apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
BruhHaha hou van deze verhalen. Flink aantal jaar geleden eens mn bakjes rijst en kip meegenomen naar 1e of 2e kerstdag met m'n toenmalige schoonouders :')

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BruhHaha hou van deze verhalen. Flink aantal jaar geleden eens mn bakjes rijst en kip meegenomen naar 1e of 2e kerstdag met m'n toenmalige schoonouders :')

Hahaha Jezus het kan altijd erger zie ik alHaha hou van deze verhalen. Flink aantal jaar geleden eens mn bakjes rijst en kip meegenomen naar 1e of 2e kerstdag met m'n toenmalige schoonouders :')
Leg day, had mij vergist.
Bijna klaar...
![]()
Klassiekertje op
Ik luister in de gym nog weleens van die early rave, beetje nostalgie ook. Misschien vind je The First Rebirth of Young Birds ook wel grappig.Dat is wel een top nummertje. Ik ben niet zo van de gabber maar die kan ik wel hebben.
Denk dat iedereen die serieus traint wel eens een fase heeft dat ie doorslaatikzelf zat twee jaar terug met mijn eigen salade op een verjaardag waar ik weigerde een puntje taart te eten
![]()
Altijd fijn om te lezen dat je niet de enige bent.Haha hou van deze verhalen. Flink aantal jaar geleden eens mn bakjes rijst en kip meegenomen naar 1e of 2e kerstdag met m'n toenmalige schoonouders :')
Ik luister in de gym nog weleens van die early rave, beetje nostalgie ook. Misschien vind je The First Rebirth of Young Birds ook wel grappig.
Is je krachttraining bedoeld om kcal te verbranden of om spiermassa te behouden?Alles 5 sets 10 reps met 50 seconden pauze tussen sets.
Lijkt mij dat dat laatste zeker wel het doel is.Is je krachttraining bedoeld om kcal te verbranden of om spiermassa te behouden?
Het schema begint met vrij lichte gewichten en korte rust en de load neemt later in het schema behoorlijk toe terwijl rust kort blijft.
Herstelvermogen tussen de sets wordt getraind en hier heb je in het schema wat hierna komt profijt van.
Daarnaast is het een goede manier om aan het begin van een cut relatief veel kcals te verbranden tijdens de training.
Het schema hierna zal vrijwel zeker weer 6-8 reps met 2:00 min rust zijn. Merk zelf dat ik dan zelfs bij legpresses gewoon weer ready ben binnen die tijd.
Deze.Het doel is om zo snel mogelijk veel ATP te verbruiken zodat AMP wordt gevormd. Dit activeert veel AMPK.
AMPK activeert op zijn beurt transport van glucose en vet, verbranden van vet, aanmaak van mitochondriën en het verhogen van glucose verbruik in die mitochondriën om ATP te vormen.
TLDR: Lichaam wordt getraind om zoveel mogelijk glucose en vet te verbranden en de productie van ATP te verhogen.
Korte sets, weinig rust en niet volledig hersteld aan een nieuwe set beginnen is een tool om die adaptaties te realiseren.
Gaat wel een beetje ver hoor. Dat geef ik toe.
Zo te lezen het eerste dusLijkt mij dat dat laatste zeker wel het doel is.
@IkWilGrootWorde had hier een paar pagina's terug uitleg over gegeven en zit bij dezelfde coach. Ik heb mijn coach verder niet om uitleg gevraagd tenzij er onduidelijkheden waren.
Bericht in topic 'BB'en met BB' https://forum.bodybuilding.nl/topics/bben-met-bb.436285/post-11006504
Zeker in de eerste twee weken ligt daar de focus op, daarnaast ook gewoon even een goede deload.
Zeker. Ik zit nu bij 10 reps en merk dat ik een aan de korte rust en m'n werkgewichten al weer hoger liggen. Spierverlies merk ik nog niet en zal, zoals je zegt, wanneer je kuurt, meevallen.Zeker in de eerste twee weken ligt daar de focus op, daarnaast ook gewoon even een goede deload.
Kcals zijn dusdanig hoog nog dat spierverlies niet echt optreedt, zeker bij iemand die enhanced is.
In de laatste twee weken gaan de werkgewichten makkelijk een flink stuk omhoog en dan verschuift de focus wel weer wat.
Is je krachttraining bedoeld om kcal te verbranden of om spiermassa te behouden?
Als je zo traint 6 dagen in de week en kuurt behoud je denk ik ook echt wel je spiermassa. Ik zou niet inzien waarom niet. Denk dus beide.
Ik luister in de gym nog weleens van die early rave, beetje nostalgie ook. Misschien vind je The First Rebirth of Young Birds ook wel grappig.
Tegenwoordig werkt alleen nog het topset/backoff set systeem. Elke andere manier van trainen zorgt voor spierafbraak en werkt absoluut niet!Als je zo traint 6 dagen in de week en kuurt behoud je denk ik ook echt wel je spiermassa. Ik zou niet inzien waarom niet. Denk dus beide.