AndroidHealthClinic

Beginnerskuurtje

feemanbe

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
14%
Hoi jongens,

Ik ben een tijdje terug reeds op dit forum langsgeweest, maar dat is alweer even geleden. Eerst even mijn gegevens:
181cm - 92kg (vet% onbekend, ik schat ongeveer 17 tot 22%).
Powertrainen doe ik al 7 jaar naturel (technisch ben ik goed onderlegd), echter zonder dieet. Ik heb nu (eindelijk) het besef ontwikkeld dat zonder dieet pover weinig te bereiken valt. Graag wil ik dit dieet echter ook combineren met een eerste kuur. Ik heb dit goed overdacht en heb hierover geen twijfels. Mijn doel is massa, massa, massa! Geen lichaam om lingerie te showen, maar echt massief en hard!

Mijn huidige dieetformule (pas begonnen) is als volgt:
=> Opstaan
's Morgens: 100g ontbijtgranen (muesli) met magere melk + whey shake (20g whey)
=> Workout
Na workout: whey shake (20g whey) + appel
Middag: 250g kipfilet + pasta (of 250g tonijn + rijst)
Namiddag: Whey Shake (20g whey)
's Avonds: Idem middag

Ik zoek dit dieet te combineren met een "deca-durabolin">deca-"testosteron">testo starterskuur.
Lijkt dit jullie een gepast dieet en zal "deca-durabolin">deca-"testosteron">testo in combinatie hiermee zijn ding doen? En nog enkele vragen: Welke verhoudingen en hoeveelheden "deca-durabolin">deca en "testosteron">testo raden jullie aan voor een beginner? Zouden jullie dit (en hou er rekening mee dat het de eerste keer is) combineren met andere hulpmiddelen (bv. sustanon, winstrol, dianobol, ...)?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Zou het niet verstandiger zijn om vooralsnog verder te gaan met je huidige dieet en uit je lichaam te halen wat mogelijk is, en dàn pas aan een kuur te denken?

1-10 deca 200mg e.w.
1-12 test-e 250mg e.w.
13-16 nolvadex 20mg e.d.

Of alleen test-e

1-12 500mg test-e e.w.
13-16 nolvadex 20mg e.d.

massa,massa,massa ? dan moet je echt veel meer gaan eten als dit kerel...

• Topic Starter Topic Starter
Als ik meer ga eten dan dit, gaat mijn lichaam dan automatisch de overschotten niet in vet omzetten? Ik train zo hard ik kan, vijf tot zes dagen per week, maar is dat voldoende om ervoor te zorgen dat mijn lichaam de overtollige voedingsstoffen niet in vet gaat omzetten?

zou dan test e doen 500mg/pw als je nu al aant dieeten bent raad ik je geen deca aan!
je voeding is niet in orde dus de kilo's zullen er aan vliegen als vocht en vet met deca!

cut tot een 12% en denk dan pas aan een kuur! leer je lichaam eerst kennen, dan weet je waar je aan toe bent.

zou dan test e doen 500mg/pw als je nu al aant dieeten bent raad ik je geen deca aan!
je voeding is niet in orde dus de kilo's zullen er aan vliegen als vocht en vet met deca!

cut tot een 12% en denk dan pas aan een kuur! leer je lichaam eerst kennen, dan weet je waar je aan toe bent.

;)

als je clean bulken gaat valt et met vet wel mee pas alleen op dat je niet te veel zout binnenkrijgt voor overschot aan vocht.

Je dieet formule is toch echt niet optimaal.

En doe iets aan je vet% of je wordt zo rond als een ballon door het vocht.

Je kennis van AAS mag ook nog aangeschroeft zijn namelijk dianabol ipv dianobol en sustanon is hetzelfde als test wat jij als iets anders klasseert.

Mijn verdict: begin aan je kuur 6-tal maanden van nu.

Bedankt voor je advies. Ben ik met dit dieet dan niet aan het cutten? Zo zwaar is het niet, zo goed als geen vet!

