MuscleMeat

BB'en met BB

Peiling Peiling Meedoen is belangrijker dan winnen?

• Ja

Stemmen: 5 10,9%
  • Nee

Stemmen: 10 21,7%
  • Als je het maximale uit jezelf hebt gehaald ben je een winnaar :thumbs:

Stemmen: 19 41,3%
  • Ik ben BB :BB_:

Stemmen: 12 26,1%

• Totaal stemmers
    46
  • Topic Starter Topic Starter
Ontsteking?

Wat doen die precies? Koelen, magnesium, of pijnstillen toch? Dat laatste is misschien niet handig als jij nu al het gevoel hebt dat je meer last krijgt als je meer beweegt?

Weet je al iets meer over die echo? :)
Maandag heb ik de echo.

Ik had deze, maar is op:
vogel-atrosan-spier-en-gewrichtsgel-100-ml.jpeg

Ik weet dat koelen het herstelproces remt, dus gebruik maar niets denk ik.

@Gremlin hoe trek ik dat uit verband dan? Hij stelt die vraag niet serieus aan mij om een antwoord te krijgen hoor :roflol: hij suggereert hier dat een tear niet gaat ontsteken.
Ook nog nooit voorgehad of van iemand gehoord... Is inwendig.
Ok je kan natuurlijk altijd pech hebben.

Tendons are more than just connective tissue. They are living structures that are well-supplied with blood vessels and nerves. When tendons are injured, an inflammatory response occurs within seconds, flooding the area with blood.

However, with a good supply of blood flow comes inflammation. Excessive inflammation can cause a lot of pain. Hence, treatment for tendon injuries involves proper management of inflammation and other symptoms like swelling, stiffness, and a sensation of heat.

Maar volgens Bokito gebeurt dit dus niet want hij heeft tientallen tears gehad en weet het dus heel goed.

En volgens u wel dus ?

Ga jij ff je vetrollen tellen anders @Hell93

@Gremlin hoe trek ik dat uit verband dan? Hij stelt die vraag niet serieus aan mij om een antwoord te krijgen hoor :roflol: hij suggereert hier dat een tear niet gaat ontsteken.
Er is een verschil tussen een ontsteking en een infectie🤷‍♂️
Een ontsteking kun je krijgen door allerlei soorten weefselbeschadigingen of stoffen en een infectie ontstaat doordat een micro-organisme in je lichaam binnendringt en zo een ontstekingsreactie veroorzaakt.
Een infectie is ook een ontsteking, maar een ontsteking is niet perse een infectie.

Een ontsteking kun je krijgen door allerlei soorten weefselbeschadigingen of stoffen en een infectie ontstaat doordat een micro-organisme in je lichaam binnendringt.
Een infectie is ook een ontsteking, maar een ontsteking is niet perse een infectie.

Klopt, we hebben het hier de hele tijd over een ontsteking. Dat is volgens Bokito dus niet mogelijk bij een tear want 'hoe gaat dat ontsteken?' ..

Een ontsteking kun je krijgen door allerlei soorten weefselbeschadigingen of stoffen en een infectie ontstaat doordat een micro-organisme in je lichaam binnendringt en zo een ontstekingsreactie veroorzaakt.
Een ontsteking is een afweerreactìe van je lichaam, een lichaams eigen mechanisme.

Een infectie is wanneer een pathogeen je lichaam binnendringt, daar hoeft geen ontstekingsreactie bij plaats te vinden.

Bedankt.

@Bokito Als je met je 20+ tears zo zeker ervan bent dat een ontsteking niet kan ontstaan, moet je even verschillende studies (buiten algemene informatie om) lezen waarin duidelijk wordt aangegeven dat ontsteking sowieso wel gebeurt (als normale reactie) maar dat dit ook een probleem kan worden als dit teveel wordt.
Jouw reactie naar mij suggereert dat jij claimt dat een tear niet kan ontsteken. Dit is BS. In plaats van met bewijs te komen, word je persoonlijk. Daar heeft letterlijk niemand iets aan.

Laatst bewerkt:
Waarom zo boos😂

Terug
Naar boven