AndroidHealthClinic

Beginner's logje; Stop bithcin', start building

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Voornamelijk op de gluteus maximus

4x90 gefeliciteerd elke forcering op de squat blijft lastig. En de Bor begint ook eindelijk eens ergens op te lijken:thumbs:

Keep up the good work

Gedraag je Sarge! Anders krijg je billenkoek

:hahaha:

@ Beginner: Hoera! Hij knalt weer! Welcome back bro! Nu weer door gaan met gasgeven eh? ;) Kwarkie trots!

Ja, gaat wel lekker. Train nu gewoon wanneer en hoe ik zin heb, dat bevalt me prima.
Voor zo'n strak schema mis ik op het moment beetje de motivatie.

Ik ben ook zo terug begonnen begin augustus, en uiteindelijk goot dat zichzelf in een schema. nice.

Ik begrijp dat je ook bij de all inn traint?
Ik doe het inderdaad bij het rek, gelukkig ben ik maar 1.76m, en gebruik ik nog geen schijven van groter dan 5kg.
In de powercage is juist het plafond nog iets lager, tenzij je over de breedte in de cage gaat staan, maar dan heb je altijd nog de problemen dat je de cage zelf raakt, bovenin.

Ja klopt, heb er nu een vast abonnement. Dan zit er dus niets anders op dan wat platen uit het plafond te halen daar :p

Zonde dat je niet echt een gestructureed schema hanteert bro.
Ik snap niet zo goed dat je nu niet de motivatie hebt om keihard te knallen gezien je relatieshit.

Als je weer lekker in je ritme zit krijg je alleen maar meer zin, het wordt alleen maar makkelijker dan.

Succes anyway.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.465
Zonde dat je niet echt een gestructureed schema hanteert bro.
Ik snap niet zo goed dat je nu niet de motivatie hebt om keihard te knallen gezien je relatieshit.

Als je weer lekker in je ritme zit krijg je alleen maar meer zin, het wordt alleen maar makkelijker dan.

Succes anyway.

Zit opzich wel beter in mijn ritme. Maar wil gewoon liever doen waar ik zin in heb. Als ik zin heb om te trainen ga ik en dan zie ik wel wat ik train. Meestal komt dit neer op 2 compounds en nog beetje isolatie. En het komt neer op 3-4 keer per week trainen. Zit er wel over na te denken om weer UB/LB schema te beginnen.
Plus dat ik ook weer voetbal op woensdag.

• #1.466
Vrijdag:

Deadlift:
8x 70kg
5x 90kg
2x 100kg

1x 110 kg PR!
2x 105kg
7x 90kg
8x 70kg

Benchpress:
8x 40kg
5x 60kg

3x 70kg
3x 70kg
5x 65kg
8x 60kg

Stabiliteitstraining.

Als ik dit weekend tijd/zin heb zal ik eens op zoek gaan naar mijn oude UB/LB schema, zodat ik hier weer eens aan kan beginnen.
Zo gaat het niet, val te veel af. Zit nu op hetzelfde gewicht als een jaar geleden.

Vrijdag:

Deadlift:
8x 70kg
5x 90kg
2x 100kg

1x 110 kg PR!
2x 105kg
7x 90kg
8x 70kg

Benchpress:
8x 40kg
5x 60kg

3x 70kg
3x 70kg
5x 65kg
8x 60kg

Stabiliteitstraining.

Als ik dit weekend tijd/zin heb zal ik eens op zoek gaan naar mijn oude UB/LB schema, zodat ik hier weer eens aan kan beginnen.
Zo gaat het niet, val te veel af. Zit nu op hetzelfde gewicht als een jaar geleden.

:rolleyes::rolleyes::rolleyes: oh brother, snap soms niet dat mensen nog de moeite nemen hier te reageren.... Loo kent op zijn minst nog pieken...

@ Xtra... ga eens wat anders doen dan Luppie vervelen, die jongen is weg , foetsie.....

jou zien stribelen om je hoofd boven water te houden is TE leuk... narcistische trekken i know
geeft mij motivatie loeihard te trainen, nie dat die nodig heb, maar goed alle beetjes helpen en gezien je maar een beetje bent

Train je ook nog Marc? Hoe is het met je inmiddels brute afgetrainde lichaam
:roflol:

toppie!! hoe bevalt het spuiten je.... oh wacht.... je bent nooit gestopt :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

jou zien stribelen om je hoofd boven water te houden is TE leuk... narcistische trekken i know
geeft mij motivatie loeihard te trainen, nie dat die nodig heb, maar goed alle beetjes helpen en gezien je maar een beetje bent

toppie!! hoe bevalt het spuiten je.... oh wacht.... je bent nooit gestopt :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

:D hehehe je blijft grappig billie maar dat krijg je als je vroeger te veel bent gepest. Dan ga je het proberen terug te doen op een veilige omgeving genaamd internet.