Je dieet formule is toch echt niet optimaal.

En doe iets aan je vet% of je wordt zo rond als een ballon door het vocht.

Je kennis van AAS mag ook nog aangeschroeft zijn namelijk dianabol ipv dianobol en sustanon is hetzelfde als test wat jij als iets anders klasseert.

Mijn verdict: begin aan je kuur 6-tal maanden van nu.

Ok, klinkt inderdaad verstandig. Ik zal nog veel lezen op dit forum om oud en wijs te worden. :) Er moet dus aan mijn dieet geschroefd worden? In welke zin?

zoals knikker zegt, je voeding moet in orde zijn!
2 belangrijke peilers tijdens een kuur en een voor een bb'er
voeding en rust!

Ok, ik zag in het voedingsforum tips om voor jezelf een dieet uit te stippelen.
Hiervoor moet ik natuurlijk wel een dagelijks aantal kcalorieën voor ogen hebben, om dit te kunnen uitstippelen. Hoeveel kcalorieën moet ik in mijn geval hebben? Mijn vet% moet duidelijk zakken en tegelijk wil ik massieve spiermassa opbouwen. Als jullie me hiermee helpen, kan ik wel verder denk ik.

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

1-10 deca 200mg e.w.
1-12 test-e 250mg e.w.
13-16 nolvadex 20mg e.d.

Of alleen test-e

1-12 500mg test-e e.w.
13-16 nolvadex 20mg e.d.

En in welke gevallen is de eerste (of de tweede) optie beter?

Ok, ik zag in het voedingsforum tips om voor jezelf een dieet uit te stippelen.
Hiervoor moet ik natuurlijk wel een dagelijks aantal kcalorieën voor ogen hebben, om dit te kunnen uitstippelen. Hoeveel kcalorieën moet ik in mijn geval hebben? Mijn vet% moet duidelijk zakken en tegelijk wil ik massieve spiermassa opbouwen. Als jullie me hiermee helpen, kan ik wel verder denk ik.

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

En in welke gevallen is de eerste (of de tweede) optie beter?

test only is het beste omdat je dan weet hoe je lichaam op 1 bepaald product reageerd.

Voeding is voor het grootste deel persoonlijk maar je kcal behoefte moet ongeveer op 40% eiwit 45%koolhydraten en 15% vet.

Zou eerst je voeding op orde maken, want met dit schema kun je spuiten wat je wilt maar dr zal weinig resultaat uitkomen.

Goede tips van Knikker.

Om je een idee te geven zo maar een schema weliswaar van mij persoonlijk.
Maar gewoon om een indruk te krijgen;

In de voedingsectie kan je lezen hoe je een schema in elkaar kan zitten.

Bijlagen

Genoeg goeie info hier gegeven. Doe wat mee TS.

* Je bodyfat moet lager voordat je begint met kuren, zeker deca en diana.
* Je voeding moet nog geoptimiliseert worden, dus zeker nog gaan inlezen.
* Je kennis op AAS gebied lijkt mij nog te weining, ga nog wat inlezen.
Tot slot, nog niet klaar voor een kuur. Aantal zaken moeten nog op orde worden gebracht lijkt mij.

Suc6

gear:
meh gewoon 500 mg test e per week voor 10 a 12 weken gebruiken.

dieet:
- 6x daags eten en eiwitten opschroeven tot 40a50 gr per maaltijd
- minstens 3x een maaltijd nemen van rond de 150 gr kh per maaltijd
- shake alleen nemen smorgens en voor en na de training met eventueel dextrose
- savonds voor slapen kwark of caseine
- veel vlees en vis eten zoals kipfilet tonijn makreel etc etc

trainen:
- minstens 4x per week trainen

zoveel kennis heb je nou weer niet nodig en een te hoog vet% ben ik ook mee eens maar ja hij wilt kuren komt er toch wel van, leert die wel van.
je eerste kuur hoef je het ook niet perfect te doen je leert je lichaam kennen als je kuurt

Terug
Naar boven