AndroidHealthClinic

Gestopt bdw's Contest Log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Woensdag rustdagje gehad, gister rug gedaan! Voeding is beetje zelfde, woensdag lowcarb, gister (donderdag) medcarb (voeding staat bij andere dagen, is vrijwel altijd zelfde). Rug training van donderdag:

Dumbbell pullover
14x20kg
14x28kg
16x30kg

Reverse close grip pulldown
14x74kg
12x84kg
08x100kg

Barbell Row (BOR ofc.)
14x60kg
12x80kg
08x110kg
14x80kg (meteen achter de 110kg aan gedaan)

Wide grip row (machine)
14x54kg
14x84kg
10x94kg
14x74kg (meteen achter de 94kg aan gedaan)

Barbell deadlift
14x80kg
12x100kg
08x160kg

Hyper extension
20xBW

Back extension (machine)
14x34kg
12x84kg

25min cardio op de loopband!

Vandaag (vrijdag) delts+tri, en highcarb dagje, heel veel zin in :D.
 
Gaat lekker hier, je ramt flink door met hoge gewichten! Deze cut gaat vast iets moois opleveren!
 
Thx bro!:D Blijf gewoon zo zwaar mogelijk trainen wat lukt, hoop ook dat het nu wel goed gaat haha.. Maak morgen wat foto's :)!
 
Zekerr naise, die hoge gewichten!
 
Thx man!:D

Training van gister (delts+tri), heb keertje op andere manier getraind, wel hoe ik normaal train, maar ook met paar setjes zogenaamde 'power partials' van Art Atwood/Jason Huh. Moet zeggen, merk het wel haha. Ondanks datk zoiets had van, die korte ROM zal wel voor geen flikker werken. Blijf het tijdje proberen paar setjes!

Dumbbell shoulder press
14x22kg
14x28kg
12x30kg
10x30kg (power partial set, laatste rep negatief vasthouden, fikken als een malle! En ongelofelijke pomp..)

Dumbbell front raise
14x16kg (14x per kant)
10x20kg (10x per kant)
08x22kg (08x per kant)

Dumbbell side raise
14x16kg
14x18kg
08x22kg
08x24kg (power partial set, laatste rep negatief vasthouden)

Low pulley cable side raise
14x14kg (14x per arm)
12x18kg (12x per arm)
10x24kg (power partial set, 10x per arm)

Reverse dumbbell flys
14x18kg
12x22kg
08x24kg

Seated rear delt machine
14x54kg
12x84kg
10x84kg
10x89kg (power partial set, weer negatief laatste rep vasthouden)

Daarna even 'tri-sets' gedaan voor shrugs, eerste setje normale ROM, dan power partials set, en laatste set normale ROM en elke rep negatief vasthouden;

Barbell shrugs (voorkant)
14x60kg
35sec rust
Dumbbell shrugs
20x30kg
35sec rust
Barbell shrugs (achterkant)
14x60kg
35sec rust


Barbell shrugs (voorkant)
12x120kg
35sec rust
Dumbbell shrugs
18x30kg
35sec rust
Barbell shrugs (achterkant)
10x120kg
35sec rust

Barbell shrugs (voorkant)
10x150kg
35sec rust
Dumbbell shrugs
18x30kg
35sec rust
Barbell shrugs (achterkant)
08x150kg


Even 5min rusten:D

Close grip bench press
14x60kg
12x80kg
10x90kg
10x100kg (power partial)

Triceps dip (niet tussen bankje in)
14xBW
14xBW
12xBW
14xBW (power partial)

Weer zogenaamde 'tri-set', weer eerste setje normale ROM, dan power partials en laatste setje weer normale ROM met elke rep negatief vasthouden:

Incline skullcrushers (EZ BAR)
14x28kg
35sec rust
Dumbbell triceps extension (2 handen)
14x22kg
35sec rust
Triceps v-bar pushdown
12x54kg
35sec rust

Incline skullcrushers (EZ BAR)
10x38kg
35sec rust
Dumbbell triceps extension (2 handen)
12x28kg
35sec rust
Triceps v-bar pushdown
10x74kg
35sec rust

Incline skullcrushers (EZ BAR)
08x48kg
35sec rust
Dumbbell triceps extension (2 handen)
12x30kg
35sec rust
Triceps v-bar pushdown
06x84kg


Toen nog 20min cardio op de loopband gedaan, was kapot! De KT duurde 55min, en dan nog cardio erbij. Dus nog redelijk snel gedaan als je keer met ze 3e traint:p.

