AndroidHealthClinic

BB'en met BB

Peiling Peiling Meedoen is belangrijker dan winnen?

• Ja

Stemmen: 5 10,9%
  • Nee

Stemmen: 10 21,7%
  • Als je het maximale uit jezelf hebt gehaald ben je een winnaar :thumbs:

Stemmen: 19 41,3%
  • Ik ben BB :BB_:

Stemmen: 12 26,1%

• Totaal stemmers
    46
  • Topic Starter Topic Starter
Als ik advies nodig heb, laat ik het wel weten. :thumbs:

Snap niet waarom je iemand ongevraagd MT2 zou adviseren.

Bedankt, maar ik heb geen behoefte aan MT en dergelijke middelen/rotzooi. Ik word van nature snel bruin en prefereer de zon en een een natuurlijke bruine kleur. Na de shoot was ik het er gelijk weer af. Volgende week Tunesië, dus dan word ik sowieso een n*ger. :)

Het is dat ik weinig tijd heb gehad om te zonnen en het weer slecht is geweest, dus als ik nu een beetje bruin ben voor de shoot vind ik het helemaal prima en ga niks additioneels in huis halen. Had deze dingetjes van de Lidl nog liggen, voor een habbekrats ooit gekocht.
Dan is het toch prima. Dit antwoord voldoet ook, focus je niet op MT2 als je dat niet wilt.

• Like
Waarderingen: BB_
IMG_20230828_182049.jpg

2023 Aug 28

Chest Supported Lat Pulldown (neutral):
60x10 MTS Front Pulldown
70x9
70x8

Seated Lat Row (neutral):
110x8 Last van hamstring
110x8
110x

Upper Back Pulldown, wide pronated :
100x8
100x8
100x8

Upper Back Row (wide, pronated):
70x8 T-Bar Chest Supported
70x8
70x8 Failure

Machine Reverse Fly:
20x8 Standing Cable
20x8
20x8

Low End Cable Biceps Curl, facing in:
40x8
40x9
40x10

Low End Cable Biceps Curl, facing out:
40x8
40x9
40x10

Logged using RepCount

Nog even nieuwe kleding voor de shoot van woensdag gekocht, was nodig. Morgen de shoot voor de contest.

Net thuis, even heel snel eten en door naar @AndroidHealthClinic voor de Q&A, gaat niet lukken op tijd te komen dus neem mn eten wel mee. :roflol:

Lopen gaat iets beter.

Weet niet of jij al snel blauwe plekken krijgt, maar dat is ook geen goed teken. Hoe voelen specifieke hamstring stretches en contractions?

Ibuprofen nemen tegen pijn maar ook als ontstekingsremmer, want als het ook nog eens gaat ontsteken dan zit je er veel langer mee.

Verder heb ik persoonlijk goede ervaring met heat spray, maar ik had quad tendinopathy, geen idee in hoeverre het zou helpen voor zweepslag, maar wellicht opzoeken waard.
Wat geef jij toch extreme onzin adviezen, hoezo vraag je hoe stretches voelen om te doen alsof je er wat van weet?:roflol:

Ontsteken? Dit is gewoon overduidelijk een tear, hoe denk je dat dat precies gaat ontsteken?

Het enige wat helpt is rust en tb-500/bpc en GH.

Wat geef jij toch extreme onzin adviezen, hoezo vraag je hoe stretches voelen om te doen alsof je er wat van weet?:roflol:

Ontsteken? Dit is gewoon overduidelijk een tear, hoe denk je dat dat precies gaat ontsteken?

Ah ja een spierscheur kan natuurlijk niet ontsteken.

Eens. Snel blauw plekken krijgen heeft hier niets mee te maken.

Dat laatste bedoelde ik met middelen. :P Ga m'n coach wel even raadplegen.

Morgen in ieder geval naar de fysio. Telefonisch kon hij al bevestigen dat die zweepslag inderdaad een scheur van m'n hams is, maar de ernst moet nog blijken. Het doet in ieder geval niet veel pijn.

Al heb ik maar wat oefeningen en tips om m'n vakantie goed door te komen. Gelukkig gaat fietsen prima. Benen trainen kan ik wel even uit mijn hoofd zetten.

Net ook zo'n dude in de gym (sorry, hij is volgens mij zwakbegaafd, dus mag er niet om lachen):

- Ben je gevallen?
- Nee, ik heb een zweepslag in m'n hamsting opgelopen tijdens RDL, waarschijnlijk gescheurd.
- O, valt wel mee zo te zien.
- Hoe bedoel je?
- Ja, je loopt nog en je kunt nog steeds squatten.
- ???

(Bukken om op de wc te zitten kost al moeite, dus hoe hij bij squatten komt???)

Ik kan die gast echt nooit volgen.

Hij woont bij mij in de wijk, maar ik moest nog naar het centrum (winkels), dus moest de andere kant op op de fiets.

- Ik moet nog even naar de winkels in het centrum, dus fiets niet mee.
- O, van die reclame.
- Wat bedoel je?
- Ja, die winkel van die milkshakes, ga je daarheen?

Hij doelde op XXL-reclames en dat ik supplementen ging halen. ???
Geen touw aan vast te knopen.

Okee die was misschien over het randje.

Sorry Hell :kiss:.

Ik bedoelde het goed, maar ik vertrek wel uit je log want anderen gaan ook nog janken tegen mij en dat vervuilt jouw log. Succes met herstel in ieder geval!

Terug
Naar boven