AndroidHealthClinic

Beginner's logje; Stop bithcin', start building

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik zie het, maar het raakt me niet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.482
****ing elke thread waar ik kijk zie ik Xtralarge wel iemand afkraken, waar is de tijd dat hij nuttige posts zette?

@ BeginnerBB: kbegrijp dat bij jouw trainen op een 2de plaats komt (althans niet op een 1ste plaats).

Maar waarom wordt trainen altijd tegenover vrouwen gezet. Als ik niet om men BF geef en voor een tijdje even doorga, dan denk ik niet, shit de vrouwen gaan niet meer naar me kijken. Kan wel komen doordat ik een vriendin heb die dat allemaal niet zo erg vindt. Kvind het altijd zo'n bullshitargument: "ja je hebt hoge stats maar je bent een vetklep". Ik train trouwens niet in functie van vrouwen, ook al hou ik van de positieve extra's.

Anyway, good PR, keep em coming. Ook moet je die stabiliteitstraining eens uitschrijven, kga zoiets ook toevoegen in men volgend schema.

Ach, het maakt ook geen **** uit. Ik train ook niet voor de vrouwen, en zou het al helemaal niet laten voor vrouwen.
Maar Marc heb ik in al die tijd dat hij heir in mijn log komt nog nooit iets positiefs zien posten, en dat gaat beetje vervelen. En ik verwacht dat het komt door zijn minderwaardigheidscomplex, waar ik ook elke keer weer op terug kom. Dat kan ook gaan vervelen, maar ik kom daarvoor niet helemaal nar zijn log.

Die stabiliteitstraining is verder niet zo speciaal hoor.

• #1.484
Vrijdag:

Bench
5x 55kg
5x 60kg
5x 65kg
5x 65kg
5x 65kg

BOR
5x 55kg
5x 60kg
5x 65kg
5x 65kg
5x 65kg

Shoulder db press, seated.
8x 18kg
8x 18kg
8x 20kg

DB curls
10x 8kg
10x 10kg
10x 10kg

Zaterdag:

Squat
5x 70kg
5x 75kg
5x 80kg
5x 85kg
5x 85kg

Straight leg, stiff legged deadlift
5x 60kg
5x 60kg
5x 65kg
5x 65kg
5x 70kg

Lunges
3x10x 20kg

Seated calve raises
3x15x 25kg

Laatst bewerkt:
Jouw bench en bent overs lopen echt wel mooi gelijk, goed gedaan!
Ik vind ook dat je heel sterk bent in de schouders, dat zal wel je beste spiergroep zijn vermoed ik.

• #1.486
Jouw bench en bent overs lopen echt wel mooi gelijk, goed gedaan!
Ik vind ook dat je heel sterk bent in de schouders, dat zal wel je beste spiergroep zijn vermoed ik.

Thnx man.
Ik probeer mijn bench en BOR altijd zo gelijk mogelijk te houden inderdaad.
Over schouders weet ik niet. Dit was trouwens seated, bij MP vind ik mezelf ****ing zwak.

Met dat gelijk proberen te houden wil dat zeggen dat je op een onderdeel je in moet houden?

• Like
Waarderingen: Loo
Nice triple B! Je werkt hard man!

Ziet er lekker uit die trainingen. Waarom zaterdag niet gewoon ook op vrijdag gedaan?

Kijk eens aan er is gewoon getraind op de vrijdag en zaterdag!

nice job.

Wanneer kunnen we weer wat verwachten, broeder?

Another bb'er gone to waste...

9905_08_4---Graveyard_web.jpg

Dames en heren,

Het is mij een voorrecht hier te mogen spreken bij de herdenking van beginnerbb, ex-lover en tevens gepassioneerde ex-bodybuilding addict. Waarom zouden we hem eigenlijk herdenken? Waarom stilstaan bij een geschiedenis waar een einde aan kwam, lang voordat wij geboren werden?

Laat ons daarom nu samen een moment van stilte in acht nemen om de beginnerbb te herdenken.

R.I.P 5 Januari 2008 / 11 november 2009

Lekker bezig ouwe :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven