goeiemiddag,
ik heb hier vroeger (maaanden terug) eens een topic geopend, maar was het totaal vergeten. Nu ben ik hier terug en wil ik eindelijk eens beginnen met een sportschool.
Vroeger was ik metser van beroep en deed ik dus zwaar werk. Ik heb ook een 4-5tal jaar competitiezwemmen gedaan. Uit mezelf heb ik toch al redelijk veel spiermassa (alleen is deze altijd wat gecamoufleerd geweest
). Wegens medische redenen heb ik moeten stoppen met de bouw, nu ben ik magazijnier, wat heeeeeel wat minder is van fysische inspanningen en dat toch heel wat gevolgen geeft aan de "fysiek".
Ik zal gezonder beginnen eten, totnutoe keek ik er totaal niet naar wat ik at, zolang het maar lekker was.
Ik zal beginnen in een sportschool, om wat te doen weet ik nog niet, daarvoor had ik hier graag wat hulp gehad.
Zo zie ik er momenteel uit (een net-uit-bed-foto in de caravan
), ik hoop dat er nog wat van te maken is,
Mijn doel weet ik feitelijk niet, daarom vraag ik jullie hulp,
de bedoeling is dus niet dat ik er tegen de zomer een topatleet of bodybuilder ga uitzien, ik neem gewoon wat er van komt.
ik heb hier vroeger (maaanden terug) eens een topic geopend, maar was het totaal vergeten. Nu ben ik hier terug en wil ik eindelijk eens beginnen met een sportschool.
Vroeger was ik metser van beroep en deed ik dus zwaar werk. Ik heb ook een 4-5tal jaar competitiezwemmen gedaan. Uit mezelf heb ik toch al redelijk veel spiermassa (alleen is deze altijd wat gecamoufleerd geweest
). Wegens medische redenen heb ik moeten stoppen met de bouw, nu ben ik magazijnier, wat heeeeeel wat minder is van fysische inspanningen en dat toch heel wat gevolgen geeft aan de "fysiek".Ik zal gezonder beginnen eten, totnutoe keek ik er totaal niet naar wat ik at, zolang het maar lekker was.
Ik zal beginnen in een sportschool, om wat te doen weet ik nog niet, daarvoor had ik hier graag wat hulp gehad.
Zo zie ik er momenteel uit (een net-uit-bed-foto in de caravan
), ik hoop dat er nog wat van te maken is, Mijn doel weet ik feitelijk niet, daarom vraag ik jullie hulp,
de bedoeling is dus niet dat ik er tegen de zomer een topatleet of bodybuilder ga uitzien, ik neem gewoon wat er van komt.

. Mss een wederkerende vraag, wat zouden jullie doen in mijn plaats