AndroidHealthClinic

BBJuice: My road to getting shredded

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Waarom bestel je muscle milk whey? Die is bijna dubbel zo duur als de whey perfection, en zo veel verschil zit er zo te zien niet in?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom bestel je muscle milk whey? Die is bijna dubbel zo duur als de whey perfection, en zo veel verschil zit er zo te zien niet in?

Whey gebruik ik puur voor de workout. De reden dat ik Muscle Milk verkies boven whey is omdat het ook koolhydraten en goede vetten bevat. Wat beter in me schema past en beter bij de maaltijden. Artikel hier onder geeft ook het verschil mooi weer ;). Tevens heb ik muscle milk al lange tijd gebruikt vind het fijn product, smaakt lekker en me spieren gaan er goed op.

http://www.livestrong.com/article/77874-muscle-milk-vs.-whey-protein/

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jul 2011 om 11:45 ----------

Zo weer fijne schouder en tricep workout achter de rug hieronder de resultaten.
Zoals eerder aangegeven alles weer netjes op 50% gepakt om alle spiergroepen rustig te laten wennen.

DB shoulder press 4x10 op 10kg
Upright rows 3x10 op 20kg superset met lateral raises 10kg
Front raises 3x10 op 6kg (superset hakte er fors in)
Lying delt raises 3x10 op 6kg
Close grip bench 3x10 op 35kg
Pulldowns 4x10 op 30kg
Skullcrushers 3x10 op 20kg (vooral goed op techniek gelet, lekker langzaam)

Niet super tevreden, maar ook niet ontevreden voor eerste keer weer schouders en triceps na 2 à 3 maanden. Nu lekker 2 kogelbiefstukjes klaarmaken en dan weer aan het werk.

Na gisteren zo'n 5 bodybuilding tijdschriften gelezen te hebben en diverse fora's en sites afgespeurt te hebben. Ben ik tot de volgende conclusie gekomen.
Het dieet wat ik nu volg kost em gewoon te veel tijd en energie qua voorbereiding en dergelijke.
Aangezien ik laatst met diverse collega's ook gesproken heb over de ramadan aankomende week.
Heb ik doen besluiten om over te stappen op het Warrior Diet.

Het idee spreekt me erg aan vanwege diverse redenen:
1. ik ben totaal geen ontbijt type
2. ik ben telkens al het gekook en inkopen doen zat
3. ik ben altijd opzoek naar een nieuwe uitdaging en dit lijkt me goed bij mij passen.

Kortom vanaf maandag ga ik met dit dieet beginnen.
Ben heel erg benieuwd hoe het voor mij uit gaat pakken en hoe me lichaam erop reageert.

Zal me beginpost ook gauw aanpassen dit weekend aan de hand van me nieuwe voedingsschema.
Ga nu dan namelijk ook eind van de middag sporten aangezien dit beter past binnen het schema.

Wish me luck and i'll keep you posted.

Vernieuwd dieet aanpak en foto van hoe ik er nu bij sta gepost

Zo dag 1 van me nieuwe dieet is aangebroken.
Het niet eten bevalt me tot noch toe goed maar zal flink wennen worden.
Trainingsschema ook aangepast zodat ik nu einde v.d. middag train.

Eten van vandaag zal er als volgt uit zien.

17.00 Maaltijd 1 - 1 schep whey perfection met 250ml water en 1 sportdrank (Post Workout)
17.30 Maaltijd 2 - 300gr tonijn, 300gr kip en 400gr ijsbergsla
18.30 Maaltijd 3 - 500gr tagliatelle
19.30 Maaltijd 4 - 2 scheppen muscle milk met 500ml magere melk
21.00 Maaltijd 5 - 500gr magere kwark en 50gr walnoten

Nou nu douchen en dan weer aan het werk!
Kan niet wachten op me training van vandaag heb er weer zin in! (ben benieuwd hoe dat gaat op een lege maag)

Zo eerste dag is goed bevallen.
Voelde me de gehele dag gewoon energiek en gefocust.
Had wel het idee dat trainen wat zwaarder viel dan gewoonlijk.

Incline DB Press 4x10 op 12kg
BB Bench press 3x10 op 60kg
Cable flies 3x10 op 15kg
Decline DB Press 3x10 op 15kg
Chest Dips 3x10 op BW -40kg
Cable curl 3x10 op 35kg
Preacher curl 3x10 op 35kg

Al met al niet ontevreden. Zeker omdat ik van 1min van 45sec rust ben gegaan tussen de oefeningen. Na de training heb ik gelijk lekker een whey shake en sportdrankje genomen. Daarna net thuis even 400gr ijsbergsla met 300gr kip en 300gr tonijn gehad. Zo dan lekker tagliatelle klaar maken en rest van de avond niks meer doen. Dieet principe bevalt me erg goed ben benieuwd welk effect het op me lichaam gaat hebben. Morgen weer fijn de benen trainen heb er zin in!!

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven