XXL Nutrition

Beginnerskuurtje

gear:
meh gewoon 500 mg test e per week voor 10 a 12 weken gebruiken.

dieet:
- 6x daags eten en eiwitten opschroeven tot 40a50 gr per maaltijd
- minstens 3x een maaltijd nemen van rond de 150 gr kh per maaltijd
- shake alleen nemen smorgens en voor en na de training met eventueel dextrose
- savonds voor slapen kwark of caseine
- veel vlees en vis eten zoals kipfilet tonijn makreel etc etc

trainen:
- minstens 4x per week trainen

zoveel kennis heb je nou weer niet nodig en een te hoog vet% ben ik ook mee eens maar ja hij wilt kuren komt er toch wel van, leert die wel van.
je eerste kuur hoef je het ook niet perfect te doen je leert je lichaam kennen als je kuurt

owkay dan :rolleyes:

gear:

zoveel kennis heb je nou weer niet nodig en een te hoog vet% ben ik ook mee eens maar ja hij wilt kuren komt er toch wel van, leert die wel van.
je eerste kuur hoef je het ook niet perfect te doen je leert je lichaam kennen als je kuurt

je moet er 100% voor gaan! half werk is geen werk!!! Van de eerste keer moet alles op punt staan, anders is het een nutteloze kuur waar je achteraf dan toch weer nx van overhoud, en het dus een zinloos iets is geweest!

Ok, en waar vind ik op hoeveel kcalorieeen ik me moet baseren?
je mist de basiskennis! wat is je bmr? welk werk doe je? hoe worden je trainingen opgebouwd? afhankelijk hiervan bereken je je kCAL inname! ik zou zeggen begin te lezen in het topic voeding!

Je weet niet eens hoe je nu op gaat op een bep hoev kcal dus hoe ga je het weten oiv aas?

• Topic Starter Topic Starter
gear:
meh gewoon 500 mg test e per week voor 10 a 12 weken gebruiken.

dieet:
- 6x daags eten en eiwitten opschroeven tot 40a50 gr per maaltijd
- minstens 3x een maaltijd nemen van rond de 150 gr kh per maaltijd
- shake alleen nemen smorgens en voor en na de training met eventueel dextrose
- savonds voor slapen kwark of caseine
- veel vlees en vis eten zoals kipfilet tonijn makreel etc etc

trainen:
- minstens 4x per week trainen

Bedankt voor je reactie. Je zegt dat ik mijn eiwitten moet opschroeven tot 40 à 50g per maaltijd. Bedoel je dan zes keer per dag? Dan krijg ik (zonder shakes dan nog) 300g binnen. Kan mijn lichaam zoveel opnemen?

Heb niet het hele topic gelezen maar je hebt 2 a 3 gr eiwitten per kilogram lichaamsgwicht nodig...

Weeg je 100kg dan is 300gr eiwitten de ideale omstandigheid...

Bedankt voor je reactie. Je zegt dat ik mijn eiwitten moet opschroeven tot 40 à 50g per maaltijd. Bedoel je dan zes keer per dag? Dan krijg ik (zonder shakes dan nog) 300g binnen. Kan mijn lichaam zoveel opnemen?

als je aardig wat spiermassa heb wel, maar in de kuur kan je lichaam meer eiwitten opnemen als normaal daarom opschroeven die handel

hoi allemaal
ik wil beginnen met kuuren het is de eerste keer en wil weten wat het beste voor me is
ik hoorde hier en daar iets over testosteron enanthaat

kan iemand er meer over vertellebn bijwerkingen enz.

hoi allemaal
ik wil beginnen met kuuren het is de eerste keer en wil weten wat het beste voor me is
ik hoorde hier en daar iets over testosteron enanthaat

kan iemand er meer over vertellebn bijwerkingen enz.

Heb je hier ook al dezelfde vraag gesteld kerel???:rolleyes:

als je aardig wat spiermassa heb wel, maar in de kuur kan je lichaam meer eiwitten opnemen als normaal daarom opschroeven die handel

Tijdens een AAS kuur houd je lichaam eiwitten langer vast en wordt de afbraak van eiwitten sterk verminderd, ook verbeterd de eiwitsynthese (het omzetten van eiwitten in bouwstenen voor je spieren).

Correct me if I'm wrong...

Terug
Naar boven