MuscleMeat

Beginner's logje; Stop bithcin', start building

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
toch nog geweest voordat je uit eten ging?

respect! ook een bakkie kwark de bios mee in genomen?

Je doet geen rows?

• Topic Starter Topic Starter

Nee. Ik heb nu 6 setjes voor de rug en dat vind ik even voldoende. Chinnen vind ik een lekkere oefening, daarom heb ik daar nu even de voorkeur aangegeven. Als ik over ga op een 4 daagse splitschema zal ik hier zeker rows in doen.

Veel mensen krijgen later schouderproblemen omdat ze nooit (of iig te weinig) rows doen.. something to consider.

OK thnx. Ik zal er aan denken. Maar zoals ik al zei, het is neit zo dat ik iets tegen rows heb, maar voor dit trainingsschema heb ik gewoon even gekozen voor chins ipv row.

Maandag

Squat (machine):
3x12x 30kg

Leg press:
3x12x 110kg

Leg curl:
3x12x 30kg

Leg extension:
3x12x 40kg

Standing calve raises:
3x12x 79kg

Was na de eerst paar reps squatten al misselijk. Na de verzuring bij leg extensions werd het alleen maar erger en erger. Zit nu te vreten en de misselijkheid is weg. Maar was op dat moment ****ed up.

Laatst bewerkt:
squat in smith?

Ja, klopt.

success bro' :thumbup:
zal je log met plezier volgen!

waar blijft die woensdagtraining?

Had gister te weinig energie om de gym op te zoeken. Heb vandaag mijn training ingehaald.

Donderdag

Chins:
Schouderbreedte:
2x12x BW-30
Parallel:
2x12x BW-30
Palmen naar me toe:
2x12x BW-25

Incline db press:
3x12x 12kg

Benchpress (machine):
3x12x 30kg

Dips:
3x12x BW-25kg

Side raises:
3x12x 2kg

Die side raises gaan nog steeds ****ed up. Verzuur super snel, ook mijn linker schouder doet pijn in het eerste stukje van de beweging. Denk aan een m. supraspinatus irritatie.

kijk uit voordat je weet heb je een schouderblessure - is dat alleen bij de side raise of bij meerdere oef , misschien heb je ongezien je schouders aangesproken bij de vorige 3 oef?

kijk uit voordat je weet heb je een schouderblessure - is dat alleen bij de side raise of bij meerdere oefening , misschien heb je ongezien je schouders aangesproken bij de vorige 3 oefening?

Ja klopt. Heb het vandaag ff door fysio laten nakijken. Hij kon niks vinden, maar moet gewoon beter uitkijken met mijn rompstabiliteit en houding.

Zaterdag

Squat (machine):
2x12x 35kg

Leg press:
3x12x 110kg

Leg curl:
Tijdelijk buiten gebruiik :fire:

Leg extension:
3x12x 40kg

Standing calve raises:
3x12x 86kg

Back extensions:
3x12x 91kg

Dinsdag

Lat pull down:
3x12x 30kg

Cable Row, wide grip
3x12x 30kg

Incline db press:
3x12x 12kg

Benchpress (machine):
3x12x 30kg

Dips:
3x12x BW-25kg

Side raises:
3x12x 4kg

De chin assist liep stroef, heb de chins daarom vervangen door cable rows en pull downs.
Bij de dips moest ik helaas weer op dat ding. Na een paar reps raakte ik zo gefrustreerd dat ik de gewichten van bovenaf een keer liet kletteren, zodat die hele machine bijna uit elkaar viel.
Daarna deed ie het weer:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven