MuscleMeat

begonnen met kuur Melanotan

• Topic Starter Topic Starter
@ bassD and ray-------- > thanx vor jullie reactie!! zijn er toch nog meer mensen op dit bord naast yzord die hier ervaring mee hebben!! :thumb:

hmmmmmmmmm.. miss. dan toch nog om nog een keer te proberen, heb een kuur gehad, van 2 vials.. uiteindelijk alleen resultaat in moedervlekken gezien. Heb er verder ook geen zonnebank bijgepakt, dat zou dus ook wel kunnen helpen zoals k in de reacties lees.. verder wel veel buiten geweest, mr dat mocht niet echt baten......

dus nog maar een poging wagen wanneer ik wat breder bij kas zit :D:D

op t amerikaanse forum staat ook een verhaal van iemand die pas na 50 MG MT II wat begon te merken , daarom d8 ik , ik zet er gelijk nog een kuur achter aan
en is echt de moeite waard :)

Ik heb voor de zomer ook 30 mg. besteld.
20 mg. erin en één weekend zon gehad (fijn, Nederlandse zomers...) en ik kreeg constant de vraag waar ik wel niet op vakantie was geweest.
Geen last gehad van hoofdpijn of misselijkheid, maar ik kreeg wel wat meer moedervlekjes en om `t minste of geringste een stijve.
Ik vind `t dus wel mooi spul.

Fijn om te horen Martinus. Waar had jij je spul vandaan? (Melanotan.nl ?)

Ik heb voor de zomer ook 30 mg. besteld.
20 mg. erin en één weekend zon gehad (fijn, Nederlandse zomers...) en ik kreeg constant de vraag waar ik wel niet op vakantie was geweest.
Geen last gehad van hoofdpijn of misselijkheid, maar ik kreeg wel wat meer moedervlekjes en om `t minste of geringste een stijve.
Ik vind `t dus wel mooi spul.

mooi man die stijve.....alleen daarvoor al hahahaha ach ik word zo al best bruin dus vind het niet nodig ......maar staat dit eigenlijk niet in de verkeerde sectie

Fijn om te horen Martinus. Waar had jij je spul vandaan? (Melanotan.nl ?)
Nope, kwam van melanocorp. Goei spul, maar verzending was naatje. Er stond op de douanepapieren precies opgeschreven wat `t was, dus ik heb geluk gehad dat het niet is onderschept.
@Jacky: Normaal ben ik niet bruin te krijgen met de Nederlandse zon, maar nou stond ik er echt van te kijken.

Kan iemand nou voor eens en altijd zeggen wat dit per jaar kost, als je heel het jaar een lichte tint wilt?

Want voor 100 euro extra op me abbo bij de gym kan ik heel het jaar door zonnebanken, en zonder extra pigmentvlekken zoals bij dit product. Dus het moet kwa prijs al erg voordelig zijn wil ik dit een betere keuze vinden.

Kan iemand nou voor eens en altijd zeggen wat dit per jaar kost, als je heel het jaar een lichte tint wilt?

Want voor 100 euro extra op me abbo bij de gym kan ik heel het jaar door zonnebanken, en zonder extra pigmentvlekken zoals bij dit product. Dus het moet kwa prijs al erg voordelig zijn wil ik dit een betere keuze vinden.

Dat hangt helemaal af van je gewicht. Bij elk gewicht is de dosering anders.

Anyways, dit schijnt wel gezonder te bruinen dan onder de zonnebank.

Dat hangt helemaal af van je gewicht. Bij elk gewicht is de dosering anders.

Anyways, dit schijnt wel gezonder te bruinen dan onder de zonnebank.
90 kg.

Zonnebank verminderd ook acne, dit ook? Als je aanleg hebt voor huidkanker is dit idd gezonder/veiliger.

Op het forum van Melanotan II - bruin worden zonder risico's... staat een precieze dosering bij elk gewicht. Helaas is het forum tot 1 oktober offline. Verder heeft het ook te maken met hoe bruin je wilt worden, en hoe snel je lichaam bruint.
Ik zelf heb nog geen kuur gedaan, maar wil er wel in de winter aan beginnen. Gewoon een gezonde, lichtbruine tint.

Oh, laat het dan maar zitten, vind het toch al niet erg onder de zonnebank kruipen, het is ook een moment van rust (ontstressen).

