- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ooit weer van plan om een wedstrijd te doen bert?Ik moet trouwens ook eens leren poseren. Ik zie hier weleens wat voorbij komen. Weet iemand waar er zo nu en dan poseerlessen worden gegeven ergens? Hoeft niet individueel, in groepsverband is prima.
Npc regelt het eens in de zoveel tijdIk moet trouwens ook eens leren poseren. Ik zie hier weleens wat voorbij komen. Weet iemand waar er zo nu en dan poseerlessen worden gegeven ergens? Hoeft niet individueel, in groepsverband is prima.
Volgend jaar.
Ik kom weleens in het Utrechtse en in de toren als je dan tijd hebt kunnen we ff in de gym.Ik moet trouwens ook eens leren poseren. Ik zie hier weleens wat voorbij komen. Weet iemand waar er zo nu en dan poseerlessen worden gegeven ergens? Hoeft niet individueel, in groepsverband is prima.
Lijkt me tof. Ik ben in principe vanaf maandagavond in Utrecht en ga donderdagavond weer naar huis. (Rijd woensdag vanuit daar op en neer naar Eindhoven?). Oktober ben ik wat meer op pad naar de VS.Ik kom weleens in het Utrechtse en in de toren als je dan tijd hebt kunnen we ff in de gym.
Jep ik zat ook op iets soortgelijks. Kun je met recht een hellweek noemen
Dat zou je toch ook alleen maar een hele week doen als je nog even gas moet bijgeven omdat je je doel anders niet behaalt lijkt me?Jep ik zat ook op iets soortgelijks. Kun je met recht een hellweek noemen
Ja en beetje uit kwark. In principe dus vrijwel geen. Is toch meestal met depletion? Was bij mn vorige coach ook toen ik een wedstrijd deed.
Zit ook tussen je oren, ik weet dat het nog maar een paar dagen is en als ik druk ben op het werk gaat de tijd snel..Jep ik zat ook op iets soortgelijks. Kun je met recht een hellweek noemen
Klopt, idealiter had ik een paar weken meer gehad inderdaad; als ik niet de contest hier zou doen, zou ik ik 'm wat langer doortrekken en dan een fotoshoot doen. De forumcontest is voor mij altijd net te kort voor een ideale prep. Westrijdprep zou ik zeker eerder beginnen. Vorige contest hier was ik al 4 weken aan het cutten toen ie werd aangekondigd, dus toen had ik tijd genoeg.Dat zou je toch ook alleen maar een hele week doen als je nog even gas moet bijgeven omdat je je doel anders niet behaalt lijkt me?
Gewicht zegt ook niet alles. Laatste 3-4 weken van mijn laatste prep ben ik eigenlijk niet meer afgevallen. Op 4 weken uit had ik al het gewicht wat ik op showday ook had. Maar shape verbeterde wel. Kwamen ook iets meer PED's in.Klopt, idealiter had ik een paar weken meer gehad inderdaad; als ik niet de contest hier zou doen, zou ik ik 'm wat langer doortrekken en dan een fotoshoot doen. De forumcontest is voor mij altijd net te kort voor een ideale prep. Westrijdprep zou ik zeker eerder beginnen. Vorige contest hier was ik al 4 weken aan het cutten toen ie werd aangekondigd, dus toen had ik tijd genoeg.
In ieder geval, als ik volgend jaar een wedstrijd ga doen, weet ik nu in ieder geval hoe lang ik nodig heb.
Gek genoeg daalt mn gewicht ook niet meer, maar deze week zal dat wel weer gebeuren.
Ja dat heb dus ook. Ik zat in een cruise en nu de laatste paar weken een blast. De contest was ook niet echt gepland, anders had ik blast-cruise anders gedaan.Gewicht zegt ook niet alles. Laatste 3-4 weken van mijn laatste prep ben ik eigenlijk niet meer afgevallen. Op 4 weken uit had ik al het gewicht wat ik op showday ook had. Maar shape verbeterde wel. Kwamen ook iets meer PED's in.
Ik heb nooit gedeplete, als je klaar bent ben je klaar waarom zou je jezelf helemaal leeg willen trekken om daarna vol te gaan staan weer plus Met extra risico's dat het fout kan gaan. Vocht vasthouden. Niet vol genoeg komen te staan.Ja en beetje uit kwark. In principe dus vrijwel geen. Is toch meestal met depletion? Was bij mn vorige coach ook toen ik een wedstrijd deed.
Spreek je over vijf, zes dagen🤣Zit ook tussen je oren, ik weet dat het nog maar een paar dagen is en als ik druk ben op het werk gaat de tijd snel..
Verschilt denk ik beetje per persoon. Ik houd van nature veel vocht vast en die ene week is bij mij een extreem verschil. Ik in ieder geval, ik doe wat mn coach zegt en blijkbaar is hij er voorstander van.Ik heb nooit gedeplete, als je klaar bent ben je klaar waarom zou je jezelf helemaal leeg willen trekken om daarna vol te gaan staan weer plus Met extra risico's dat het fout kan gaan. Vocht vasthouden. Niet vol genoeg komen te staan.
Ik zat op 2800 kcal nog met de siggi. Carbs moet ik ff nakijken hoeveel ik die nog at.

Dan ben ik inderdaad klaar ja. Dat is het mooie.Spreek je over vijf, zes dagen🤣
Dan ben je er helemaal klaar mee