• #1.474
jou zien stribelene om je hoofd boven water te houden is TE leuk... narcistische trekken i know

Haha, als ik mijn gehele identiteit zou onttrekken aan mijn trainingen en mijn fysiek dan zou ik inderdaad aan het stribbelen zijn.
Ik vind trainen leuk, en belangrijk, maar verder boeit het me natuurlijk geen ****. Ik word niet depressief als ik in een vakantie 8+ kg afval bijvoorbeeld, uiteindelijk gaat het om de lol in het leven.
Dat ik gister tot in de kleine uurtjes in de kroeg heb gezeten met een hele aantrekkelijke dame is voor mij gelukkig een stuk belangrijker dan de gewichten die ik vandaag til (waar een pr bij zat overigens). Aangezien ik verwacht dat jij nog nooit het geluk van een geslaagde date heb mogen proeven, kan ik het je niet kwalijk nemen dat je leven draait om 5x 200 kg squatten, om maar even iets te noemen.

Het is leuk om op een "bodybuild" forum mensen te kunnen overklassen met je krachtstats. Maar het enige wat vrouwen zien als je gaat stappen is een vieze vetklep waar zij eigenlijk niks mee te maken willen hebben.

Het is leuk om op een "bodybuild" forum mensen te kunnen overklassen met je krachtstats. Maar het enige wat vrouwen zien als je gaat stappen is een vieze vetklep waar zij eigenlijk niks mee te maken willen hebben.

Quoted for the truth
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha, als ik mijn gehele identiteit zou onttrekken aan mijn trainingen en mijn fysiek dan zou ik inderdaad aan het stribbelen zijn.
Ik vind trainen leuk, en belangrijk, maar verder boeit het me natuurlijk geen ****. Ik word niet depressief als ik in een vakantie 8+ kg afval bijvoorbeeld, uiteindelijk gaat het om de lol in het leven.
Dat ik gister tot in de kleine uurtjes in de kroeg heb gezeten met een hele aantrekkelijke dame is voor mij gelukkig een stuk belangrijker dan de gewichten die ik vandaag til (waar een pr bij zat overigens). Aangezien ik verwacht dat jij nog nooit het geluk van een geslaagde date heb mogen proeven, kan ik het je niet kwalijk nemen dat je leven draait om 5x 200 kg squatten, om maar even iets te noemen.

HAHAHA die is leuk gevonden
en mooi voor je dat je met een aantrekkelijke dame wat tijd hebt mogen doorbrengen, kun je haar direct proberen te gebruiken het gezeik van afgelopen tijd te vernken.... zal wel een tijdje goed gaan i suppose

en dat trainen bijzaak voor je is wist ik al langer, die doorzetting, die discipline, die lust heb jij gewoonweg niet.. maakt ook verder niks uit joh, huisje boompje beestje is genoeg voor je niet??

maar kom dan niet zeiken als mensen je hier afkraken, want je zit nog altijd op een BB forum..... heb je vaak genoeg proberen te helpen, maar dit wordt te pijnlijk

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------

Quoted for the truth
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

aaaaah as i once was..... good times

want je zit nog altijd op een BB forum..... heb je vaak genoeg proberen te helpen, maar dit wordt te pijnlijk

punt 1) je bent geen bodybuilder maar een vetklep die wat weights tilt
punt 2) jij kan niemand helpen-->help jezelf werk genoeg
punt 3) hou dit log schoon met je gezeik

• #1.478
HAHAHA die is leuk gevonden
en mooi voor je dat je met een aantrekkelijke dame wat tijd hebt mogen doorbrengen, kun je haar direct proberen te gebruiken het gezeik van afgelopen tijd te vernken.... zal wel een tijdje goed gaan i suppose
Thnx mister psyhcologist. Welk jaar zal je ook alweer, ow broeder.

en dat trainen bijzaak voor je is wist ik al langer, die doorzetting, die discipline, die lust heb jij gewoonweg niet.. maakt ook verder niks uit joh, huisje boompje beestje is genoeg voor je niet??
Nee, dat is niet genoeg. Maar het gaat altijd nog om prioriteiten stellen in het leven. Zodra iets als trainen de hoogste prioriteit hebt dan mis je imo wat. Maar eerlijk is eerlijk, dit kan per persoon verschillen.

maar kom dan niet zeiken als mensen je hier afkraken, want je zit nog altijd op een BB forum..... heb je vaak genoeg proberen te helpen, maar dit wordt te pijnlijk.
Sinds wanneer zeik ik als mensen me komen afkraken. Het is enkel een dikke vetkleppen waarop ik negatief reageer.
Ik daag je trouwens uit om 1 positief opbouwende post in mijn log te vinden, waar ik negatief op reageer.

****ing elke thread waar ik kijk zie ik Xtralarge wel iemand afkraken, waar is de tijd dat hij nuttige posts zette?

@ BeginnerBB: kbegrijp dat bij jouw trainen op een 2de plaats komt (althans niet op een 1ste plaats).

Maar waarom wordt trainen altijd tegenover vrouwen gezet. Als ik niet om men BF geef en voor een tijdje even doorga, dan denk ik niet, shit de vrouwen gaan niet meer naar me kijken. Kan wel komen doordat ik een vriendin heb die dat allemaal niet zo erg vindt. Kvind het altijd zo'n bullshitargument: "ja je hebt hoge stats maar je bent een vetklep". Ik train trouwens niet in functie van vrouwen, ook al hou ik van de positieve extra's.

Anyway, good PR, keep em coming. Ook moet je die stabiliteitstraining eens uitschrijven, kga zoiets ook toevoegen in men volgend schema.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven