- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is het toch prima. Dit antwoord voldoet ook, focus je niet op MT2 als je dat niet wilt.Bedankt, maar ik heb geen behoefte aan MT en dergelijke middelen/rotzooi. Ik word van nature snel bruin en prefereer de zon en een een natuurlijke bruine kleur. Na de shoot was ik het er gelijk weer af. Volgende week Tunesië, dus dan word ik sowieso een n*ger.
Het is dat ik weinig tijd heb gehad om te zonnen en het weer slecht is geweest, dus als ik nu een beetje bruin ben voor de shoot vind ik het helemaal prima en ga niks additioneels in huis halen. Had deze dingetjes van de Lidl nog liggen, voor een habbekrats ooit gekocht.

Wat geef jij toch extreme onzin adviezen, hoezo vraag je hoe stretches voelen om te doen alsof je er wat van weet?Weet niet of jij al snel blauwe plekken krijgt, maar dat is ook geen goed teken. Hoe voelen specifieke hamstring stretches en contractions?
Ibuprofen nemen tegen pijn maar ook als ontstekingsremmer, want als het ook nog eens gaat ontsteken dan zit je er veel langer mee.
Verder heb ik persoonlijk goede ervaring met heat spray, maar ik had quad tendinopathy, geen idee in hoeverre het zou helpen voor zweepslag, maar wellicht opzoeken waard.

Spierscheur? Ja vooral lekker intensief gaan stretchen..
🤦♂️
Wat geef jij toch extreme onzin adviezen, hoezo vraag je hoe stretches voelen om te doen alsof je er wat van weet?
Ontsteken? Dit is gewoon overduidelijk een tear, hoe denk je dat dat precies gaat ontsteken?
Het enige wat helpt is rust en tb-500/bpc en GH.
In dit geval komen mijn 23 tears die ik heb gehad goed van pas, hoeveel praktijkervaring heb jij?Ah ja een spierscheur kan natuurlijk niet ontsteken.

Eens. Snel blauw plekken krijgen heeft hier niets mee te maken.Wat geef jij toch extreme onzin adviezen, hoezo vraag je hoe stretches voelen om te doen alsof je er wat van weet?
Ontsteken? Dit is gewoon overduidelijk een tear, hoe denk je dat dat precies gaat ontsteken?
Het enige wat helpt is rust en tb-500/bpc en GH.
Ga m'n coach wel even raadplegen.
)
In dit geval komen mijn 23 tears die ik heb gehad goed van pas, hoeveel praktijkervaring heb jij?
Of klik je weer even de 1e hit op google aan zoals je altijd doet![]()
Als je niet begreep waarom ik hiernaar vraag, zeg dat dan gewoonSnel blauw plekken krijgen heeft hier niets mee te maken.

Als je niet begreep waarom ik hiernaar vraag, zeg dat dan gewoon![]()
Pak nou maar weer die ben en jerry’s er bij en ga lekker op de bank dik lopen zijn moeke van me

Stop eens met haar te mishandelen aub
Ben je gevallen?
- Nee, ik heb een zweepslag in m'n hamsting opgelopen tijdens RDL, waarschijnlijk gescheurd.
- O, valt wel mee zo te zien.
- Hoe bedoel je?
- Ja, je loopt nog en je kunt nog steeds squatten.
-![]()

Hoezo? Hell kan ook nog steeds squaten met blauwe plekken.Eens. Snel blauw plekken krijgen heeft hier niets mee te maken.
Iedereen is gewoon welkom in mn log hoor, jij ook!Ik bedoelde het goed, maar ik vertrek wel uit je log want anderen gaan ook nog janken tegen mij en dat vervuilt jouw log. Succes met herstel in ieder geval!