- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Er werd al verdacht weinig getrold in een topic dat zoveel mogelijkheden biedt.

FNFL.com, als in FNFL (fitnessfiles). Bekt lekker zoals ExRx, dus mensen zullen het makkelijk onthouden.
Q
.trainingtracker.nu
Workoutvault.nu
Bodyknowledge.nu
Fitlog.nu
Healthlog.nu
Workoutjournal.nu
Kan je er geen overkopen die al bezet is?
Fitnessfiles.nu is nog vrij
We willen .com
We hebben bodybase.com proberen over te kopen maar die jongen vroeg 7000dollar en wou niet naar beneden. Dat ging wat te ver...
Waarom wordt de app gratis btw? Kan je niet beter een betaalde versie en een gratis gestripte versie doen ofzo?
Waarom wordt de app gratis btw? Kan je niet beter een betaalde versie en een gratis gestripte versie doen ofzo?
.Zou fnfl eens proberen, vind zelf fitnessfiles toepasselijker misschien dan bodybase. Je legt echt de nadruk op het monitoren van je voortgang, schema's etc. Van de andere kant, als je echt beetje serieus bent en met 3 man, 2000 euro investering per persoon. Tua het is alleen voor het domain maarja,
). We stoppen bij wijze van liever 7000dollar in marketing in het begin dan een domein wanneer er de kans is dat er nog een andere naam komt.Zelf vind ik die ads echt super irritant, ze vernken heel de overzichtelijkheid van een app en de professionele uitstraling. Zeker als je veel info weer wilt geven zoals je waarschijnlijk gaat doen (schema's etc). Ik betaal zeker graag 79ct voor een goede app zonder ads. Sowieso zijn gratis apps zelden echt heel goed, ik kies vaker voor een betaalde app dan een gratis app.