten met elkaar en dom te lullen over van alles en nog wat. ergens over doordrammen terwijl iemand begeleid wordt is wat anders dan je mening geven. Soms is het ook verhelderend, zie maar met Oldie met zijn Provi gedachte. Hoop, en denk ook niet dat BB er van de wijs van raakt als Meeuwke
Daarover gesproken: waar is hij eigenlijk gebleven? Weer butthurt?🤪

Daarover gesproken: waar is hij eigenlijk gebleven? Weer butthurt?🤪
Meeuwtje is nu triest aan het doen en aandacht aan het trekken op een ander forum.
Na zijn (naar eigen woorden) carrière als “top sporter” is hij nu full blown junkie
rijbewijs heeft ie nog steeds niet, stage is ie buiten geflikkerd,….
Alles loopt zoals te voorspellen was.

Ik zou liegen als ik zou zeggen dat dit als onverwachts nieuws komt😅, maar toch zonde.

Dit topic staat wel garant voor DBB Juice :popcorn:

Meeuwtje is nu triest aan het doen en aandacht aan het trekken op een ander forum.
Na zijn (naar eigen woorden) carrière als “top sporter” is hij nu full blown junkie
Viva forum?

Linkje?

Ik voorzie een nieuw forum dat we kunnen rellen.

Nice.

Enjoy

Enjoy
Het drugsforum ook echt....

Als het Prive zou staan zou in het niet posten, maar op een openbaar forum, niet afgeschermd…

Excuses Bert :roflol:

Mijn interesse was overigens wel oprecht.

Hoe lang train je nu op deze manier? En wat vind je er van? Doet me denken aan old school pump trainingen ala Arnold. Vond dat zelf altijd wel fijne trainingen.

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven