Fitness Seller

begonnen met kuur Melanotan

monroe

Cool Novice
Waardering
0
Geil van melanotan

Aangezien ik hier op dbb nog niet veel mensen gehoord heb over melanotan, dacht ik heeeeeeeee... logjuh!

De zomer komt er weer aan en wil wel eens lekker gebruind zijn, paraderen over de nederlandse stranden met mn goddelijke gebruinde lichaam :cool: maar aangezien ik bijna niet bruin wordt door de zon en zonnebank, zat dat er niet in.. thank god they create melanotan :D ... aan de reacties te zien moet dit echt HET spul zijn.. maar of het bij mij zal werken is een 2e

De dosering gaat per lichaamsgewicht 0.02 x lichaamsgewicht en dient per slinspuitje geiinjecteerd te worden. Elke dag zetten tot je de "bruintint" bereikt hebt die je graag wilt hebben, daarna kun je het onderhouden door 1 a 2 x in de week te zetten.

Zojuist heb ik mijn 6e injectie gezet van 1.125 mg. Kwa resultaten werk ik weinig tot vrijwel niets, dus ga vandaag mijn dosering verhogen en ga vanavond nogmaals 1 zetten met dezelfde dosering.
Daarentegen merk ik behoorlijk wat van een van de bijwerkingen, je wordt er Gigantisch GEIL van :hornyna: aangezien mijn libido de laatste paar maanden naar het nulpunt was gezakt :mad: vrijwel geen puf had TE druk met werk.. voelt dit weer UBER heerlijk :D:D
De andere bijwerking (misselijkheid) blijft gelukkig ver weg van mijn lichaam.....

Nu op naar een mooi gebruind lichaam....... :rolleyes:

iemand hier ook ervaring mee?

Laatst bewerkt:
waar injecteer je het?
kan het alleen daardoor?

• Topic Starter Topic Starter
ik zet het in mijn buikvet, maar een straal van 3 cm rond je navel mijden, de andere plek is triceps.

en ja tot nu toe is het alleen nog te krijgen om te injecteren, dat vind ik wel minder, had het liefst in tablet vorm genomen !!!

stack het met testosterone

is dit legaal of niet?
ikzelf heb psoriasis en ga regelmatig naar de zonnebank om het weg te krijgen, maar misschien helpt beter?

is dit legaal of niet?
ikzelf heb psoriasis en ga regelmatig naar de zonnebank om het weg te krijgen, maar misschien helpt beter?

legaal.. tjah is deca en test legaal :rolleyes: ..het is hier iig nog niet op de markt zelf, in australie wel, ze zijn bezig om het hier op de markt te krijgen

Weet niet of dit zou helpen met psoriasis, :) het is een hormoon wat bepaalde stoffen stimuleerd, hetzelfde effect als zonnebank alleen zonder straling, en is het niet de straling wat zou moeten helpen?

Waarom zou je als blanke in vredesnaam geforceerd bruin willen worden ???

heozo vind jij dit geforceerd? dooor melo maakt je huid dezelfde stof aan als de zon of zonnebank... en misschien wil ik wel iets langer in de zon kunnen zitten dan 10 minuten en zonder te verbranden ;)

en zeg zelf.... een gebruind lichaam is toch mooier dan een uberbleekscheet die bijna lichtgeeft?

De zomer komt er weer aan en wil wel eens lekker gebruind zijn, paraderen over de nederlandse stranden met mn goddelijke gebruinde lichaam :cool: maar aangezien ik bijna niet bruin wordt door de zon en zonnebank, zat dat er niet in..

en zeg zelf.... een gebruind lichaam is toch mooier dan een uberbleekscheet die bijna lichtgeeft?

Ik snap het principe erachter wel :) , Al doet een spuit in je triceps/buik prikken nog altijd als geforceerd bruin willen worden aan.

Sinds wanneer is je eigen blanke huidskleur niet meer mooi genoeg.

heozo vind jij dit geforceerd? dooor melo maakt je huid dezelfde stof aan als de zon of zonnebank... en misschien wil ik wel iets langer in de zon kunnen zitten dan 10 minuten en zonder te verbranden ;)

Inderdaad, ben benieuwd of het werkt.

