Geil van melanotan
Aangezien ik hier op dbb nog niet veel mensen gehoord heb over melanotan, dacht ik heeeeeeeee... logjuh!
De zomer komt er weer aan en wil wel eens lekker gebruind zijn, paraderen over de nederlandse stranden met mn goddelijke gebruinde lichaam
maar aangezien ik bijna niet bruin wordt door de zon en zonnebank, zat dat er niet in.. thank god they create melanotan
... aan de reacties te zien moet dit echt HET spul zijn.. maar of het bij mij zal werken is een 2e
De dosering gaat per lichaamsgewicht 0.02 x lichaamsgewicht en dient per slinspuitje geiinjecteerd te worden. Elke dag zetten tot je de "bruintint" bereikt hebt die je graag wilt hebben, daarna kun je het onderhouden door 1 a 2 x in de week te zetten.
Zojuist heb ik mijn 6e injectie gezet van 1.125 mg. Kwa resultaten werk ik weinig tot vrijwel niets, dus ga vandaag mijn dosering verhogen en ga vanavond nogmaals 1 zetten met dezelfde dosering.
Daarentegen merk ik behoorlijk wat van een van de bijwerkingen, je wordt er Gigantisch GEIL van
aangezien mijn libido de laatste paar maanden naar het nulpunt was gezakt
vrijwel geen puf had TE druk met werk.. voelt dit weer UBER heerlijk 

De andere bijwerking (misselijkheid) blijft gelukkig ver weg van mijn lichaam.....
Nu op naar een mooi gebruind lichaam.......
iemand hier ook ervaring mee?
Aangezien ik hier op dbb nog niet veel mensen gehoord heb over melanotan, dacht ik heeeeeeeee... logjuh!
De zomer komt er weer aan en wil wel eens lekker gebruind zijn, paraderen over de nederlandse stranden met mn goddelijke gebruinde lichaam
maar aangezien ik bijna niet bruin wordt door de zon en zonnebank, zat dat er niet in.. thank god they create melanotan
... aan de reacties te zien moet dit echt HET spul zijn.. maar of het bij mij zal werken is een 2eDe dosering gaat per lichaamsgewicht 0.02 x lichaamsgewicht en dient per slinspuitje geiinjecteerd te worden. Elke dag zetten tot je de "bruintint" bereikt hebt die je graag wilt hebben, daarna kun je het onderhouden door 1 a 2 x in de week te zetten.
Zojuist heb ik mijn 6e injectie gezet van 1.125 mg. Kwa resultaten werk ik weinig tot vrijwel niets, dus ga vandaag mijn dosering verhogen en ga vanavond nogmaals 1 zetten met dezelfde dosering.
Daarentegen merk ik behoorlijk wat van een van de bijwerkingen, je wordt er Gigantisch GEIL van
aangezien mijn libido de laatste paar maanden naar het nulpunt was gezakt
vrijwel geen puf had TE druk met werk.. voelt dit weer UBER heerlijk 

De andere bijwerking (misselijkheid) blijft gelukkig ver weg van mijn lichaam.....
Nu op naar een mooi gebruind lichaam.......

iemand hier ook ervaring mee?
Laatst bewerkt:

het is een hormoon wat bepaalde stoffen stimuleerd, hetzelfde effect als zonnebank alleen zonder straling, en is het niet de straling wat zou moeten helpen?