Fitness Seller

BB'en met BB

Peiling Peiling Meedoen is belangrijker dan winnen?

• Ja

Stemmen: 5 10,9%
  • Nee

Stemmen: 10 21,7%
  • Als je het maximale uit jezelf hebt gehaald ben je een winnaar :thumbs:

Stemmen: 19 41,3%
  • Ik ben BB :BB_:

Stemmen: 12 26,1%

• Totaal stemmers
    46
Gebeurde tijdens RDL. Ik pakte m wel zwaar, maar juist heel gecontroleerd en langzaam en de spanning voelde perfect.

Zal wel een beetje een opeenstapeling zijn van. Veel trainen, cardio, weinig eten, slechte slaap druk met werk en prive. Gelukkig start morgen het laden dus zit het er voor benen toch grotendeels op. En ik heb vakantie dus kan goed herstellen, maar wil wel actief kunnen blijven. (Fietsen, lopen, Sightseeing)
Zolang je actief kan ontspannen, is dat denk ik ook beter voor je herstel? Maar beterschap. Hopelijk valt het mee

Ik hoop dat het gaat meevallen :thumb: succes.

• Like
Waarderingen: BB_
Hoop ook voor je dat het meevalt en je lekker kan gaan genieten van je vakantie

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
Wandelen gaat moeizaam. Net bij mn moeder wezen opruimen.

➖Lopen moeizaam.
✅Fietsen oke
✅Motorrijden prima
❌Squat / leg curl / leg extension onmogelijk
✅Calves / adductors / abductors
❌Op de wc zitten lastig, althans, het zakken
✅Trap op en af lukt wel.
❌ Veters strikken moet ik bij gaan zitten 🤣

Maandag maar even langs dokter/fysio

Wandelen gaat moeizaam. Net bij mn moeder wezen opruimen.

➖Lopen moeizaam.
✅Fietsen oke
✅Motorrijden prima
❌Squat / leg curl / leg extension onmogelijk
✅Calves / adductors / abductors
❌Op de wc zitten lastig, althans, het zakken
✅Trap op en af lukt wel.
❌ Veters strikken moet ik bij gaan zitten 🤣

Maandag maar even langs dokter/fysio
Ja klinkt wel als een zweepslag idd. Heb dat vroeger ook ooit gehad toen ik nog atletiek deed. Lopen kon ik niet eens toen het gebeurden. Daarna idd heel moeizaam en pijnlijk.

Is wel kut blessure want als je denk er vanaf te zijn en weer volle bak wilt gaan kan het er opeens weer in schieten. Bij mij is het altijd een zwakke plek geweest. Seated legcurl gaat links ook veel moeizamer dan rechts na al die jaren nogsteeds.

Sterkte man

Ja klinkt wel als een zweepslag idd. Heb dat vroeger ook ooit gehad toen ik nog atletiek deed. Lopen kon ik niet eens toen het gebeurden. Daarna idd heel moeizaam en pijnlijk.

Is wel kut blessure want als je denk er vanaf te zijn en weer volle bak wilt gaan kan het er opeens weer in schieten. Bij mij is het altijd een zwakke plek geweest. Seated legcurl gaat links ook veel moeizamer dan rechts na al die jaren nogsteeds.

Sterkte man
Vervelend om te horen man! Ik weet inderdaad niet wanneer ik weer volle bak hamstrings durf te trainen, maar nu ben ik al blij als ik ontspannen kan lopen.

Ik dacht net even boodschappen te doen in de supermarkt om de hoek, maar heb gelijk veel last. Loop nu als Herr Flick. Hopen dat het snel voorbij is maar en ik nog kan genieten van m'n vakantie. Misschien is het een milde zweepslag en heeft de fysio wat tips en oefening die herstel doen herstellen.

Die fotoshoot komt wel goed, ga vanaf morgen toch laden dus wat rust is niet verkeerd.

