hallo ik ben nieuw sinds vandaag op dbb en heb een paar vraagjes.
ik ben 19 jaar oud en weeg 57 kg, ben 1m83 en weinig gespierd
.
nu zou ik willen weten wat jullie me aanraden,
ik heb geen tijd om naar de fitness te gaan en zou toch wel wat willen bijkomen kwa gewicht en spieren
. ik heb geen fitnessmateriaal thuis behalve de Bullworker 2 (met trainingsboekje).
ik heb vernomen van onze pa dat dit echter een zeer effectief stuk materiaal is voor alle plaatsen van het lichaam te trainen en onderhouden. hij heeft het zelf ook gebruikt toen hij in het leger zat en heeft hem toch van een mooi lichaam voorzien
.
nu zou ik zeer graag wat raad van jullie willen krijgen
alle info is welkom.
ps: heb me ook wat whey proteine aangeschaft maar zou eerst jullie advies willen weten
Alvast bedankt
ik ben 19 jaar oud en weeg 57 kg, ben 1m83 en weinig gespierd
.nu zou ik willen weten wat jullie me aanraden,
ik heb geen tijd om naar de fitness te gaan en zou toch wel wat willen bijkomen kwa gewicht en spieren
. ik heb geen fitnessmateriaal thuis behalve de Bullworker 2 (met trainingsboekje).ik heb vernomen van onze pa dat dit echter een zeer effectief stuk materiaal is voor alle plaatsen van het lichaam te trainen en onderhouden. hij heeft het zelf ook gebruikt toen hij in het leger zat en heeft hem toch van een mooi lichaam voorzien
.nu zou ik zeer graag wat raad van jullie willen krijgen

alle info is welkom.
ps: heb me ook wat whey proteine aangeschaft maar zou eerst jullie advies willen weten

Alvast bedankt

).