- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Welkom Terminator.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom Terminator.
Dan komt het wel goed met die quadsVind het ook geen raar schema hoor.
Jay Cutler heeft zijn hele carriere zo getraind

Hebben ze ook 100ml blikjes?

Dit is gewoon 250 ml
Hahaha, wat een klauwen heeft die gast inderdaad 🤣.
Je weet wat ze zeggen over mensen met grote handen he.Hahaha, wat een klauwen heeft die gast inderdaad 🤣.

Die hebben grote handschoenen.Je weet wat ze zeggen over mensen met grote handen he.![]()
when tank meets airplain
Haha ik ga stuk. Die heb ik nog niet eerder gehoord.

Wordt je eigenlijk frequent gebriefd over de situatie in Oekraïne? Heb je misschien taken daaromtrent?

In mijn huidige functie ben ik niet echt betrokken bij de operatieën en ik werk voor de C-130 Hercules, die daar vooralsnog niet bij betrokken. Know what I need to know zeg maar. Tot een paar jaar terug zat ik wel eenmaal per week bij een briefing waarin ingegaan werd op de situatie. Meer uit interesse en om een beetje op de hoogte te zijn van de inzet. Mijn vorige leidinggevende heb ik nog goed contact mee en is nu verantwoordelijk voor het transport van materieel richting Polen/Oekraïne, dus ik hoor weleens wat. Op internet is het meeste wel terug te vinden, maar niet alles.Wordt je eigenlijk frequent gebriefd over de situatie in Oekraïne? Heb je misschien taken daaromtrent?
Of is dat classified?![]()
Het doel is om zo snel mogelijk veel ATP te verbruiken zodat AMP wordt gevormd. Dit activeert veel AMPK.Schema draait dus eigenlijk puur om Time under Tension?