Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hmmmmmmmmm.. miss. dan toch nog om nog een keer te proberen, heb een kuur gehad, van 2 vials.. uiteindelijk alleen resultaat in moedervlekken gezien. Heb er verder ook geen zonnebank bijgepakt, dat zou dus ook wel kunnen helpen zoals k in de reacties lees.. verder wel veel buiten geweest, mr dat mocht niet echt baten......
dus nog maar een poging wagen wanneer ik wat breder bij kas zit![]()

Ik heb voor de zomer ook 30 mg. besteld.
20 mg. erin en één weekend zon gehad (fijn, Nederlandse zomers...) en ik kreeg constant de vraag waar ik wel niet op vakantie was geweest.
Geen last gehad van hoofdpijn of misselijkheid, maar ik kreeg wel wat meer moedervlekjes en om `t minste of geringste een stijve.
Ik vind `t dus wel mooi spul.
Nope, kwam van melanocorp. Goei spul, maar verzending was naatje. Er stond op de douanepapieren precies opgeschreven wat `t was, dus ik heb geluk gehad dat het niet is onderschept.Fijn om te horen Martinus. Waar had jij je spul vandaan? (Melanotan.nl ?)
Kan iemand nou voor eens en altijd zeggen wat dit per jaar kost, als je heel het jaar een lichte tint wilt?
Want voor 100 euro extra op me abbo bij de gym kan ik heel het jaar door zonnebanken, en zonder extra pigmentvlekken zoals bij dit product. Dus het moet kwa prijs al erg voordelig zijn wil ik dit een betere keuze vinden.
90 kg.Dat hangt helemaal af van je gewicht. Bij elk gewicht is de dosering anders.
Anyways, dit schijnt wel gezonder te bruinen dan onder de zonnebank.
90 kg.
Zonnebank verminderd ook acne, dit ook? Als je aanleg hebt voor huidkanker is dit idd gezonder/veiliger.
Oh, laat het dan maar zitten, vind het toch al niet erg onder de zonnebank kruipen, het is ook een moment van rust (ontstressen).nee, als je acne gevoelig bent kan het alleen maar meer worden.
Oh, laat het dan maar zitten, vind het toch al niet erg onder de zonnebank kruipen, het is ook een moment van rust (ontstressen).
Zou het ook alleen maar overwegen om te doen als je huidtype 1 bent. Maar mensen denken er serieus te licht over MTII, het heeft zoveel bijeffecten. AAS is in sommige opzichten net een paracetamol vergeleken hiermee.
grootste bijwerking is toch wel misselijkheid. Hoofdpijn komt ook voor, en sommigen krijgen extra moedervlekken of reeds bestaande moedervlekken worden groter..
Als alle stellingen waar zouden zijn wat Vman opratelt , dan zou dit produkt allang een stille dood gestorven zijn en CLINUVEL momenteel niet in fase 3 zitten. Maar uiteraard is voorzichtigheid altijd op zn plaats.
NOTE: Clinuvel werkt aan MT1 wel te verstaan