Fitness Seller

beheerst buffelen

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Dat is gewoon de ophaniging van je blok aan het frame haha.. ik dacht dat ik veel kon slopen, maar jij bent nog erger.
 
-
 
Laatst bewerkt:
K*tscooters anyway. Is toch ook geen echte brommer man zo'n stuk plastic. Mijn ouwe MB dat waren pas brommers! Dat ding heeft zijn verdiende loon!

OT: Prachtige DL!
 
-
 
Laatst bewerkt:
Beheerst zegt die dan de halve gym krijgt zowat een hartverzakking met dat geschreeuw.
 
-
 
Laatst bewerkt:
ja na elke rep kreunen of schreeuwen heb ik ook een hekel aan. ik heb altijd het gevoel dat de halve sportschool me aankijkt als ik heb geschreeuwd. misschien moet ik wat minder vaak maxen....

Ik maak altijd mijn excuses achteraf en laat ze weten dat er niets mis is (nou ja, niets om zich zorgen over te maken :))
 
-
 
Laatst bewerkt:
**** yeah. 302,5!! **** yeah!

maar dat schreeuwen is een stuk minder storend dan zo'n klein snertjong wat achter je langs rent. was in mijn vorige gym ook... van die mensen die dachten dat de gym een kindercrèche was. is gewoon wachten tot het een keer fout gaat.
 
vanwaar die opmerking over die straps? wil je dat ik ga powerliften?

Natuurlijk moet je gaan powerliften! Sowieso minder blessuregevoelig dan strongman. En je gaat een heel eind naar de 700RAW, zou toch tof zijn dat op een cetificaat te krijgen. Nu moeten we jou maar vertrouwen dat het echt 302,5kg is ;)
 
-
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: DG80
ik geloof ivo niet. ik vermoed dat het eigenlijk 325,00 was maar hij weer eens bescheiden met kommaatjes en cijfers is gaan schuiven
 
-
 
Laatst bewerkt:
Harde deadlift man. En dat kind is een stuk irritanter dan je schreeuw hoor, dat wordt pas irritant wanneer mensen shit beginnen te roepen over hoe ze de bar gaan nken en na een ruggenbrekende rep "light weight" gaan roepen.
 
haha, smijt die riem gelijk op de grond ... zag er nog redelijk easy uit voor je ...

wel tering sterk man!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven