Fitness Seller

Sticky Beginner links & leesvoer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik ben vrij nieuw in Fitness dus misschien heb ik hier wel wat aan!
 
Mooie artikelen
 
hey iedereen, ik ben zelf redelijk nieuw in de fitness wereld. Ben al een kleine 3 maand bezig en zie niet direct vordering. Dankzij dit forum heb ik wrs mijn fout gevonden en weet ik wat mij te doen staat. Mooi topic trouwens!
Dit topic is echt handig, de handige links zijn makkelijk terug te vinden. Maar puntje bij paaltje, mooi forum dat volgens mij echt veel mensen helpt.

greetzz D.C.
 
geweldig de you're gonna eat lighting and crap thunder van rocky
 
Deze ben ik net tegengekomen en vond ik als beginner een erg leuk inleidend artikel. Hiermee starten geeft je de tijd om het boek van M.Rippetoe te lezen terwijl je toch al met zijn programma begonnen bent:

http://www.bodybuilding.com/fun/wotw52.htm
 
Vond dit een fijne link om beter de verschillende oefeningen te begrijpen en correct uit te voeren, daarnaast bied het voor elke groep een paar varianten.
[Link niet meer beschikbaar]
 
super handig! thx
 
Bedankt voor deze thread! Ik zal me er eens goed in gaan verdiepen!
 
De 3D-website die Mr T poste zit daar geen fout in ?

[Link niet meer beschikbaar]

Barbell Flat Bench Press
Variatie tip:
pak de stang smal vast voor binnenkant borst.


Barbell Incline Bench Press
Variatie tip:
pak de stang smal vast voor binnenkant borst.


Is het schuine gedrukte geen "broscience". Ik dacht dat dit vooral effect had op de triceps of juist minder ?
 
Triceps idd, binnenkant is mythe. Is gewoon leuke site voor beginners maar niet perfect.
 
Triceps idd, binnenkant is mythe. Is gewoon leuke site voor beginners maar niet perfect.
Oke , maar is dit topic & die website ook hoor , ik ben mss ook bezig om een topic voor beginners te maken check oefening forum mark rippetoe vids (als er vraag naar is).

Je borst groeit toch in alle richtingen als je die traint is dit waar want hoe zit het nu eigenlijk juist ?
 
Ik heb veel aan het boek: Power, van Tudor Bompa.
Het is wel al oud, je kan er nog moeilijk aangeraken.
Alles is goed in dit boek, behalve de oefeningen die erin staan zijn wat verouderd beweren sommigen.

Wel handig boek, gaat over het periodiseren van trainingscycli, voor zowel kracht, massa als spierdefinitie.
 
Dit is top! Eerste post trouwens na veel lezen lezen en nog eens lezen.

Zelf wil ik beginnen met amateur bbd, dus is dit een mooie post; @ Big_T .. bedankt!
Ben van plan begin juni te beginnen om van 0 te beginnen met mijn amateur bbd proces. En een jaar lang alles bij te houden. De dag dat ik ga beginnen met trainen zal ik een foto van mezelf maken en dan om het half jaar weer, dus ben benieuwd :)

Succes voor alle beginners & Thanks gevorderden!
 
Back
Naar boven