Vandaag lowcarb dagje..Heb 30min cardio op lege maag gedaan vanochtend. En ga training schema toch aanpassen, wil focus dagje op de armen, aangezien die toch achterblijven tegen over de rest.

Ma; borst-voorkant & zijkant schouders
Di; rug-achterkant schouders
Wo; rust
Do; benen
Vr; armen + abs

Morgen ook lowcarb. Maandag dus borst + voorkant & zijkant schouders. Ben benieuwd hoe dat gaat:p
 
Beetje klote! Vrijdag last van rechter been hamstring, al langs de huisarts.. Die zei eerst hamstrings mss finaal opgerekt, moest vandaag langs de fysio. Vandaag langs fysio geweest dus, heb een hamstring blessure 'graad 1', net geen 'graad 2'. Als ik niet aankomende tijd rustig aan doe met hamstrings trainen heb ik kans dat er spierweefsel kan afscheuren.. Motivatie beetje gekelderd daardoor.. Moet nu sowieso 2 tot 4 weken rustig aan doen met trainen, veel rust. Mag niet meer hardlopen, wel cardio op rustig loop tempo. Krachttraining alleen extreem lage gewichten. En ben druk bezig met eigen woning aan het regelen, dus minder updates!
 
Je kan toch wel volop trainen met alles, behalve benen dan? ;)
 
Je kan toch wel volop trainen met alles, behalve benen dan? ;)

Aangezien ik benen leukste vind om te doen :) en geen hardlopen meer is ook klote..
 
Klote van je blessure man!
Wel weer een monsterlijke training laatst;)
 
Klote van je blessure man!
Wel weer een monsterlijke training laatst;)

Mja is k*t, maarja dan maar met veel minder cardio op lager tempo verder gaan he haha. En thx :D

Maandag borst-voorkant & zijkant schouders training:

Rotator Cuff oefening
14x8kg (allebei de armen 14x)
14x10kg (allebei de armen 14x)
14x10kg (allebei de armen 14x)

Decline benchpress
20x60kg
14x80kg
8x110kg

Incline dumbbellpress
14x22kg
12x28kg
10x30kg + 10 extra partial reps elke rep negatief vasthouden

Incline dumbbell flys
14x18kg
10x20kg
08x24kg + 10 extra partial reps elke rep negatief vasthouden

Borst was kapot :p

Dumbbell shoulder press
14x22kg
10x24kg
10x26kg
10x30kg + 5 extra partial reps elke rep negatief vasthouden

Dumbbell front raise
10x16kg (allebei de armen 10x)
10x18kg (allebei de armen 10x)
06x20kg (allebei de armen 6x)

Dumbbell side raise
14x16kg
12x18kg
08x20kg

Low pulley cable side raise
14x18kg elke rep negatief vasthouden (allebei de armen 14x)
10x24kg elke rep negatief vasthouden (allebei de armen 10x)
10x32kg elke rep partial, laatste rep normaal en negatief vasthouden

25min cardio

Dinsdag rug + achterkant schouders training:

Dumbbell pullover
14x22kg
14x28kg
14x30kg
14x30kg elke rep partial, laatste rep normaal en negatief vasthouden

Reverse close grip pulldowns
14x74kg
12x84kg
10x112kg + 10 extra partial reps erachteraan

Dumbbell rows
14x26kg
12x28kg
10x30kg
10x30kg partial reps

Wide grip seated cable row
14x100kg
14x124kg
12x133kg (fullstack)
12x133kg partial reps (fullstack)

Barbell deadlift
14x80kg
12x120kg
08x150kg
03x160kg (last van hamstring, fuuuuu:mad::D, dus gekapt)

Reverse dumbbell flys
14x16kg
12x20kg
08x22kg
06x24kg partial reps

Seated Rear Fly Machine
14x54kg
14x74kg
10x84kg
08x94kg partial reps

Barbell shrugs
14x80kg
12x120kg
08x150kg

30min cardio

Merk wel met die partial reps dat je enorme pomp krijgt, dus zal vast wel iets van werken wat art atwood & jason huh zeggen :p. Houd het een tijdje zo erbij!

