MuscleMeat

beginner(14 jaar) tips nodig :P

• Topic Starter Topic Starter
Maak gewoon is een schema'tje. Als je zonder schema al aan komt, moet je kijken wat je kan bereiken met een schema:)

ik kan wel een schema maken maar daar houd ik me toch niet aan omdat mijn moeder altijd anders kookt en omdat wij niet altijd de zelfde etenswaren in huis hebben

@Jesseh, aub serieus

Ik zou nu gewoon proberen erop te letten dat je genoeg binnen hebt en zeker niet te weinig, pas later er volop tegenaan gaan :) zoals ik ook ga doen

heb even een duidelijkere foto gepost waar je kan zien dat ik gynaecomastia heb

Mooier worden voor de meisjes :roflol: te grappig deze vent.

Door je lage vetpercentage kun je lekker bulken zonder dik te worden en dus snel spiermassa winnen, ik ben ook zo geweest.

Doe er wat mee.

vreten tot je er misselijk van word en dat het je neus uitkomt, kan nu nog. heb je erg veel voordeel van! :D

tegen andere 14 jarige jongetjes in de foto gallerij zeggen dat het matig is voor 14 maanden trainen.. bij deze wacht ik af naar jouw progressie
met de kennis van sniperX zal hij nog ver gaan komen.hij eet al een heel stuk langer van de kaas dan jij.

al met al wens ik je toch succes

tegen andere 14 jarige jongetjes in de foto gallerij zeggen dat het matig is voor 14 maanden trainen.. bij deze wacht ik af naar jouw progressie
met de kennis van sniperX zal hij nog ver gaan komen.hij eet al een heel stuk langer van de kaas dan jij.

al met al wens ik je toch succes

ja in vergelijking met de andere jongens he, zal wel komen omdat hij ook pas 14 is :p

Off-topic: toevallig had ik het er laatst over met een maat van me toen we terugliepen van de gym naar huis, :P ( dat sniper-X nog ver gaat komen)

Ach ik vat het wat samen. Ik doel natuurlijk op meer tsja uhh.. hoe leg ik het uit.. :p

Volgens mij heeft er hier iemand vlinders in zijn buikje?! :o

OT: Goed trainen (Rippetoe) Goed eten (Stevig ontbijten, hele dag door brood met kipfilet, avondeten flink opscheppen, rondom trainingen goed eten en na 19:00 uur geen koolhydraten meer, 's avonds nog een bakje kwark) Goed slapen, toch zeker wel een uur of 8! Niet te veel zuipen! Denk eraan, een bodybuilder ben je niet dat ene uurtje in de gym maar de hele dag door!

Probeer voor uitvoering van je oefeningen wel wat begeleiding te krijgen, vooral met Squats en Deadliften. En dan niet zo'n CIOS studentje, een gemiddelde dumbbell heeft meer inhoud!

Hoi iedereen, ik ga fitnessen binnekort en wil graag wat tips en info als t mogelijk is :D

mijn stats:
14 jaar
173(ongeveer)
58-59kg

mijn doel:
mooier worden voor de meisjes, gespierder(ben nu echt niks XD)
sterker zijn om zelf te kunne verdedigen

begin foto:

hier kan je duidelijker zien dat ik gynaecomastia heb:

is het waar dat je testosteron 40% stijgt als je traint? en wat voor gevolgen heeft dat?(die ik zal merken)
gg

Ach ik vat het wat samen. Ik doel natuurlijk op meer tsja uhh.. hoe leg ik het uit.. :p

zo geil als een beer.
je begint overal tegen op te rijen
het enigste wat je denkt is nken nken nken
en je rukt je helemaal de t*fus in.

bedoel je het zo?:D

veel patat, bradwurst en bier :D

Nou voor een beginner heb je goede kilo ben zelf 15 en ik weeg 68 kilo en maar 1.68m en je hebt helemaal geen gyno maak je niet druk ;)

is het waar dat je testosteron 40% stijgt als je traint? en wat voor gevolgen heeft dat?(die ik zal merken)

Ik weet niet precies hoeveel % je testosteron stijgt bij het trainen, want dat licht eraan hoeveel je traint.
Testosteron is een hormoon voor de mannelijkheid, als je daar dus veel van hebt krijg je snel een snor bijvoorbeeld. Door testosteron stijgt je spiergroei ook, vrouwen hebben minder testosteron dan mannen, en daarom is het voor vrouwen ook moeilijker om grote spieren te krijgen.

Terug
Naar boven