critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maak gewoon is een schema'tje. Als je zonder schema al aan komt, moet je kijken wat je kan bereiken met een schema![]()
heb even een duidelijkere foto gepost waar je kan zien dat ik gynaecomastia heb
]indd man, ik zie het, heb je wel nolva genomen in je kuur ?

Mooier worden voor de meisjeste grappig deze vent.
Door je lage vetpercentage kun je lekker bulken zonder dik te worden en dus snel spiermassa winnen, ik ben ook zo geweest.
Doe er wat mee.

tegen andere 14 jarige jongetjes in de foto gallerij zeggen dat het matig is voor 14 maanden trainen.. bij deze wacht ik af naar jouw progressie
met de kennis van sniperX zal hij nog ver gaan komen.hij eet al een heel stuk langer van de kaas dan jij.
al met al wens ik je toch succes

ja in vergelijking met de andere jongens he, zal wel komen omdat hij ook pas 14 is![]()
daar heb je t al

Ach ik vat het wat samen. Ik doel natuurlijk op meer tsja uhh.. hoe leg ik het uit..![]()
ggHoi iedereen, ik ga fitnessen binnekort en wil graag wat tips en info als t mogelijk is
mijn stats:
14 jaar
173(ongeveer)
58-59kg
mijn doel:
mooier worden voor de meisjes, gespierder(ben nu echt niks XD)
sterker zijn om zelf te kunne verdedigen
begin foto:
hier kan je duidelijker zien dat ik gynaecomastia heb:
is het waar dat je testosteron 40% stijgt als je traint? en wat voor gevolgen heeft dat?(die ik zal merken)
Ach ik vat het wat samen. Ik doel natuurlijk op meer tsja uhh.. hoe leg ik het uit..![]()

zo geil als een beer.
je begint overal tegen op te rijen
het enigste wat je denkt is nken nken nken
en je rukt je helemaal de t*fus in.
bedoel je het zo?![]()

is het waar dat je testosteron 40% stijgt als je traint? en wat voor gevolgen heeft dat?(die ik zal merken)