- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volgens mij train jij ook zo.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij train jij ook zo.
Geen idee wat je bedoelt.
Zo dan, staan wel heftige dingen in. Triest hoorBeginnende hasj verslaving
Hopelijk start je hulp gewoon snel en hoef je helemaal geen meds meer te slikken🥰 Alle meds hebben "bij"werkingen. Vanochtend wel met een goede mood opgestaan. Vraagje: Je bent opgestaan met een goeie mood, waarom/waarvoor heb je dan doen besluiten om die Xanax er alsong bij te pakken?www.drugsforum.nl
Enjoy
Wat is er mis met Technogym?Zit je nou op de KHK met die treurige Technogym poep te kloten?
Wel lekker rustig trainen daar zeker? ..
Mocht je het terug willen lezen, het start hier ergens.
No problem. Ik heb eerst 6 weken 4 setjes per oefening getraind waarbij de rustpauze opliep van 40 tot 60 seconden en het aantal reps afliep.Excuses Bert
Mijn interesse was overigens wel oprecht.
Hoe lang train je nu op deze manier? En wat vind je er van? Doet me denken aan old school pump trainingen ala Arnold. Vond dat zelf altijd wel fijne trainingen.

De apparaten zijn kwalitatief prima. Helaas hebben ze niet de Plate Loaded Line hier en gaan sommige machines niet zo zwaar (iets meer gericht op fitness dan BB), maar verder inderdaad niet slecht.
De apparaten zijn kwalitatief prima. Helaas hebben ze niet de Plate Loaded Line hier en gaan sommige machines niet zo zwaar (iets meer gericht op fitness dan BB), maar verder inderdaad niet slecht.

Ik train niet in Platinum Gym, dat is niet bij mij in de buurt. Wel een goeie gym.Is niks mis mee, ik (en toch best veel mensen) vinden het gewoon minder prettige apparatuur. De bewegingsbaan ofzo, veel plastic..
Het doet z'n werk hoor maar het voelt gewoon niet zoals Hammer Strength, om maar een ander merk te noemen.
En omdat BB ook in Platinum gym traint denk ik dat het verschil in kwaliteit dan wel groot voelt.
Of niet B?
is er een speciale reden dat je je (borst)oefeningen alleen met machines doet?

als je alleen traint kan je veiliger tot failure gaan. En dat is toch de bedoeling van trainen? of was dat de vorige discussie?
No problem. Weet dat m'n coach er fan is. Sowieso staat er in m'n schema 'converging' bij. Dan zou BP al afvallen. Ik train overigens ook in een andere gym die geen goeie machines heeft, dus Bench Press daar en pak ook wel DB Press.
Wat betekent dit?Sowieso staat er in m'n schema 'converging' bij. Dan zou BP al afvallen.
Dat de handgrepen convergeren, oftewel, naar elkaar toe komen. Wanneer je met DB's chest presst, heb je dit automatisch al. Bij een BB press niet, want de breedte waarop je de BB vast hebt blijft hetzelfde gedurende de beweging.
Hopelijk zijn we hem niet volledig kwijtBeginnende hasj verslaving
Hopelijk start je hulp gewoon snel en hoef je helemaal geen meds meer te slikken🥰 Alle meds hebben "bij"werkingen. Vanochtend wel met een goede mood opgestaan. Vraagje: Je bent opgestaan met een goeie mood, waarom/waarvoor heb je dan doen besluiten om die Xanax er alsong bij te pakken?www.drugsforum.nl
Enjoy