XXL Nutrition

BB'en met BB

Peiling Peiling Meedoen is belangrijker dan winnen?

• Ja

Stemmen: 5 10,9%
  • Nee

Stemmen: 10 21,7%
  • Als je het maximale uit jezelf hebt gehaald ben je een winnaar :thumbs:

Stemmen: 19 41,3%
  • Ik ben BB :BB_:

Stemmen: 12 26,1%

• Totaal stemmers
    46
  • Topic Starter Topic Starter
Kracht ochtend. Cardio avond.
Screenshot_2023-08-15-19-53-55-344_sp.repcount.jpg

Screenshot_2023-08-15-19-54-05-996_sp.repcount.jpg

Screenshot_2023-08-15-19-54-10-623_sp.repcount.jpg
IMG_20230815_195420.jpg

Strijden 2300 kcal op 100+bw denk dat je met meer voeding ook echt wel afvalt hoor haha.

• Like
Waarderingen: BB_
Voelt dit al weer wat beter?
Lekker bezig, nog even volhouden :)
Yes was 2 daagjes. Nu weer in het ritme. Voor de training even opladen. Ik werk verder op kantoor en opvallend goeie focus nu. Ook omdat het wel druk is, dat is wel fijn. :)

8x200kg Romanians ?! :eek:
Is dat met constant tension, waarbij de plates de grond niet raken? Da's wel brutaal sterk!

8x200kg Romanians ?! :eek:
Is dat met constant tension, waarbij de plates de grond niet raken? Da's wel brutaal sterk!
De plates komen tot halverwege mn scheenbenen misschien, als je Romanians tot aan de grond kunt doen ben je wel heel flexibel. Ik denk dat het wel meevalt. Als ik geheel omhoog kom is de tension wel iets minder. Een beetje zoals hier, maar dan minder explosief (lijkt wel alsof ie bijna overstrekt):

De plates komen tot halverwege mn scheenbenen misschien, als je Romanians tot aan de grond kunt doen ben je wel heel flexibel. Ik denk dat het wel meevalt. Als ik geheel omhoog kom is de tension wel iets minder. Een beetje zoals hier, maar dan minder explosief (lijkt wel alsof ie bijna overstrekt):

Dan doe je ze volgens het boekje. En dan vind ik 8x200 dus echt gruwelijk sterk! Blijf je t/m de laatste rep een goede stretch op je hamstrings voelen?

• Like
Waarderingen: BB_
48 min cardio

Wat nu als je na 48 min je rondje hebt gefietst of gelopen. Ga jij dan 2 min extra fietsen om op 50 min te komen? :P
Wielrenners wel, maar meestal gaat het dan om kilometers. Ik zat eens na mijn werk op een mooi plekje achter de duinen in de buurt van het huis van mijn wielrentrainer, een fles wijn te drinken. Komt die kerel onverwacht langs, hij was omgereden om de 100km vol te maken en had ook geen tijd om een slokje mee te drinken.

Terug
Naar boven