yankeefive
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bah wat een teleurstelling nou voor de miljoenen ik-ben-een-kuddedier-anti-bush-basher-figuren. Kritiek leveren is een goede zaak, maar kom niet aan met laffe domme beweringen zoals deze complottheorie.
Laatst zag ik trouwens een video van een of andere nederlandse ecto knakker die naar eigen zeggen de laatste jaren overtuigende "feiten" naar boven had gebracht. Hij spendeerde echt bijna al zijn tijd aan dit onderwerp. Wat een triest figuur was dat zeg. Zal die even slecht zijn dag beginnen morgen als hij de krant open zal slaan.
Get real, een zeer nationalistische en gelovige president die zijn eigen volk opblaast om zo steun te krijgen voor oa. afghanistan/irak? Ze leven daar niet in een stalinistisch oord hoor waar het ze geen moer uitmaakt of er onschuldige landgenoten worden opgeblazen. Ik vind het echt ronduit walgelijk en smakeloos voor met name de nabestaanden als dit soort onzin de wereld in wordt geholpen.
En pro bush?, mwa lang niet op alle punten. Is mij wat te ouderwets en conservatief. Ben het wel eens met zijn harde buitenlandbeleid, iets wat europa totaal mist. Die hebben het te druk met het verdedigen van smeerlappen die opgesloten zitten in CIA gevangenissen (bedankt minister Bot)
Domme apen met universiteitsachtergronden zijn zo 2005.
Houston, het rammelt onder je schedeldak aan alle kanten.