XXL Nutrition

begonnen met kuur Melanotan

ahaha en wat vloeit er uit voort, nou ik kan wel wat bedenken hahaha

Zoals ik al zei, als je na 6 shots nog geen effect ziet, moet je je even gaan afvragen of je melo wel ok is. Ik zag al effect na 3 dagen en na 6 dagen was ik toch wel "bruin".

Voor de mensen die nog niet veel over melanotan weten, kijk eens op Melanotan II - bruin worden zonder risico's... (daar staat een filmpje) of op Wiki

Haha, krijg ik daar ook een prijs voor :D

Ja je bedoelt dat je eigenlijk een negert zou willen zijn ? :P

Ik ben half Arubaans (blanke arubaan) dus geen behoefte om een negert te zijn :D. Als ik zon op tv zie word ik al bruin dus heb ook geen Melatonan nodig. Maar vind het wel interessant om wat mensen in mijn omgeving te laten gebruiken. Zeker als ons Monroe'tje er zo geil van word haha

Kunnen we een leuke stack met GHB voor ze maken.

Dat is PCGL. Er zijn wel wat bijwerkingen bekend, maar vooralsnog was het nog niet bekend dat vrouwen er hondsgeil van werden. Mannen krijgen er een erectie van.
Ik heb gisteren nog met iemand erover gehad of zij ook geil werd van melo, maar nee, ook zij had er geen "last" van.

Maar vind het wel interessant om wat mensen in mijn omgeving te laten gebruiken. Zeker als ons Monroe'tje er zo geil van word haha

Je wilt als een soort van 'Grand Master Plan' gewoon iedereen maken zoals jij :D

Pinky: Gee, Brain, what are we going to do tonight?
Brain: The same thing we do every night, try to take over the world!

Zoiets

Je wilt als een soort van 'Grand Master Plan' gewoon iedereen maken zoals jij :D

Pinky: Gee, Brain, what are we going to do tonight?
Brain: The same thing we do every night, try to take over the world!

Zoiets

Nou ik ken wel een aantal vrouwtjes die er toch minstens 40% geiler uitzien als ze terugkomen van vakantie met een mooi kleurtje. Als ze ook smerig geil worden daarvan is het dubbel feest. Kan denk ook bij een aantal vrienden vna me wat punten scoren als ik hun vriendin geiler en lekkerder kan maken.

haha, jamess, als je toch die shit wilt gaan verkopen, probeer het eens bij onze superdude kemmy ;)

Melanotan gaat de nieuwe botox worden. Marktintroductie aan de hand van een (of meerdere) medische indicatie(s), en vervolgens off-label gebruik door miljoenen mensen wereldwijd om esthetische redenen.

• Topic Starter Topic Starter
Stel ons eens op de hoogte over de sides. Belangrijke rol van het forum. Verhoogd libido zei je. Hoe uit zich dat bij jou en wat vloeit eruit voort? Welke maat paal gebruik je om die die side te dempen?

de sides heb ik je verteld, het enigste dat bekend is is de gigantische geilheid en misselijkheid, misselijkheid is te voorkomen door de kuur rustig op te bouwen, en waarom zou ik mijn geilheid dempen :D:D

en ik merk dat ik geil word bij het zien en de gedachte van elke mooi goed gevormde "maximus gluteus" en ga zo maar door.. voorheen ook wel maar niet zo extreem als nu

Dat is PCGL. Er zijn wel wat bijwerkingen bekend, maar vooralsnog was het nog niet bekend dat vrouwen er hondsgeil van werden. Mannen krijgen er een erectie van.
Ik heb gisteren nog met iemand erover gehad of zij ook geil werd van melo, maar nee, ook zij had er geen "last" van.

nou hier dus wel :rolleyes: en een vriendin van mij die ook net begonnen is heeft precies hetzelfde... :) misschien is het wel een verkapt middel haha

Zoals ik al zei, als je na 6 shots nog geen effect ziet, moet je je even gaan afvragen of je melo wel ok is. Ik zag al effect na 3 dagen en na 6 dagen was ik toch wel "bruin".

Voor de mensen die nog niet veel over melanotan weten, kijk eens op Melanotan II - bruin worden zonder risico's... (daar staat een filmpje) of op Wiki

ook wel gedacht aan al de zooi die jij je lichaam in pompt? die het proces om spiermassa te kweken ook versneld? wie weet ook wel melo ;)

ieder persoon reageerd er anders op.. maar het zet me wel aan het denken.

What the ****?!?! Dit niet het gare hanenhok. Geen verstand van zaken = muil houden.

oh ja inderdaad, buiten het gare hanenhok mag je nooit en nimmer een grapje maken, was ik even vergeten, ik hoop dat Ttje me nu niet gaat bannen :fu:

oh ja inderdaad, buiten het gare hanenhok mag je nooit en nimmer een grapje maken, was ik even vergeten, ik hoop dat Ttje me nu niet gaat bannen :fu:

Geintjes maken kan wel. Maar ik vind het not done om geintjes te maken over het combineren van medicijnen in een secite die als serieus beschouwd word. Er lezen veel mensen mee die je zo op foute ideeen kan brengen. Het is hier voornamelijk een BB forum en geen ****ing comedy club om maar zoveel mogelijk karma binnen te smeken.

Ik wil ook eens zo'n kuur beginnen, maar het is mij niet helemaal duidelijk hoe ik aan echt, goed en vertrouwbaar spul kom. Yzord, zou jij mij eens kunnen PMen?

Geintjes maken kan wel. Maar ik vind het not done om geintjes te maken over het combineren van medicijnen in een secite die als serieus beschouwd word. Er lezen veel mensen mee die je zo op foute ideeen kan brengen. Het is hier voornamelijk een BB forum en geen ****ing comedy club om maar zoveel mogelijk karma binnen te smeken.

Als er mensen zijn die die post serieus nemen en het gaan doen noem ik dat eerder natuurlijke selectie.

Terug
Naar boven