MuscleMeat

Beginnen met creatine eventueel in combinatie met een preworkout

Visfilet

Novice
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
85kg
Ik train nu al ongeveer een maand echt serieus, hiervoor trainde ik paar keer in de maand en nu 4-5x in de week.

Mijn trainingsschema is nu al op orde vind ik zelf en mijn voedingsschema blijf ik verbeteren.

Ik neem als aanvulling op mijn voeding 1 whey protein shake per dag en op trainingsdagen 2. Verder neem ik aan andere supplementen direct na het trainen dextrose gemengd in water.

Nou wou ik aan creatine beginnen omdat ik van mensen hoor dat het goed werkt. Ik heb me zelf er al een beetje in ingelezen maar wou toch nog wat advies van jullie omdat jullie wat meer ervaring hebben.

Ook wil ik een Preworkout gaan bestellen en ik wil voor noxipro gaan.

Wat ik me dus afvroeg is welke soort creatine ik het best zou kunnen bestellen en of het in combinatie met noxipro kan. En hoevaak ik het het best op 1 dag kan nemen en op welke tijden en of ik wel of niet een oplaadfase moet doen.

Grote lap tekst maar ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen!

Een simpele creatine monohydraat is het beste, ik gebruik het ook weleens i.c.m. pre workout supps, daar zit toch niet echt veel creatine in. Ik vind persoonlijk Megagrow van xxl 1 van de betere, ik merk echt dat ik daar voller van word en zwaarder kan gaan na een paar weken. Oplaad fase niet doen, gewoon op trainings dagen 1 schep na het trainen en rustdagen 1 schep voor het ontbijt.

Ben trouwens benieuwd of jou stats kloppen? 17Jaar 1m68 en 85Kg?? zeker beest:P

• Topic Starter Topic Starter
Dankjewel voor je snelle reactie! , Creatine monohydraat word het hem dan, de megagrow hebben ze bij de bodyenfitshop niet maar in principe zou een variant van de b&f shop niet zoveel verschil moeten maken toch? En raden jullie mij capsules of poeder aan? of maakt dat niet zoveel uit. .

---------- Post toegevoegd Sat 1 Sep 2012 om 17:41 ----------

Mijn stats kloppen wel ja. Maar als je mij ziet zou je niet geloven dat ik 85kg weeg, heb van me zelf een wat bredere bouw + heb een klein vetlaagje maar wil nog steeds een keer mijn vetpercentage laten meten.

Laatst bewerkt:
Had trouwens nog een vraagje, ik kwam ook iets tegen over creatine samen met dextrose tenemen voor betere werking. Is dit waar of is dit een fabeltje?. En hoelang zou ik creatine moeten nemen? 4 of 6 weken en hoeveel rust er dan weer tussen? Ik ben er ook uitgekomen dat ik deze ga nemen http://www.bodyenfitshop.nl/creatin...on/creapure-creatine-best-creatine-worldwide/ is dit een goeie keuze en heeft iemand er ervaring mee

Of kan ik beter de 'Magnificent' nemen wat een mix is van creatine en nog wat dingen?

Bij sommige werkt een blend beter, bij sommige gewono mono, dextrose zou je kunnen doen, maar aangezien je nog niet zo gek lang traint beter eerst je voeding en training goed op orde hebben en gewoon lekker knallen.

Terug
Naar boven