AndroidHealthClinic

Before and after :)

ok

jup ga vanavond tot chest doen, heb het idee xD dat meeste dan nog zeuren hier of het goed of fout is .

Ja nou wordt ie mooi haha. Iemand zegt terecht dat je niet goed bench aan het pressen bent, en dan zeg jij dat het gezeur is! :mad: Leer van anderen man!

• Topic Starter Topic Starter
Ja nou wordt ie mooi haha. Iemand zegt terecht dat je niet goed bench aan het pressen bent, en dan zeg jij dat het gezeur is! :mad: Leer van anderen man!

oké, bij deze xD ik zal het anders gaan doen en het filmpje weghalen :rolleyes: thx voor de kritiek ^^

Laatst bewerkt:
Waar is 't filmpje Kerim?

Waarstuh filmphuh?

Niet verwijderen, aanhoren wat je verkeerd doet en daar van leren is beter. Als je dat wilt natuurlijk.

Niet verwijderen, aanhoren wat je verkeerd doet en daar van leren is beter. Als je dat wilt natuurlijk.

maar natuurlijk wil ik dat, nooit gezegd dat ik het niet wilde. Maar denk dat het beter is om kritiek of verbeterpunten te krijgen op filmpje van vanavond en etc. : )

Ik ben ook zeer benieuwd naar het filmpje van je 580 kg leg pess.

Eey sahbi kom eens op

Nog steeds geen filmpje!!!!

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 19:20 ----------

Gisteren beloofde je weer iets wat je inmiddels nog niet hebt waargemaakt! Kom nou eens op dat filmpje van die 580 kg legpress!

denk je nu echt dat het filmpje komt keep on dreaming

ik zal je zo wel sturen wessel : )

waar blijf je nou.. waar blijf je nou . je laat ons staan hier in de kou ..

wij wachten met veel ongeduld ... als het niet lukt is het onze schuld ..

maak je niet druk... die legg press gaat echt niet stuk ..

jij denkt waar moet dit heen ... anders doe je het maar met 1 been ..

jij zegt ik ben buff .. wij denken het is bluf

jij zegt ik ben natty en clean .... wij hebben nog nooit zo.n aas monster gezien...

dat filmpje duurt wel lang... durf je niet en ben je nu bang ....

maar nu weet ik het wel... maak dat k*t filmpje en snel ..

het moet niet lang meer duren ... anders ga dbb-knokploeg inhuren ....

'dbb-knokploeg' oh jee

Baas ga zo door broer

sommige mensen hebben school en zien dit als een hobby, maar goed aan de ene kant moet ik beloftes nakomen xD

maar heb een filmpje gemaakt staat bij de beginpost ( beetje crappy neergelegd door een vriend ) net voor sluitingstijd maar ga dinsdag weer benchpress dan zal ik de schijven erbij filmen en van hoogte en zijkant ..

maar heb wel naar jullie tips en kritiek geluisterd raak me borst gewoon aan : )

---------- Post toegevoegd 14 September 2013 om 11:26 ----------

xD

ben jij die kerim uit nijmegen

Terug
Naar boven