MuscleMeat

Beginner's logje; Stop bithcin', start building

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik weet nog goed hoe beginnerbb was voordat hij gepakt werd door de liefde van het ijzer. Het was een nobody, een average joe, een ecto, net als de rest. Zwak van lichaam en geest, een schaap in de kudde.
Maar ik merkte dat beginnerbb affiniteit had voor de outlaw sport die bodybuilding heet, en het was slechts een kwestie van tijd voordat hij de inmiddels verzamelde theorie in praktijk zou toepassen. Enige tijd was beginnerbb aan het worstelen met beschamende gewichten, maar de beste man hield vol en op een gegeven moment begon het dieseltje warm te draaien. Ik weet nog goed, toen ik beginnerbb na een tijdje weer zag. Hij had zichzelf getransformeerd van een jongetjeslichaam naar een fysiek die kracht en macht uitstraalde. Hij was er nog niet, maar hij was op de goede weg. Z'n frame stond klaar, klaar om er nog meer massa op te plakken.

Maar toen....toen ging het fout.
Elke bodybuilder weet, dat er van tijd tot tijd momenten zijn waarin "het leven" je wil beroven van bodybuilding. Werk, relaties, blessures, ziektes, noem het maar op. De weg die bodybuilding heet is lang, en vol obstakels. En de duivel die "motivatieproblemen" heet ligt altijd op de loer. En hij slaat altijd toe als de obstakels in je pad staan. Zo ook bij beginnerbb.
Langzaam hebben we hem zien verdrinken. Hij heeft nog pogingen gewaagd om boven water te blijven, maar ik denk dat we nu wel kunnen concluderen dat hij aan het zinken is, zinken naar de bodem. De bodem van de ecto's. Vaarwel bro.

Dit is proza Loo, prachtig! :janken:

Het ga je goed, Beginnerbb ;) Hopelijk vind je de kracht om de draad weer eens op te pakken, als God het wil...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.503
:roflol:

Heb gister nog getraind homo's. En voedsel is laatste 2 weken ook wel weer op orde. Wacht op mijn terugkeer.

Er is een God! Halelujah!!! Hij is waarlijk opgestaan uit de doden!

Hij had zichzelf getransformeerd van een jongetjeslichaam naar een fysiek die kracht en macht uitstraalde. Hij was er nog niet, maar hij was op de goede weg. Z'n frame stond klaar, klaar om er nog meer massa op te plakken.
Uhhh, hier wil ik dan wel eens een foto van zien.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.506
Wat is daar nou bijdehand aan, en wat is daar natuurlijk aan? Foto's worden hier wel vaker gepost. Begrijp die schaamte niet.

Amen, de ijzergod bestaat dan toch.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven