AndroidHealthClinic

Beelden uitgezonden van Bin Laden met kapers 9/11

Domme apen met universiteitsachtergronden zijn zo 2005.

Bah wat een teleurstelling nou voor de miljoenen ik-ben-een-kuddedier-anti-bush-basher-figuren. Kritiek leveren is een goede zaak, maar kom niet aan met laffe domme beweringen zoals deze complottheorie.

Laatst zag ik trouwens een video van een of andere nederlandse ecto knakker die naar eigen zeggen de laatste jaren overtuigende "feiten" naar boven had gebracht. Hij spendeerde echt bijna al zijn tijd aan dit onderwerp. Wat een triest figuur was dat zeg. Zal die even slecht zijn dag beginnen morgen als hij de krant open zal slaan.

Ik ben ook een anti-Bush maar wil niet zeggen dat ik die complottheorien serieus neem.. wel zit er meer achter dan de complottheorien maar dat is een ander verhaal.

Maargoed mijn buurman heeft al een complottheorie betreft mijn andere buurman omdat hij een ongeluk heeft nagespeelt om de verzekering op te lichten dus laat staan als er zoeits gebeurd.. is onvermijdelijk

Get real, een zeer nationalistische en gelovige president die zijn eigen volk opblaast om zo steun te krijgen voor oa. afghanistan/irak? Ze leven daar niet in een stalinistisch oord hoor waar het ze geen moer uitmaakt of er onschuldige landgenoten worden opgeblazen. Ik vind het echt ronduit walgelijk en smakeloos voor met name de nabestaanden als dit soort onzin de wereld in wordt geholpen.

En pro bush?, mwa lang niet op alle punten. Is mij wat te ouderwets en conservatief. Ben het wel eens met zijn harde buitenlandbeleid, iets wat europa totaal mist. Die hebben het te druk met het verdedigen van smeerlappen die opgesloten zitten in CIA gevangenissen (bedankt minister Bot)

Helemaal mee eens!

Oh ja, je ziet ook dat zeker 6 of 7 van de kapers helemaal geen kapers zijn, maar mensen die gewoon (nu nog) in leven zijn en werken in verschillende landen in de wereld.

Leuke fictie.

OMG, niet weer. Die kapers zijn doder dan dood. Dat verhaal is ouder dan oud.

Still Alive

OMG, niet weer. Die kapers zijn doder dan dood. Dat verhaal is ouder dan oud.

Still Alive

Waarom hebben ze dan nooit beeld materiaal laten zien van de kapers op het vliegveld in Amerika, Het lijkt me sterk dat daar geen camara's hingen:rolleyes:

Waar zijn de zwarte dozen van de Vliegtuigen dan?

Het rammelt aan alle kanten.

Houston, het rammelt onder je schedeldak aan alle kanten.

Houston, het rammelt onder je schedeldak aan alle kanten.

Dat zullen we nog wel eens zien Ericje:D

nog een kwestie van Tijd.

Nu zie je ook dat er steeds meer internationale troepen worden gestuurd naar Libanon, die hebben een mooie functie.
Binnenkort gaat daar iets heel groots gebeuren en geven ze iran de schuld er van hebben ze een vrij brief om aan te vallen.

Er wordt inderdaad misbruik gemaakt van omstandigheden. Dat maakt de gebeurtenissen die voor een gedeelte de aanleiding waren nog niet tot een complot.

Terug
Naar boven