Laatst bewerkt:
Niet extreem last. Wel beetje Herr Flick. :roflol:
Fietsen gaat goed.
IMG_20230827_165848.jpg

Weet niet of jij al snel blauwe plekken krijgt, maar dat is ook geen goed teken. Hoe voelen specifieke hamstring stretches en contractions?

Ibuprofen nemen tegen pijn maar ook als ontstekingsremmer, want als het ook nog eens gaat ontsteken dan zit je er veel langer mee.

Verder heb ik persoonlijk goede ervaring met heat spray, maar ik had quad tendinopathy, geen idee in hoeverre het zou helpen voor zweepslag, maar wellicht opzoeken waard.

Weet niet of jij al snel blauwe plekken krijgt, maar dat is ook geen goed teken. Hoe voelen specifieke hamstring stretches en contractions?

Ibuprofen nemen tegen pijn maar ook als ontstekingsremmer, want als het ook nog eens gaat ontsteken dan zit je er veel langer mee.

Verder heb ik persoonlijk goede ervaring met heat spray, maar ik had quad tendinopathy, geen idee in hoeverre het zou helpen voor zweepslag, maar wellicht opzoeken waard.
Ik heb geen pijn en neem geen pijnstillers als het niet nodig is.

Stretches en contractions doe ik even niet. Ik ga morgen naar de fysio en kijk welke oefeningen hij mij aanraadt. Fietsen gaat prima, lopen moet ik vermijden.

Ik ga geen risico nemen met andere middelen. Bedankt voor de tips, maar ik laat een expert er even naar kijken .

Ik heb geen pijn en neem geen pijnstillers als het niet nodig is.

Stretches en contractions doe ik even niet. Ik ga morgen naar de fysio en kijk welke oefeningen hij mij aanraadt. Fietsen gaat prima, lopen moet ik vermijden.

Ik ga geen risico nemen met andere middelen. Bedankt voor de tips, maar ik laat een expert er even naar kijken .

Waarom vraag je het dan? :roflol:
Sterkte in ieder geval!

IMG_20230827_191610.jpg

2023 Aug 27

Incline Machine Chest Press :
120x10
140x6
140x6 .

Converging Machine Chest Press:
120x6 .
120x7 .
120x7

Machine Chest Fly:
35x10 Seated Cable
40x8
40x8

Machine Shoulder Press:
90x8 Smith Machine, lekker!
90x6
90x8

Crossing Cable Side Raise:
12.5x10 Machine
12.5x8
12.5x8 + dropset

Machine Triceps Dips:
100x9 Whole stack + 20 kg
100x10
100x12

Unilateral Overhead Triceps Extension:
20x10 DB
20x10
20x7

Logged using RepCount

Vocht en zout moet ik nog gewoon hoog houden tijdens laden, dus dat is relaxed.

Meal 1: 4 eieren + 50 gram 20+-kaas.
Meal 2 t/m 6: rijst + kip + groenten
Geen cafeïne, smaak- en zoetstoffen e.d.

Kwam wat werk enzo tussendoor en net klaar in de gym, moet nog 3 meals vanavond:roflol:

Was namiddag in slaap gevallen, na zo'n week geen carbs en matig slapen en dan ineens een berg rijst..

Alvast geschoren voor de shoot. Ik denk niet dat ik helemaal ga tannen, maar wel ff kijken of dit wat is.
IMG_20230828_092502.jpg

Morgen 10 uur fysio.
IMG-20230828-WA0003.jpg

Bedankt, maar ik heb geen behoefte aan MT en dergelijke middelen/rotzooi. Ik word van nature snel bruin en prefereer de zon en een een natuurlijke bruine kleur. Na de shoot was ik het er gelijk weer af. Volgende week Tunesië, dus dan word ik sowieso een n*ger. :)

Het is dat ik weinig tijd heb gehad om te zonnen en het weer slecht is geweest, dus als ik nu een beetje bruin ben voor de shoot vind ik het helemaal prima en ga niks additioneels in huis halen. Had deze dingetjes van de Lidl nog liggen, voor een habbekrats ooit gekocht.

Terug
Naar boven