Wel foto's posten he, before and after :D

legaal.. tjah is deca en test legaal :rolleyes: ..het is hier iig nog niet op de markt zelf, in australie wel, ze zijn bezig om het hier op de markt te krijgen

Weet niet of dit zou helpen met psoriasis, :) het is een hormoon wat bepaalde stoffen stimuleerd, hetzelfde effect als zonnebank alleen zonder straling, en is het niet de straling wat zou moeten helpen?

Welja, kijk ik heb al vanalles geprobeerd en momenteel werkt enkel de cortisone zalfjes. En daar zou ik vanaf willen.
En melo zou hetzelfde effect geven als de zonnebank of zelfs gewoon bruinen maw de huidcellen ondergaan een verandering. En dit zou pso wel eens kunnen stoppen. Wie weet?

What the ****?!?! Dit niet het gare hanenhok. Geen verstand van zaken = muil houden.

Dit is ontwikkeld voor mensen met huidkanker. Zodat men onder andere een natuurlijk bruine tint kan krijgen en alle positieve effecten daarvan zonder de schadelijke effecten van zon of zonnebank. Dus eigenlijk is dit veeeeeeeeel verstandiger dan zonnebank en andere ongein. In theorie dan... praktijk zal het moeten uitwijzen

@ TS: Dit is eigenlijk niet echt het juiste subforum. Maar denk wel dat je meer mensen bereikt die anders nooit in AAS zouden kijken. Yzord heeft namelijk al een log hiervan lopen. Pak je Melantonan of Melantonan-II?
Oh en nog 1 ding... liever tabs?!?!? Ben je gek? Spuiten = geil

Ik snap het principe erachter wel :) , Al doet een spuit in je triceps/buik prikken nog altijd als geforceerd bruin willen worden aan.

Sinds wanneer is je eigen blanke huidskleur niet meer mooi genoeg.

dan is een zonnebank ook geforceerd bruin worden,, :) of liggen bakken in de zon voor een bruin kleurtje,.

Wie zegt dat mijn eigen kleur niet mooi genoeg meer is? ik ben trots op mijn witte kleur,ben mn hele leven al zo, zou nu wel eens een keer lekker gebruind willen zijn, of klinkt dat lekker tegenstrijdig ;)

Ben je trouwens een vrouw? ???

Dit is ontwikkeld voor mensen met huidkanker. Zodat men onder andere een natuurlijk bruine tint kan krijgen en alle positieve effecten daarvan zonder de schadelijke effecten van zon of zonnebank. Dus eigenlijk is dit veeeeeeeeel verstandiger dan zonnebank en andere ongein. In theorie dan... praktijk zal het moeten uitwijzen

Ik neem niet aan dat Monroe hier huidkanker heeft. Zelf zegt ze dat ze het doet voor de in haar ogen gunstige esthetische gevolgen, en daar ging ik op in.

dan is een zonnebank ook geforceerd bruin worden,, :) of liggen bakken in de zon voor een bruin kleurtje,.

Wie zegt dat mijn eigen kleur niet mooi genoeg meer is? ik ben trots op mijn witte kleur,ben mn hele leven al zo, zou nu wel eens een keer lekker gebruind willen zijn, of klinkt dat lekker tegenstrijdig ;)

Ehhh ontken ik dat ?

Jij zegt dat toch, dan loop ik met mijn goddelijke BRUINE lijf over het strand. En ook dat klinkt lekker tegenstrijdig ja, haha.

Nou ik ben benieuwd hoe je je daar weer uitlult :)

Welja, kijk ik heb al vanalles geprobeerd en momenteel werkt enkel de cortisone zalfjes. En daar zou ik vanaf willen.
En melo zou hetzelfde effect geven als de zonnebank of zelfs gewoon bruinen maw de huidcellen ondergaan een verandering. En dit zou pso wel eens kunnen stoppen. Wie weet?

nou hoop het voor je dan!!

Terug
Naar boven