Fitness Seller

Beginner's logje; Stop bithcin', start building

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

beginnerbb

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
410
Vorig jaar heeft bodybuilding mijn hart veroverd, ik ben verslaafd geraakt een het ijzer en het opbouwen van mijn spieren. Zo begon ik vorig jaar april met trainen. Met wat hulp ben ik gelijk goed begonnen. Zwaar trainen, veel vreten, genoeg rust. In de tijd van april naar september ben ik 8 kilo aangekomen en heb ik even de 70 kg BW aangetikt. Toen sloeg het noodlot toe, mijn stage begon. Door mijn stage had ik minder tijd, moest ik vroeg mijn bed uit en lange dagen maken. Hierdoor had ik weinig energie en gebruikte ik elk excuus om niet naar de gym te gaan. Nu ben ik 4 maanden bezig en heb ik geleefd als een b*ch. Mijn voedingsschema heb ik aan de wilgen gehangen en de gym heb ik al maanden niet meer van binnen gezien. Al mijn zwaar verworven kilo’s zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.
Nu is de tijd van b**chen over, en is de tijd van trainen an afbeulen begonnen.

Waarom deze log beginnen:
Soms heb ik externe motivatie nodig om nog harder vooruit te gaan. Ik hoop dat met dit logje te bereiken. Zodat als ik me niet aan mijn afspraken hou dat het negatieve karma stroomt.
Ook zou ik aan iedereen willen vragen om indien nodig mij van advies te voorzien. Wel graag onderbouwt hè.

Wat stats:
1.76m
62 kg.
BF: geloof ik niet zo in, ik geloof in de spiegel. Maar je kan al raden dat het met 62 kg nooit hoog zal zijn.
Krachtstats zal ik maar niet aan beginnen.
Ik zal binnenkort ook een foto plaatsen. Dit om mijn progressie makkelijker in de gaten te houden.

Intenties voor de komende tijd:
Ik zal rustig aan beginnen en niet proberen gelijk op mijn oude niveau te belanden. Eerst zal ik met lage gewichten veel reps te maken, dit om het spiergevoel terug te krijgen en de mind-muscle connection te optimaliseren. Hierna zal ik naar een splitschema gaan, de gewichten verhogen en de reps verlagen.

Doelen:
Zomer 2008: 70 kg.
Zomer 2009: 80 kg

Tot zo ver mijn introductie. Maandag zal de eerste training van start gaan.
Met vriendelijke groet,

Beginnerbb

Laatst bewerkt:
Stop bitchin', start trainin' :D

sucses :wl:

• Topic Starter Topic Starter
thnx bro

Cool, ik ga je volgen omdat je stats en voorgeschiedenis redelijk overeenkomt met die van mij. Suc6 ;)

Ik zal deze "brada" even introduceren;

Deze man was de grootste schrielkip van de klas; 60kg schoon aan de haak.
Ecto all the way, ribben tellen en alles.
Ikzelf (en een medestudent tevens hardcore bodybuilder) waren natuurlijk elk tussenuurtje, elke mogelijkheid aan het bulken.
Elke dag weer kip, eieren, bananen, shake's, om de twee uur.
Daarnaast werd er vrijwel uitsluitend gesproken over
* vrouwen (en alles omtrend vrouwen)
* uitgaan (en alles omtrend uitgaan)
* bodybuilding
* geld

Over meer zaken hoeft een man het niet over te hebben, maar dat is logisch.

Beginnerbb toonde altijd zijn interesse voor BB en voeding, en ik stond er niet bij stil.
Tot de dag....dat de beste man ineens mee ging eten, iedere keer als wij gingen bulken.
Kipfilet, tonijn, eieren, kwark, beginnerbb deed mee.

En what the ****, na enkele maanden trainen was de schrielkip verdwenen en was er zowaar solid ass muscle mass verschenen.
** grow mode = ON **

Erg zonde dat de goede start teniet is gedaan door een plotselinge stop, maar 2008 nieuwe ronde nieuwe kansen!

Succes bro, je hebt al een grote voorsprong doordat je veel meer kennis hebt dan de meeste gasten die al jaren trainen, nu nog toepassen en blijven toepassen.
6 maanden tot de zomer...HARDCORE!

YouTube - a bodybuilding lifestyle,for hardcore workouts

Thnx Loo. Ik moet wat karma punten verdelen, bladiebla.

Mooie post Loo :cool:

Tijd om mijn trainingsschema uit te schrijven.
Ik ben van plan om een soort UB/LB split te gaan doen. Ik zal 3x in de week gaan trainen, met twee verschillende dagen. Dus dat wordt:
Maandag: UB
Woensdag: LB
vrijdag: UB
En dan de week erna omgekeerd.Dit zal ik zo'n 4 a 8 weken volhouden en dan overgaan op 4-daags splitschema met hogere intensiteit en lager volume.