Had vandaag (wo) rustdagje, vanochtend gewandeld op lege maag :o ipv hardlopen. En morgen (do) ook rustdagje, weer cardio op lege maag.. Allebei lowcarb.

Vrijdag armsss :D zin in, high carb, wordt leuke training:cool:. En zondag met me ouders vriendin & broer naar ABC restaurant, flink volproppen keertje :meal: en dan ook benen dag! Dus dit maal 2x high dagje deze week:p. Dat was de update even, ben nog steeds druk bezig met woning regelen!
 
woning regelen kost tijd.. I know;)

Pas op met verborgen gebreken.. ben ik ook tegengekomen helaas:(
 
Rustig doen met de hamstrings en dan 160kg deadliften :D pas maar op!

Merk je ook vooruitgang in full-rep kracht door die partials?

Ik zie dat jij de partials maar marginaal zwaarder doet dan je normale reps. In de meeste beschrijvingen hierover lees je dat je echt wel een heel stuk zwaarder zou moeten gaan, is er een reden dat je dit niet doet?

Daarnaast kan je overigens ook nog high-rep partials overwegen. 30-40 herhalingen ofzo met een wat lager gewicht. Schijnt ook goed te helpen omdat de spier met die korte bewegingen anders niet lang genoeg onder spanning staat.
 
Ben wel benieuwd naar de foto's voor en na ;)
 
@zodroog, ja neemt idd veel tijd in beslag! Hoop dat het beetje opschiet, veel te veel gezeik thuis haha.

@Dunk, ja ik was het gewoon even vergeten tijdens trainen haha.. Voel het vandaag nog steeds onzettend erg, domme fout haha. Maar ik ga de partials als ik weer ga bulken wel zwaarder doen, op het moment krijg ik hoe ik het doe enorme pomp tijdens trainen, wel lekker haha. Maar idd je zou eigelijk 30% zwaarder moeten gaan met power partial movement.. Maar op het moment gaat kracht niet echt verder omhoog vanwege de cut dan.. Zal in de bulk wel veranderen, als de gym dan tegen die tijd zich aan hun woord houd aan ook daadwerkelijk dumbbells tot minimaal 40/45kg fixed haha. Kan ik tenminste verder met bepaalde dingen.

@Baseballer, heb wat foto's van 1,5 week terug op me pc staan. Zal ze als ik straks weer thuis ben even uploaden. Maarja we zien het wel, imo hebk nog te vaak een gevalletje junkfood voor optimaal resultaat ;)
 
Nog pics ge upload kerel?
 
Ff snel update tussendoor;

Eigen computer is kapot :( dus weinig online. Dieet is een ramp atm:o om de dag wel wat junkmaaltijden. Dieet is zelfde op wat dingen na, minder carbs, maarja vaker junkmaaltijden, en vet is weer heel end terug. :oOntzettend veel last van tijdens benen trainen/lopen:mad:. En werk binnenkort weer 40u/50u p/w dus wordt druk! Dus geniet nu beetje van vrije dagen met mijn vriendin. En dan ook nog binnenkort nog een bezichtiging van de zoveelste woning...:rolleyes: Train nu 3x soms 4x p/w sinds laatste update, benen doe ik soms niet omdatk gewoon teveel last van me hamstring heb. Foto's hebben jullie nog tegoed.. Staan op eigen computer:p. Morgen dreamfields festival@rhederlaag, zin in! Lekker relaxen:D En jelmerF & rotjoch zijn daar ook, dus wordt leuk:D

Fijn weekend ammel :)
 
Dus je hebt de energie niet meer om een training bij elkaar te fantaseren?
 
Neem het er maar eens van :D. Alleen jammer dat het nu net voor je contest komt :p. Best schiet je nu je pics op je best en dan kan je daarna relaxen :).
 
@Bearelle, ja doe ik ook hehe, alleen op mijn best haha.. sta er niet echt goed meer bij, veel te veel lopen junken :o. Maarja ga idd lekker relaxen en niet zo strict met voeding zijn.. Komt wel weer volgend jaar:) Nu veel te druk met andere dingen:p Zal de trainingen van morgen/wo/vr wel even posten en vrijdag ook de foto's maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven