MuscleMeat

begonnen met kuur Melanotan

Nou ik ken wel een aantal vrouwtjes die er toch minstens 40% geiler uitzien als ze terugkomen van vakantie met een mooi kleurtje. Als ze ook smerig geil worden daarvan is het dubbel feest. Kan denk ook bij een aantal vrienden vna me wat punten scoren als ik hun vriendin geiler en lekkerder kan maken.

vind ik ook als een vrouwtje een lekker bruin kleurtje heeft is toch veel geiler als eentje die reclame loopt voor de campina.....:D

• Topic Starter Topic Starter
Vervolg........

monroe = BACK... een maand verder!, verder weinig resultaat behalve dat ik er behoorlijk veel moedervlekken bij heb gekregen, die ook stukken donkerder zijn geworden en begin nu eindelijk iets bruiner te worden... :rolleyes: finally.... heeft behoorlijk lang geduurd, heb er verder ook geen zonnebank bijgepakt.. just de melo!! waarschijnlijk had melo I beter gewerkt bij mij dan melo II ... die ga ik dus ook proberen aan het einde van deze kuur! de 2 vials zijn ook al bijna op........

verder geilheid :cool:.... nog ubergeil!. :D kan t alleen niet kwijt... relatie naar de kulote en de douchekop kan het bijna niet aan :o........

i´ll keep u all posted :thumb:

vast en zeker wel iemand hier die zich wil opoffere om die arme douchekop wat rust te gunnen :rolleyes:

jooooooooo anybody???.......... zo desperate ben k nie :roflol: :sl*t:... maar gun de douchekop wel wat rust.. :rolleyes: op pabo.nl ook goede alternatieven :eyes:

@ Darphbobo ... ook al geprobeerd?? :rolleyes:

Mss ff ot, heb enkele before and after pics gevonden van Melanotanmenschen:
a18.jpg

a15.jpg

edit: Bron is hun site btw.

heeej das wel relaxed...thnx bij mij heb ik dat verschil nog niet... miss. hoor ik bij de mensen bij wie het niet goed aanslaat.. maar ik plak er nog een kuur achteraan... wil wel naar dat resultaat toe....

kan wel before and after fotows plaatsen, maar eerst ff iemand vinden die mn hoofd eraf kan halen :rolleyes:

Stuur maar door, zal dat wel ff doen...

Hou de douchekop er anders even voor.

als je een goed geheugen hebt, dan kun je vast nog wel een paar foto´s herinneren die "die lange" gepost.. in een topic van post je vriendin geloof ik.. helaas voor jou doen die foto´s het niet meer ;)

nope goed geheugen heb ik niet... fris het even op wil je

offtopic-> hoe zet ik hier ene plaatje neer?

[....

Laatst bewerkt:
Na het zien van deze foto's blijf ik erbij: zie mijn vorige berichtje :D

:eek!: ik dacht dat er alleen maar lelijke vrouwen in Nederland woonde ;)

Jij was niet op Pinkpop, he...

Terug
Naar boven