Voordat ik de hele bodybuild wereld hier over me heen krijg moeten jullie het volgende even begrijpen. Ik train in utrecht bij de universiteitsgym en daar houden ze niet zo van bodybuilders. Om die reden hebben ze geen barbell aangeschaft. Dat is natuurlijk zwaar klote, maar aangezien de gym 2 minuten fietsen is voor mij en ik maar 12 euro per maand betaal is het toch de moeite waard.
In Maart ga ik verhuizen, dus dan zal ik een nieuwe gym gaan opzoeken.
Genoeg gelult, hier mijn trainingsschema:

UB:
Chins
- Schouderbreedte grip. 2x12
- Parallel grip 2x12
- Grip met palmen naar me toe. 2x12
Benchpress (machine) 3x12
Incline db press 3x12
Dips 3x12
Side raises 3x12

LB:
Squat (machine) 3x12
Leg press 3x12
Leg extension 3x12
Leg curl 3x12
Standing calve raises 3x12
Back extensions 3x12

Advies altijd welkom.
Groet.

Laatst bewerkt:
yo aanpassingen hebben we al doorgenomen, bro, knalse maandag :hedbang:

Haha dit is nu al een mooi logje. Heel veel succes kerel. Beuken met die handel:hedbang:

Succes met alles!

Laatst bewerkt:
Na twee weken vakantie ging de wekker vanochtend weer veel te vroeg. Zo stond ik kwart voor zes alweer naast mijn bedje. Mijn goede voornemens in het achterhoofd heb ik mijn wekker maar 1x gesnoozed, zodat ik mooi op tijd opstond om mijn bord brinta naar binnen te werken.
Zware dag gehad op mijn stage, en de puf om nog naar de gym te gaan was ver te zoeken. Maar ik dacht aan dit logje, en ik kan niet beginnen met afhaken. Dus stapte ik de gym in.
Oordopjes in, capuchon over mijn hoofd, en met rage against the machine in mijn oren was ik in de juiste stemming:
Burn burn, yes ya gonna burn

Maandag:

Chins:
- Schouderbreedte grip:
2x12x BW-30kg
- parallel grip:
2x12x BW-30kg
- Palmen naar me toe:
2x12x BW-30kg

Benchpress (machine):
3x12x 20kg

Incline db press:
3x12x 8kg

Dips:
3x12x BW-25kg

Side raises:
3x12x 2kg

Dat viel tegen. ****ing p*ssy weights, en elk spiertje in mijn lichaam deed pijn. Ach **** it, alle begin is moeilijk.
Woensdag lekker benen knallen!!

alle begin is moeilijk je moet weer ff in je ritme komen.

give it a couple of weeks.

- Schouderbreedte grip:
2x12x BW-30kg
****ing p*ssy weights, en elk spiertje in mijn lichaam deed pijn. Ach **** it, alle begin is moeilijk.
So what? Gewicht doet er echt niet toe zolang je laatste reps maar flink pijn doen. Btw ik zit met Schouderbreedte grip op 3x12x BW - 45kg, dus dat is heel wat minder dan bij jou (3x 12 is in praktijk 1x 12 en 2x8) en ik groei ook.

So what? Gewicht doet er echt niet toe zolang je laatste reps maar flink pijn doen. Btw ik zit met Schouderbreedte grip op 3x12x BW - 45kg, dus dat is heel wat minder dan bij jou (3x 12 is in praktijk 1x 12 en 2x8) en ik groei ook.

Thnx bro. Gaat me nu ook nog niet echt om het gewicht. Wil eerst de uitvoering juist hebben. En ik zorg er wel voor dat die lichte gewichten zwaar aanvoelen, dmv slow reps en perfecte uitvoering.

Loo zei:
alle begin is moeilijk je moet weer ff in je ritme komen.

give it a couple of weeks.

Thnx Bro, je hebt gelijk. Ik vond die gewichten alleen ****ed up, viel me tegen hoever ik ben terug gevallen.

Woensdag:

Squat (machine):
3x12x 25kg

Leg press:
3x12x 100kg

Leg curl:
3x12x 25kg

Leg extension:
3x12x 30kg (Ligt het aan mij, of brand deze altijd zo snel. Kon bijna niet meer lopen erna.)

Standing calve raises:
3x12x 70kg

Back extension:
3x15x 70kg

Vond het wel een lekkere training. Heb in ieder geval het idee dat ik wat gedaan heb.
Gewichten zijn nog lang niet wat ze moeten wezen, maar dan heb ik tenminste een doel om na te streven he;)

Nog even snel mijn training van vanavond posten voordat ik een hapje ga eten in de stad.

Vrijdag

Chins:
- schouderbreedte
3x12x BW-30kg
- Parallel
3x12x BW-30kg
- Palmen naar me toe
3x12x BW-30 kg

Benchpress (machine):
12x 25kg
2x12x 30kg

Incline db press:
3x12x 10kg

Dips:
3x12x BW-25

Side raises:
3x12x 2kg

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven