- Waardering
- 410
Vorig jaar heeft bodybuilding mijn hart veroverd, ik ben verslaafd geraakt een het ijzer en het opbouwen van mijn spieren. Zo begon ik vorig jaar april met trainen. Met wat hulp ben ik gelijk goed begonnen. Zwaar trainen, veel vreten, genoeg rust. In de tijd van april naar september ben ik 8 kilo aangekomen en heb ik even de 70 kg BW aangetikt. Toen sloeg het noodlot toe, mijn stage begon. Door mijn stage had ik minder tijd, moest ik vroeg mijn bed uit en lange dagen maken. Hierdoor had ik weinig energie en gebruikte ik elk excuus om niet naar de gym te gaan. Nu ben ik 4 maanden bezig en heb ik geleefd als een b*ch. Mijn voedingsschema heb ik aan de wilgen gehangen en de gym heb ik al maanden niet meer van binnen gezien. Al mijn zwaar verworven kilo’s zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.
Nu is de tijd van b**chen over, en is de tijd van trainen an afbeulen begonnen.
Waarom deze log beginnen:
Soms heb ik externe motivatie nodig om nog harder vooruit te gaan. Ik hoop dat met dit logje te bereiken. Zodat als ik me niet aan mijn afspraken hou dat het negatieve karma stroomt.
Ook zou ik aan iedereen willen vragen om indien nodig mij van advies te voorzien. Wel graag onderbouwt hè.
Wat stats:
1.76m
62 kg.
BF: geloof ik niet zo in, ik geloof in de spiegel. Maar je kan al raden dat het met 62 kg nooit hoog zal zijn.
Krachtstats zal ik maar niet aan beginnen.
Ik zal binnenkort ook een foto plaatsen. Dit om mijn progressie makkelijker in de gaten te houden.
Intenties voor de komende tijd:
Ik zal rustig aan beginnen en niet proberen gelijk op mijn oude niveau te belanden. Eerst zal ik met lage gewichten veel reps te maken, dit om het spiergevoel terug te krijgen en de mind-muscle connection te optimaliseren. Hierna zal ik naar een splitschema gaan, de gewichten verhogen en de reps verlagen.
Doelen:
Zomer 2008: 70 kg.
Zomer 2009: 80 kg
Tot zo ver mijn introductie. Maandag zal de eerste training van start gaan.
Met vriendelijke groet,
Beginnerbb
Nu is de tijd van b**chen over, en is de tijd van trainen an afbeulen begonnen.
Waarom deze log beginnen:
Soms heb ik externe motivatie nodig om nog harder vooruit te gaan. Ik hoop dat met dit logje te bereiken. Zodat als ik me niet aan mijn afspraken hou dat het negatieve karma stroomt.
Ook zou ik aan iedereen willen vragen om indien nodig mij van advies te voorzien. Wel graag onderbouwt hè.
Wat stats:
1.76m
62 kg.
BF: geloof ik niet zo in, ik geloof in de spiegel. Maar je kan al raden dat het met 62 kg nooit hoog zal zijn.
Krachtstats zal ik maar niet aan beginnen.
Ik zal binnenkort ook een foto plaatsen. Dit om mijn progressie makkelijker in de gaten te houden.
Intenties voor de komende tijd:
Ik zal rustig aan beginnen en niet proberen gelijk op mijn oude niveau te belanden. Eerst zal ik met lage gewichten veel reps te maken, dit om het spiergevoel terug te krijgen en de mind-muscle connection te optimaliseren. Hierna zal ik naar een splitschema gaan, de gewichten verhogen en de reps verlagen.
Doelen:
Zomer 2008: 70 kg.
Zomer 2009: 80 kg
Tot zo ver mijn introductie. Maandag zal de eerste training van start gaan.
Met vriendelijke groet,
Beginnerbb
Laatst bewerkt: