- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad. Mensen met down moeten overal welkom zijn, goedzo Bert.
Ik was toevallig bij het Kruidvat, dus toch maar die je adviseerde gekocht. Werkt wel, bedankt.MT2 werkt prima voor bruine tint, en dag van shoot https://www.kruidvat.nl/australian-gold-bronzing-dry-oil-intensifier-spray/p/3691948

Hij maakt het goed.

ik had je nog een berichtje gestuurd net dat ik ziek ben en dus niet zou kunnen.Ik was toevallig bij het Kruidvat, dus toch maar die je adviseerde gekocht. Werkt wel, bedankt.
Hij maakt het goed.
Oke, serieus. Fysio geweest. Zoals verwacht, flinke scheur. De fysio heeft even mijn mobiliteit gecheckt. Was verder in orde. En uitgelegd wat er precies is gebeurd in mijn spier en hoe dit zich weer gaat herstellen. Ik heb wat strekoefeningen gehad en kan dit geleidelijk opbouwen. Het mag geen pijn doen (althans, niet meer dan 3 op een schaal van 1 tot 10); meeste oefeningen waren mij wel bekend. Langzaamaan ook meer gaan lopen, ik loop nu nog wat mank, maar dit zal snel beter gaan.
Squatten is een van de beenoefeningen die ik als eerste weer kan gaan doen, wel met licht gewicht natuurlijk.
De verwachting is dat ik na 3-4 weken alle oefeningen in de basis weer kan doen en na een week of 6 weer in de buurt kom van mijn 'oude' werkgewichten. Verschilt wel een beetje p.p. en afhankelijke van de scheur. Het duurt wel driekwartjaar voordat een nieuwe volgroeide spier er is; voordeel is wel dat het dan niet een gevoelige plek is, maar de nieuwe spier net zo gevoelig is als elke andere spiervezel in m'n hams. Mentaal zal het wel een dingetje zijn om weer te durven pushen, maar daar ben ik nog lang niet.
Fietsen gaat heel goed; waarschijnlijk zwemmen ook wel. Aangezien ik volgende week op vakantie ga komt dat wel goed.
IK ga nu naar Fox, even trainen/pompen en dan de shoot met @Wengstertje . Morgen heb ik een professionele shoot, niet zozeer BB-gericht, maar meer zoals in Men's Health.
Ik heb besloten morgen als piekmoment te hanteren. Daardoor zal ik nu misschien iets wateriger zijn, want vandaag moet ik 12 liter drinken, haha. En nu nog wat laadmeals, welke kleinere porties in de loop van de dag.
Zit nu op 6L en pis al bijna in m'n broek ieder uur; wel lekker warm zo op de motor.
Vandaag trouwens echt moe, ondanks dat ik eindelijk weer eens 7 uur heb geslapen. Na een week geen carbs val ik na iedere maaltijd met rijst nu bijna in slaap; echt zo'n after lunch dip zeg maar, maar nu komt ie hard aan. Ben blij als het morgenavond is en ik in m'n bedje kruip, haha.

ja precies je bent er zelfs al haha![]()
![]()
Besloten dus morgen te pieken, dus geen harde shape voor de contest dan maar. Moet nog 6 liter drinken voor 21 uur, maar dan wordt morgen wel nice.
ik kom er aan ja ben er gewoon om 1700dat is pas liefde.ja precies je bent er zelfs al hahaik kom er aan ja ben er gewoon om 1700
Ben al even aan het trainen

Ow serieus?ik had je nog een berichtje gestuurd net dat ik ziek ben en dus niet zou kunnen.
Maar denk dat je ondertussen al onderweg bent...
Dus kom wel gewoon met mijn goede gedrag![]()
ja precies je bent er zelfs al hahaik kom er aan ja ben er gewoon om 1700
O shit. Als.je echt ziek bent gewoon thuisblijven.: 💋ik had je nog een berichtje gestuurd net dat ik ziek ben en dus niet zou kunnen.
Maar denk dat je ondertussen al onderweg bent...
Dus kom wel gewoon met mijn goede gedrag![]()
Ik was toevallig bij het Kruidvat, dus toch maar die je adviseerde gekocht. Werkt wel, bedankt.
Hij maakt het goed.
Oke, serieus. Fysio geweest. Zoals verwacht, flinke scheur. De fysio heeft even mijn mobiliteit gecheckt. Was verder in orde. En uitgelegd wat er precies is gebeurd in mijn spier en hoe dit zich weer gaat herstellen. Ik heb wat strekoefeningen gehad en kan dit geleidelijk opbouwen. Het mag geen pijn doen (althans, niet meer dan 3 op een schaal van 1 tot 10); meeste oefeningen waren mij wel bekend. Langzaamaan ook meer gaan lopen, ik loop nu nog wat mank, maar dit zal snel beter gaan.
Squatten is een van de beenoefeningen die ik als eerste weer kan gaan doen, wel met licht gewicht natuurlijk.
De verwachting is dat ik na 3-4 weken alle oefeningen in de basis weer kan doen en na een week of 6 weer in de buurt kom van mijn 'oude' werkgewichten. Verschilt wel een beetje p.p. en afhankelijke van de scheur. Het duurt wel driekwartjaar voordat een nieuwe volgroeide spier er is; voordeel is wel dat het dan niet een gevoelige plek is, maar de nieuwe spier net zo gevoelig is als elke andere spiervezel in m'n hams. Mentaal zal het wel een dingetje zijn om weer te durven pushen, maar daar ben ik nog lang niet.
Fietsen gaat heel goed; waarschijnlijk zwemmen ook wel. Aangezien ik volgende week op vakantie ga komt dat wel goed.
IK ga nu naar Fox, even trainen/pompen en dan de shoot met @Wengstertje . Morgen heb ik een professionele shoot, niet zozeer BB-gericht, maar meer zoals in Men's Health.
Ik heb besloten morgen als piekmoment te hanteren. Daardoor zal ik nu misschien iets wateriger zijn, want vandaag moet ik 12 liter drinken, haha. En nu nog wat laadmeals, welke kleinere porties in de loop van de dag.
Zit nu op 6L en pis al bijna in m'n broek ieder uur; wel lekker warm zo op de motor.
Vandaag trouwens echt moe, ondanks dat ik eindelijk weer eens 7 uur heb geslapen. Na een week geen carbs val ik na iedere maaltijd met rijst nu bijna in slaap; echt zo'n after lunch dip zeg maar, maar nu komt ie hard aan. Ben blij als het morgenavond is en ik in m'n bedje kruip, haha.
Dankje.

Eerste zinnige wat ik je zie posten. Zonder echo is er inderdaad weinig te zeggen over de ernst van de tear. Na 6 weken op je huidige werkgewichten zitten lijkt me alles behalve logisch.Ik wil u niet ontmoedigen, maar dat is volgens mij een ernstige scheur in uw hamstring. Hier heb ik veel ervaring mee. 6-8 weken best niet belasten denk ik. RX laten nemen ook. Fysio ziet niet op het zicht hoeveel op hoeveel cm gescheurd is. Duur herstel is afhankelijk van grootte scheur Jammer dat er littekenweefsel blijft. Na 4x scheur biceps fermoris op dezelfde plaats littekenweefsel moeten laten weghalen in 2021. Nu is die weer als nieuw. Stoer verder belastem zou ik nu ff niet doen. (deed dat zelf ook wel hoor).
Ik had even een helder moment. (bedoelde uiteraard een echo ipv een RX)Eerste zinnige wat ik je zie posten. Zonder echo is er inderdaad weinig te zeggen over de ernst van de tear. Na 6 weken op je huidige werkgewichten zitten lijkt me alles behalve logisch.
M.a.w je fysio lult maar wat.