XXL Nutrition

Beginnen met gewichten?

BartxD

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
70kg
Hey :), ik ben nu al een tijdje bezig met buikspieroefeningen, maar ik wil nog meer bereiken de volgende paar maanden! Ik dacht eraan om mijn armen/schouders steviger te maken door gebruik van gewichten.

Ik heb gewoon geen enkel idee hoeveel kilo ik moet nemen, hoeveel keer ik dit moet herhalen, of hoeveel keer per week :P
En is het ook eventueel mogelijk om dit te combineren met andere oefeningen?
Elk commentaar is geapprecieerd ;)
(Ik meet 1m85, weeg 70kg, heb weinig vetmassa)

Misschien moet je je eens inlezen op deze website, als er dán nog vragen zijn, stel ze gerust.

stickies lezen (bovenaan de topic secties, of hoe je dat ook noemt). hoeveel gewicht je nodig hebt moet je uitzoeken door de oefeningen te doen. alvast suczeven

Golden rule voor mijn assistance oefeningen: kan ik meer als 8 reps, meer gewicht nemen tot ik op een gewicht kom dat ik zelfs niet kan heffen.

• Topic Starter Topic Starter
ok, ik heb het ongeveer gevonden ;)

Als je meer wilt bereiken train jij je hele lichaam, niet 2 of 3 spiergroepen

wat zijn reps en al die dingen.....(domme vraag, net nieuw)

reps zijn herhalingen
al die dingen?

wat zijn reps en al die dingen.....(domme vraag, net nieuw)

Kerel, ik ben een van de laatste personen die je gaat trollen op dit forum maar dit is al je tweede post waarvan je zelf zegt dat het een "domme vraag is" Bij de vorige bumpte je een topiv van 7 jaar oud! Lees die stickys!

Kerel, ik ben een van de laatste personen die je gaat trollen op dit forum maar dit is al je tweede post waarvan je zelf zegt dat het een "domme vraag is" Bij de vorige bumpte je een topiv van 7 jaar oud! Lees die stickys!

Je kan ook gwn niet reageren....Van jou hoef ik dus geen hulp (snel gezien niet?)

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 21:17 ----------

ja die sq be dl, dat soort dingen want ik doe dit pas net (0,5 jaar en nog nooit op zo'n site geweest :))

Je kan ook gwn niet reageren....Van jou hoef ik dus geen hulp (snel gezien niet?)

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 21:17 ----------

ja die sq be dl, dat soort dingen want ik doe dit pas net (0,5 jaar en nog nooit op zo'n site geweest :))

Ik heb je gewoon geholpen bij je vorige vraag terwijl anderen daar niet de moeite voor namen hoor. Maar goed, wat jij wilt ;).
Vind je het niet logisch dat ik (en vele anderen) van je verwachten dat je de basisinformatie leest, zo leer je veel meer bij en hoef je deeze vragen niet te stellen.

ja sorry wist niet waar ik dat moest vinden :P(wel logisch)

Terug
Naar boven