Zou het ook alleen maar overwegen om te doen als je huidtype 1 bent. Maar mensen denken er serieus te licht over MTII, het heeft zoveel bijeffecten. AAS is in sommige opzichten net een paracetamol vergeleken hiermee.

dit gaat een vast onderdeel worden voor alle wedstrijdbodybuilders:D
Ipv tanning cream aan te brengen of weken onder de zonnebank....zetten we gewoon melatonan naast de nodige dosissen AAS, slin en HGH:D

Zou het ook alleen maar overwegen om te doen als je huidtype 1 bent. Maar mensen denken er serieus te licht over MTII, het heeft zoveel bijeffecten. AAS is in sommige opzichten net een paracetamol vergeleken hiermee.

Vertel eens wat meer over de bijeffecten, behalve een stijve?
Kan weinig negatiefs vinden, dus graag wat meer informatie. Thx!

grootste bijwerking is toch wel misselijkheid. Hoofdpijn komt ook voor, en sommigen krijgen extra moedervlekken of reeds bestaande moedervlekken worden groter..

grootste bijwerking is toch wel misselijkheid. Hoofdpijn komt ook voor, en sommigen krijgen extra moedervlekken of reeds bestaande moedervlekken worden groter..

haha nee joh. Is gewoon een verkooppraatje.

zijn zoveel ergere bijwerkingen dan dat... waar veelvuldig over gemeld wordt maar meteen van fora's/sites wordt verwijderd om zo meer te kunnen verkopen... maar hier een paar bijwerkingen, waar ik in de laatste vier jaar veelvuldig ben tegengekomen op fora's en door informatie dat ik door gebruikers heb verzameld.

- verdonkering van het brein ( kan leiden tot altzheimer bijv ) maar vele gebruikers melden dus ook dat ze warrig zijn bij het gebruik bijv.
- anafylactische shock
- je lichaam kan MSHie gaan afstoten, maar wat nog het allerergste is het aanmaken van je eigen MSHie! dit kan gebeuren bij langdurig gebruik of te grote injecties per keer. Dit betekend dus dat je zelf maar ook niet meer door injecties eigen pigment kan aanmaken, omdat anti-lichaampjes het verschil niet meer kunnen herkennen tussen 'nep'-hormoon en je eigen hormoon en dus beide maar gaan afbreken.
- hyperpigmentatie, komt heel veel voor bij huidtypes die hoger zijn als 1.
- het afnemen van het libido of totaal geen zin in coïtus hebben na het stoppen met een MTII kuur.
- paarse lippen en of tong
- verdonkering van de nagels
- """" van de geslachtsdelen ( maar dit is vrij logisch want hier zitten ook pigmentcellen )
- blind kunnen worden, dmv groei van moedervlekken in het oog.

blablabla etc etc

er zijn zoveel dingen om op te noemen, ga ze niet allemaal opschrijven. Iig men zou niet zo makkelijk over dit goedje moeten denken. AAS is naar mijn mening net een paracetamolletje vergeleken met dit.

Trouwens als men meer wilt weten pm maar of laat hier maar iets weten.

Waarom niet gewoon zonnebankie pakken?

-veiliger
-ontspannender dan een spuit in je buik zetten
-waarschijnlijk nog goedkoper ook
-je krijgt de breezahkleur waar breezahdames op vallen

Als alle stellingen waar zouden zijn wat Vman opratelt , dan zou dit produkt allang een stille dood gestorven zijn en CLINUVEL momenteel niet in fase 3 zitten. Maar uiteraard is voorzichtigheid altijd op zn plaats.
NOTE: Clinuvel werkt aan MT1 wel te verstaan

Als alle stellingen waar zouden zijn wat Vman opratelt , dan zou dit produkt allang een stille dood gestorven zijn en CLINUVEL momenteel niet in fase 3 zitten. Maar uiteraard is voorzichtigheid altijd op zn plaats.
NOTE: Clinuvel werkt aan MT1 wel te verstaan

MT1 zit in fase 3, niet MTII. Moet nog maar afwachten dat MT1 op de markt gaat uitkomen, want men komt elke dag met nieuwe bijwerkingen die nog niet eerder gemeld of eerder gevonden zijn.

Niet te commercieel zijn jongeman, is nooit goed.

Terug
Naar boven