Fitness Seller

Beginnen met sportschool/oefeningen

ArcosS

Novice
Waardering
0
goeiemiddag,

ik heb hier vroeger (maaanden terug) eens een topic geopend, maar was het totaal vergeten. Nu ben ik hier terug en wil ik eindelijk eens beginnen met een sportschool.
Vroeger was ik metser van beroep en deed ik dus zwaar werk. Ik heb ook een 4-5tal jaar competitiezwemmen gedaan. Uit mezelf heb ik toch al redelijk veel spiermassa (alleen is deze altijd wat gecamoufleerd geweest :p ). Wegens medische redenen heb ik moeten stoppen met de bouw, nu ben ik magazijnier, wat heeeeeel wat minder is van fysische inspanningen en dat toch heel wat gevolgen geeft aan de "fysiek".

Ik zal gezonder beginnen eten, totnutoe keek ik er totaal niet naar wat ik at, zolang het maar lekker was.

Ik zal beginnen in een sportschool, om wat te doen weet ik nog niet, daarvoor had ik hier graag wat hulp gehad.
Zo zie ik er momenteel uit (een net-uit-bed-foto in de caravan :p), ik hoop dat er nog wat van te maken is,
Mijn doel weet ik feitelijk niet, daarom vraag ik jullie hulp,
de bedoeling is dus niet dat ik er tegen de zomer een topatleet of bodybuilder ga uitzien, ik neem gewoon wat er van komt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zag het ook niet, weet niet hoe het komt, maar ik heb er een mod over ingelicht.

dit was de tekst:

goeiemiddag,

ik heb hier vroeger (maaanden terug) eens een topic geopend, maar was het totaal vergeten. Nu ben ik hier terug en wil ik eindelijk eens beginnen met een sportschool.
Vroeger was ik metser van beroep en deed ik dus zwaar werk. Ik heb ook een 4-5tal jaar competitiezwemmen gedaan. Uit mezelf heb ik toch al redelijk veel spiermassa (alleen is deze wat gecamoufleerd). Wegens medische redenen heb ik moeten stoppen met de bouw, nu ben ik magazijnier, wat heeeeeel wat minder is van fysische inspanningen en dat toch heel wat gevolgen geeft aan de fysiek.

Ik zal gezonder beginnen eten, totnutoe keer er totaal niet naar wat ik at, zolang het maar lekker was.

Ik zal beginnen in een sportschool, om wat te doen weet ik nog niet, daarvoor had ik hier graag wat hulp gehad.
Zo zie ik er momenteel uit (een net-uit-bed-foto in de caravan ).

Mijn doel weet ik feitelijk niet, daarom vraag ik jullie hulp, ik wil er gewoon terug wat beter uitzien

Wat wil je ongeveer? Dat moet je wel weten anders is het moeilijk.

Wil je lekker sixpack enzo voor zomer? Of denk je dat maakt me niet uit kan later wel?

--

Dat is dus een bug

een sixpack ware mooi, maar denk dat het niet doenbaar is tegen de zomer. De bedoeling is gewoon beginnen met powertraining vanaf het begin. En ik dacht dat een sixpack met verloop van tijd er wel automatisch bij ging komen :). Mss een wederkerende vraag, wat zouden jullie doen in mijn plaats :p (liefst geen pyjama- of interieuradvies :p)

koop een philips bodygroom?

:jk:

Ik zou zeggen: héél traag cutten zodat je eventueel nog kilo's kunt bijsteken op je halters.

het is maar net wat als je wilt bereiken wees daar eens wat specifieker in dan kunnen de mensen daar op inspelen en je tips geven

@robke78: De bodygroom heb ik al, maar mag 'm niet gebruiken van m'n vriendin voor het borsthaar :p

@de andere: Wat ik wil is dat het vet wat weggewerkt is en de borst-, buik-, rug-, ... spieren zich meer ontwikkelen en heel wat zichtbaarder zijn. Zit er potentieel in?

@robke78: De bodygroom heb ik al, maar mag 'm niet gebruiken van m'n vriendin voor het borsthaar :p

@de andere: Wat ik wil is dat het vet wat weggewerkt is en de borst-, buik-, rug-, ... spieren zich meer ontwikkelen en heel wat zichtbaarder zijn. Zit er potentieel in?

Wat wil je nu horen? Net als iedereen heb jij potentieel! Gewoon de stickys lezen een schema'tje maken en beginnen knallen.

Ga maar eerst spieren ontwikkelen en dan afvallen, lijkt me beter. **** zomer, gewoon lekker door eten, haal je toch niet

Terug
Naar boven