Fitness Seller

Behoorlijk last van schoudergewrichten tijdens Winny (Tabs) only kuur

Robbedoes B

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
76kg
Vetpercentage
14%
Ik zit nu in de tweede week met winny only tabs, heb behoorlijk wat meer kracht gekregen en +/- 2- 1/2 Kg gewicht erbij alles is goed bloeddruk zelfs ook uitstekend heb alleen behoorlijk wat last van mijn schouders vooral links (ik ben rechts) is behoorlijk pijnlijk tijdens training bijt ik me er doorheen en dan gaat het goed alleen in de rust heb ik er veel last van heeft iemand hier ervaring mee en is er iets tegen te doen ?

Miss Omega-3 toevoegen aan je dieet schijnt goed te zijn tegen die pijn.

Laten rusten, je schouder overbelasten en daardoor blesseren is het laatste dat je wilt. Been there!

Wellicht je gewrichten? Veel drinken en wat extra glucosamine... Ook wat omega 3 zoals Jesse aangeeft kan helpen.

Ik heb al maanden last van me schouders maar ik beul gewoon door. Sommige trainingen zijn daardoor k*t omdat ik niet volluit kan gaan andere zijn wel acceptabel tot goed.
winnie schijnt toch invloed te hebben op gewrichten sowieso. Maar 2 weken is wel erg vlot.

Genoeg drinken en omega 3 ( glucosamine + chondroitine°)

Genoeg drinken en omega 3 ( glucosamine + chondroitine°)

Ja, maar daar had hij dan al ruim van te voren mee moeten beginnen.

Er is niet zoveel dat op korte termijn gaat helpen.

Beetje rustig aan trainen, anders heb je extra snel een blessure.

---------- Post added 7 March 2012 at 13:12 ----------

Gluco is bullshit,niet bewezen of het werkt!!!

Waarom is het dan in meer dan 56 landen als geneesmiddel geregistreerd?

Ja, maar daar had hij dan al ruim van te voren mee moeten beginnen.

Er is niet zoveel dat op korte termijn gaat helpen.

Beetje rustig aan trainen, anders heb je extra snel een blessure.

---------- Post added 7 March 2012 at 13:12 ----------

Waarom is het dan in meer dan 56 landen als geneesmiddel geregistreerd?

Bewijs dat het werkt,bron???

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 13:14 ----------

Glucosamine werkt niet; een verklaring en een demasqué

http://www.kwakzalverij.nl/605/Glucosamine_werkt_niet_een_verklaring_en_een_demasque

Nee, ik heb alleen maar de Wiki gelezen :) Ga je artikel wel ff lezen.

Ik heb al maanden last van me schouders maar ik beul gewoon door. Sommige trainingen zijn daardoor k*t omdat ik niet volluit kan gaan andere zijn wel acceptabel tot goed.
winnie schijnt toch invloed te hebben op gewrichten sowieso. Maar 2 weken is wel erg vlot.
Als je er al maanden last van hebt zou ik toch maar eens goed gaan uitkijken! Kunnen ook overbelaste pezen zijn en zolang je door blijft sporten gaat het echt niet over en wordt het er zeker niet beter op.

Ik zat op 60 mg per dag. Glucosamine en omega 369 en multivitamine van de kruitvat.

Zeg niet dat het werkt maar ik had nergens last van alleen werder me nagels heel dun einde van de kuur. Toch vit B te kort denk ik.

wat de glucosamine betreft
ik heb het ook genomen en heb geen last gehad en je kan wel zoeken naar bewijs
het is een onschuldig middel dus baat het niet dan schaad het niet
alleen denk ik wel dat het nu te laat is om het nog te nemen omdat het eventjes duurt voordat het werkt

wat de glucosamine betreft
ik heb het ook genomen en heb geen last gehad en je kan wel zoeken naar bewijs
het is een onschuldig middel dus baat het niet dan schaad het niet
alleen denk ik wel dat het nu te laat is om het nog te nemen omdat het eventjes duurt voordat het werkt

Wil niet zeggen dat "iedereen" last krijgt,en je hebt het genomen? wanneer dan?

Begin vd kuur,of verder?

schouder pijn

Ik zit nu in de tweede week met winny only tabs, heb behoorlijk wat meer kracht gekregen en +/- 2- 1/2 Kg gewicht erbij alles is goed bloeddruk zelfs ook uitstekend heb alleen behoorlijk wat last van mijn schouders vooral links (ik ben rechts) is behoorlijk pijnlijk tijdens training bijt ik me er doorheen en dan gaat het goed alleen in de rust heb ik er veel last van heeft iemand hier ervaring mee en is er iets tegen te doen ?

heb ook pijn in m.n schouder ook alleen links tijdens trainen en rust dokter
geweest geen spier en pezen .. maar gewricht doorverwezen naar fysio hebben ze echo gemaakt ...wat blijkt hele kleine stukjes bot noemen ze
..muisgruis-botgruis dat zweeft rond en irriteert je zenuwen en spieren etc
ze trillen het heel fijn en gaat via je systeem eruit werkt echt 5jr geleden ook gehad is nu terug dus opnieuw behandelen ..
weet niet of dat bij jouw ook zo is maar kan geen kwaad om te proberen he

Ik neem het al 8 maanden kan uit persoonlijke ervaring zeggen dat het voor mij werkt.

Ook al altijd wat last gehad van mijn linkerschouder. Bij mij hielp omega 3 en glucisamine chondroitine maar zoals ze al zeggen hierboven moet je et enige tijd op voorhand beginnen nemen. Nu de zeurende oikn gaat nooit volledig weg als ik train. Ik minder dan wat in gewicht op de schouders als ik last krijg.

• Topic Starter Topic Starter
Ik slik ook al glucasamine en omega 3 deed ik al voor de kuur , ik denk toch gewoon overbelast ben net terug van de gym en heb mijn schouders getraind ik kan gewoonweg niet zwaar meer trainen echt waardeloos maar goed zal meer rust nemen en het ff aanzien geloof niet echt dat Er een andere oplossing voor is bedankt voor jullie reacties...

Terug
Naar boven