XXL Nutrition

Before and after :)

Netjes man !

waiting mi man

Wacht, had jij niet al eerder een topic aangemaakt?

Ik zou wel een filmpje van die bench willen zien, lijkt me leuk om te zien hoe jij dat doet(stijl verschilt bij iedereen).

Ik vind dat je erg sterk bent voor je massa(heb ik al eens gezegd denk ik). Heb je ook plaatjes van je benen?

Not this shit again bro pls, eerst Denis en nu jij weer :roflol:

Gestorven onder de 580kg ? :p

Vindt de foto's behoorlijk onduidelijk.. Myspace angles en filters, rare poses.. :o

Twijfel wel of dit 20kg is.. al is het natuurlijk meer 17kg door die 3cm die hij gegroeid is. Sowieso wel nette progressie. Vindt je stats alleen nogal twijfelachtig als ik naar de foto's kijk die je gepost hebt.

Haha TS is ineens verdwenen :)

altijd internet gangsters als het op een filmpje aankomt is het vaak stil. maar wie weet komt deze film nog. heb net popcorn gehaald dus komt goed uit

Zijn stats kloppen gewoon, Wacht nou maar geduldig af boys.

Effe de feiten op een rijtje. Na een week nog geen filmpje. Dat weet hij donders goed, en inmiddels heeft hij de laatste reacties al lang gelezen. Hij had op z'n minst kunnen reageren en zeggen dat het filmpje nog gemaakt moet worden.

filmpje filmpje filmpje filmpje filmpje filmpje filmpje filmpje filmpje filmpje filmpje filmpje filmpje filmpje
filmpjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... gvd nu ....

Re: Before and After van 1,5 jaar training . 20jr.

Wat maken jullie je druk om lage stats

• Topic Starter Topic Starter
vanavond maak ik een filmpje ;D

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 11:53 ----------

Duurt wel lang he, dat filmpje ;)

druk met school : ), zal vanavond even verandering in brengen ^^

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 11:54 ----------

Effe de feiten op een rijtje. Na een week nog geen filmpje. Dat weet hij donders goed, en inmiddels heeft hij de laatste reacties al lang gelezen. Hij had op z'n minst kunnen reageren en zeggen dat het filmpje nog gemaakt moet worden.

ja lees nu pas alles dus bben ze nu aan het beantwoorden

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 11:59 ----------

_

Vanavond/Morgen/Overmorgen zal ik even 't volgende filmen:

- 1max Benchpress
- 1max legpress
- 1max Deathlift
- 6/8 herhalingen Shoulderpress 36/38 kg

Thats all for today ty :D

Laatst bewerkt:
Wacht, had jij niet al eerder een topic aangemaakt?

Ik zou wel een filmpje van die bench willen zien, lijkt me leuk om te zien hoe jij dat doet(stijl verschilt bij iedereen).

Ik vind dat je erg sterk bent voor je massa(heb ik al eens gezegd denk ik). Heb je ook plaatjes van je benen?

Ja lange tijd terug onder me vorige account ''careim'' maar is alweer jaar geleden : ),
Jup zal wel verschillend zijn dan de meeste ;p maar ga ervan uit dat het goed is haha :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 12:11 ----------

omdat als je hier zit te bluffen ja dat waar moet maken iets opschrijven kan iedere mong**l

het is wel erg stil rond ts of niet

geef je volkomen gelijk : ), ik maak er werk van :cool:

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 12:12 ----------

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 12:17 ----------

thankyou :rolleyes:

Waarom een halve rep op je BP filmpje in je begin post? Tik je borst aan, post dan nog eens een filmpje. (zal niet hoger zijn dan 100kg vermoed ik)

Full squat 145 quarter squat 270 :roflol:

Bench lijkt helemaal nergens naar.

Full squat 145 quarter squat 270 :roflol:

Bench lijkt helemaal nergens naar.

ok.

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 14:21 ----------

Waarom een halve rep op je BP filmpje in je begin post? Tik je borst aan, post dan nog eens een filmpje. (zal niet hoger zijn dan 100kg vermoed ik)

jup ga vanavond tot chest doen, heb het idee xD dat meeste dan nog zeuren hier of het goed of fout is .

Terug
Naar boven