AndroidHealthClinic

begonnen met kuur Melanotan

Ik neem niet aan dat Monroe hier huidkanker heeft. Zelf zegt ze dat ze het doet voor de in haar ogen gunstige esthetische gevolgen, en daar ging ik op in.

Ja toch beetje bullshit argument. Meeste producten die jij nu in een auto terugvind zijn in eerste instantie ontwikkeld voor raceautos. Zou je het daarom ook niet gebruiken. R&D word nou eenmaal gefinancieerd voor grote projecten zoals huidkanker. Dan mogen gezonde mensen daar nog wel gebruik van maken.

Je beseft wel dat het in Engeland op het punt staat om vrij verhandelbaar te zijn. Volgens mij hoor jij spuiten en denk je meteen illegale AAS shizzle ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
What the ****?!?! Dit niet het gare hanenhok. Geen verstand van zaken = muil houden.

Dit is ontwikkeld voor mensen met huidkanker. Zodat men onder andere een natuurlijk bruine tint kan krijgen en alle positieve effecten daarvan zonder de schadelijke effecten van zon of zonnebank. Dus eigenlijk is dit veeeeeeeeel verstandiger dan zonnebank en andere ongein. In theorie dan... praktijk zal het moeten uitwijzen

@ TS: Dit is eigenlijk niet echt het juiste subforum. Maar denk wel dat je meer mensen bereikt die anders nooit in AAS zouden kijken. Yzord heeft namelijk al een log hiervan lopen. Pak je Melantonan of Melantonan-II?
Oh en nog 1 ding... liever tabs?!?!? Ben je gek? Spuiten = geil

idd voor mensen ontwikkeld met huidkanker, en aangezien afgelopen maandag zelf bij mij een plek is weggesneden en nu nog wacht op de uitslag heb ik het wel gehad met de zon ;)

ik ben met melo -II bezig..!!

haha spuiten = geil :roflol:

Een geil wijf mag wel bij mij aankloppen?

Nee maar ik verwacht zulke dingen meer van mannen, maargoed

Als ze echt geil is dan klopt ze eerst bij mij aan :D. Daarom PM ik dat soort vragen altijd haha.

Vrouwen zijn meer bezig met uiterlijk verschijn dan mannen. Veel vrouwen zitten ook aan injecties om af te vallen en shit... hier kom je toevallig de kleine percentage mannen tegen die ook met naalden spelen.

Ehhh ontken ik dat ?

Jij zegt dat toch, dan loop ik met mijn goddelijke BRUINE lijf over het strand. En ook dat klinkt lekker tegenstrijdig ja, haha.

Nou ik ben benieuwd hoe je je daar weer uitlult :)

haha nou niet.. goddelijk is mijn lijf sowieso dus wit of bruin..haha btje grootpraat ahum maar ja je neemt toch ook wel eens een keer een ander kapsel ? :rolleyes:

klinkt mij als een verkoopspraatje

klinkt mij als een verkoopspraatje

Heb je de thread wel gelezen bro?
Yzord heeft uitstekende resultaten gehaald hiermee. Het is in aantal landen al goedgekeurd of in laaste fase van goedkeuring. Maar "Fonzy" is het er niet mee eens.

Ja toch beetje bullshit argument. Meeste producten die jij nu in een auto terugvind zijn in eerste instantie ontwikkeld voor raceautos. Zou je het daarom ook niet gebruiken. R&D word nou eenmaal gefinancieerd voor grote projecten zoals huidkanker. Dan mogen gezonde mensen daar nog wel gebruik van maken.

Je beseft wel dat het in Engeland op het punt staat om vrij verhandelbaar te zijn. Volgens mij hoor jij spuiten en denk je meteen illegale AAS shizzle ofzo.

Jij vergelijkt nu mensen met huidkanker met raceauto's en dan noem je mijn argument Bullshit , uhuh :rolleyes:

Ik zeg niet dat je dat spul niet mag gebruiken, tuurlijk mag je dat gebruiken. Je hebt niet echt door waar de discussie over gaat geloof ik ;)
Om het even voor je te verduidelijken: Het gaat erover waarom je als blanke in vredesnaam geforceerd bruin zou willen worden. Het is dus een esthetische discussie.

haha nou niet.. goddelijk is mijn lijf sowieso dus wit of bruin..haha btje grootpraat ahum maar ja je neemt toch ook wel eens een keer een ander kapsel ? :rolleyes:

Nou, laat dat maar aan ons over om dat te beoordelen :D

Foto's !!!

Monroe's attitude lijkt eerder op een doorleefde ruige zeeman. Maar goed.

Jij vergelijkt nu mensen met huidkanker met raceauto's en dan noem je mijn argument Bullshit , uhuh :rolleyes:

Ik zeg niet dat je dat spul niet mag gebruiken, tuurlijk mag je dat gebruiken. Je hebt niet echt door waar de discussie over gaat geloof ik ;)
Om het even voor je te verduidelijken: Het gaat erover waarom je als blanke in vredesnaam geforceerd bruin zou willen worden. Het is dus een esthetische discussie.

Ok ik geef toe dat ik je verkeerd begreep. Dacht dat je bezwaar had tegen het gebruik van middelen voor huidkanker zonder dat je huidkanker had.

Maar je geeft nu zelf in mijn opinie het allerdomste argument ooit op een BB forum. "waarom je als blanke in vredesnaam geforceerd bruin zou willen worden. Het is dus een esthetische discussie"

Waarom wil iedereen op dit forum gespierder worden of afvallen. Het is dus een esthetische discussie.....

Ik denk dat ik verder niet hoef te vertellen wat ik bedoel...

om nu alles samen te voegen:
een pittige, jonge bruine dame :knipoog:

Nou, laat dat maar aan ons over om dat te beoordelen :D

Foto's !!!
fotows die komen ..............

Maar je geeft nu zelf in mijn opinie het allerdomste argument ooit op een BB forum. "waarom je als blanke in vredesnaam geforceerd bruin zou willen worden. Het is dus een esthetische discussie"

Waarom wil iedereen op dit forum gespierder worden of afvallen. Het is dus een esthetische discussie.....

Ik denk dat ik verder niet hoef te vertellen wat ik bedoel...

Haha, krijg ik daar ook een prijs voor :D

Ja je bedoelt dat je eigenlijk een negert zou willen zijn ? :P

Stel ons eens op de hoogte over de sides. Belangrijke rol van het forum. Verhoogd libido zei je. Hoe uit zich dat bij jou en wat vloeit eruit voort? Welke maat paal gebruik je om die die side te dempen?

Terug
Naar boven