- Waardering
- 96
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
****ing elke thread waar ik kijk zie ik Xtralarge wel iemand afkraken, waar is de tijd dat hij nuttige posts zette?
@ BeginnerBB: kbegrijp dat bij jouw trainen op een 2de plaats komt (althans niet op een 1ste plaats).
Maar waarom wordt trainen altijd tegenover vrouwen gezet. Als ik niet om men BF geef en voor een tijdje even doorga, dan denk ik niet, shit de vrouwen gaan niet meer naar me kijken. Kan wel komen doordat ik een vriendin heb die dat allemaal niet zo erg vindt. Kvind het altijd zo'n bullshitargument: "ja je hebt hoge stats maar je bent een vetklep". Ik train trouwens niet in functie van vrouwen, ook al hou ik van de positieve extra's.
Anyway, good PR, keep em coming. Ook moet je die stabiliteitstraining eens uitschrijven, kga zoiets ook toevoegen in men volgend schema.
!
Jouw bench en bent overs lopen echt wel mooi gelijk, goed gedaan!
Ik vind ook dat je heel sterk bent in de schouders, dat zal wel je beste spiergroep zijn vermoed ik.
Met dat gelijk proberen te houden wil dat zeggen dat je op een onderdeel je in moet houden?
Ziet er lekker uit die trainingen. Waarom zaterdag niet gewoon ook op vrijdag gedaan?