- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, krijg ik daar ook een prijs voor
Ja je bedoelt dat je eigenlijk een negert zou willen zijn ?![]()
. Als ik zon op tv zie word ik al bruin dus heb ook geen Melatonan nodig. Maar vind het wel interessant om wat mensen in mijn omgeving te laten gebruiken. Zeker als ons Monroe'tje er zo geil van word hahaEn dat is het vreemde...vooralsnog was er niet bekend dat vrouwen geil van Melanotan II werden.
Maar vind het wel interessant om wat mensen in mijn omgeving te laten gebruiken. Zeker als ons Monroe'tje er zo geil van word haha

Je wilt als een soort van 'Grand Master Plan' gewoon iedereen maken zoals jij
Pinky: Gee, Brain, what are we going to do tonight?
Brain: The same thing we do every night, try to take over the world!
Zoiets

Stel ons eens op de hoogte over de sides. Belangrijke rol van het forum. Verhoogd libido zei je. Hoe uit zich dat bij jou en wat vloeit eruit voort? Welke maat paal gebruik je om die die side te dempen?

Dat is PCGL. Er zijn wel wat bijwerkingen bekend, maar vooralsnog was het nog niet bekend dat vrouwen er hondsgeil van werden. Mannen krijgen er een erectie van.
Ik heb gisteren nog met iemand erover gehad of zij ook geil werd van melo, maar nee, ook zij had er geen "last" van.
en een vriendin van mij die ook net begonnen is heeft precies hetzelfde...
misschien is het wel een verkapt middel hahaZoals ik al zei, als je na 6 shots nog geen effect ziet, moet je je even gaan afvragen of je melo wel ok is. Ik zag al effect na 3 dagen en na 6 dagen was ik toch wel "bruin".
Voor de mensen die nog niet veel over melanotan weten, kijk eens op Melanotan II - bruin worden zonder risico's... (daar staat een filmpje) of op Wiki
What the ****?!?! Dit niet het gare hanenhok. Geen verstand van zaken = muil houden.

oh ja inderdaad, buiten het gare hanenhok mag je nooit en nimmer een grapje maken, was ik even vergeten, ik hoop dat Ttje me nu niet gaat bannen![]()
Stel ons eens op de hoogte over de sides. Belangrijke rol van het forum. Verhoogd libido zei je. Hoe uit zich dat bij jou en wat vloeit eruit voort? Welke maat paal gebruik je om die die side te dempen?

Geintjes maken kan wel. Maar ik vind het not done om geintjes te maken over het combineren van medicijnen in een secite die als serieus beschouwd word. Er lezen veel mensen mee die je zo op foute ideeen kan brengen. Het is hier voornamelijk een BB forum en geen ****ing comedy club om maar zoveel mogelijk karma binnen te smeken.