Fitness Seller

Bedenkt DE naam en krijg 50 euro!

StrenghtNet.net

FNFL.com, als in FNFL (fitnessfiles). Bekt lekker zoals ExRx, dus mensen zullen het makkelijk onthouden.

Q

Lightweight.com

Gymkillers.com

• Topic Starter Topic Starter
FNFL.com, als in FNFL (fitnessfiles). Bekt lekker zoals ExRx, dus mensen zullen het makkelijk onthouden.

Q

+1 eventueel FitFiles, bekt wat lekkerder imo.

FitFiles, FNFL, en fitnessfiles allemaal bezet helaas ( www.hostnet.nl/Domein-Checken).

Vet dat iedereen zo mee doet! Zitten naar mijn mening hele leuke tussen (al bepaal ik het uiteindelijk samen met de drie anderen). Ik laat het topic voorlopig nog even door gaan. Over twee weken is er weer een vergadering met de drie andere collega's en spitten we alle namen door. Mocht de gene er bij zitten dan laat ik het meteen weten :).

Laatst bewerkt:
MyBody.com
iBody.com
:rolleyes:

trainingtracker.nu
Workoutvault.nu
Bodyknowledge.nu
Fitlog.nu
Healthlog.nu
Workoutjournal.nu

Kan je er geen overkopen die al bezet is?

Fitnessfiles.nu is nog vrij

trainingtracker.nu
Workoutvault.nu
Bodyknowledge.nu
Fitlog.nu
Healthlog.nu
Workoutjournal.nu

Kan je er geen overkopen die al bezet is?

Fitnessfiles.nu is nog vrij

We willen .com

We hebben bodybase.com proberen over te kopen maar die jongen vroeg 7000dollar en wou niet naar beneden. Dat ging wat te ver...

Fitfiles domain is for sale

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jul 2012 om 09:25 ----------

Fnfl.com is for sale (8400 dollar)

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jul 2012 om 09:26 ----------

We willen .com

We hebben bodybase.com proberen over te kopen maar die jongen vroeg 7000dollar en wou niet naar beneden. Dat ging wat te ver...

Dbb knokploeg to the rescue.

^_^ hij zit in Californië helaas hehe.

Zou fnfl eens proberen, vind zelf fitnessfiles toepasselijker misschien dan bodybase. Je legt echt de nadruk op het monitoren van je voortgang, schema's etc. Van de andere kant, als je echt beetje serieus bent en met 3 man, 2000 euro investering per persoon. Tua het is alleen voor het domain maarja,

Waarom wordt de app gratis btw? Kan je niet beter een betaalde versie en een gratis gestripte versie doen ofzo?

waarom koop je niet een nl domeinnaam?

Waarom wordt de app gratis btw? Kan je niet beter een betaalde versie en een gratis gestripte versie doen ofzo?

Dit staat niet op de planning, maar voor de grote internationale release kunnen dingen altijd nog veranderen in de toekomst. Zoals het er nu uit ziet is reclame straks onze voornaamste inkomst om het product te kunnen blijven supporten. Ik zelf ren zelf al gauw weg als ik een pro versie moet aanschaffen om iets handigs te kunnen doen zoals bij virtuagym.com (walgelijk). Daar moet je al betalen wil je een simpel voedingsschema maken... pff

waarom koop je niet een nl domeinnaam?

Dit is een product dat wereldwijd gebruikt kan worden, daarom is alles in het Engels en willen we een internationale extensie .com. We willen eerst alles perfect hebben op de site+app voordat wij het internationaal echt bekent gaan maken. Daarom maken wij eind van dit jaar hier op dit forum de eerste release bekent, om de mensen hier te supporten in hun doelen en voor ons feedback krijgen op het product :).

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jul 2012 om 11:06 ----------

Zou fnfl eens proberen, vind zelf fitnessfiles toepasselijker misschien dan bodybase. Je legt echt de nadruk op het monitoren van je voortgang, schema's etc. Van de andere kant, als je echt beetje serieus bent en met 3 man, 2000 euro investering per persoon. Tua het is alleen voor het domain maarja,

Kopen valt altijd over na te denken ja. Maar wie weet bedenkt iemand hier een hele vette naam (of misschien is die al gezegd ;) ). We stoppen bij wijze van liever 7000dollar in marketing in het begin dan een domein wanneer er de kans is dat er nog een andere naam komt.

Laatst bewerkt:
Zelf vind ik die ads echt super irritant, ze vernken heel de overzichtelijkheid van een app en de professionele uitstraling. Zeker als je veel info weer wilt geven zoals je waarschijnlijk gaat doen (schema's etc). Ik betaal zeker graag 79ct voor een goede app zonder ads. Sowieso zijn gratis apps zelden echt heel goed, ik kies vaker voor een betaalde app dan een gratis app.

workoutbuddy.com

Zelf vind ik die ads echt super irritant, ze vernken heel de overzichtelijkheid van een app en de professionele uitstraling. Zeker als je veel info weer wilt geven zoals je waarschijnlijk gaat doen (schema's etc). Ik betaal zeker graag 79ct voor een goede app zonder ads. Sowieso zijn gratis apps zelden echt heel goed, ik kies vaker voor een betaalde app dan een gratis app.

Het is de truc om de ads op een goede overzichtelijke manier te integreren in de app zodat het zo min mogelijk storend is en het zou idd mss een goed idee zijn om tegen betaling een reclamevrije versie uit te verkrijgen?

Terug
Naar boven