Fitness Seller

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Had gemiddelde aankoop van 1.80 euro per aandeel, alles op 1 euro verkocht. Gelukkig maar, want nu die 0.75 euro is belachelijk laag.

Dan heb je nog een lange tijd de kat uit de boom gekeken. Na 1 of 2 dagen dieprood had ik het al voor gezien.

Dan heb je nog een lange tijd de kat uit de boom gekeken. Na 1 of 2 dagen dieprood had ik het al voor gezien.

Klopt, maar ik had een ondergrens voor mezelf gesteld van €1, als hij nu nog op 1.20 zou staan zou ik ze nog niet weg hebben gedaan. €1 was echt de putdiepte voor mij. Geduld heb ik hier genoeg bij, dat geduld wordt soms beloond (met pharming/accsys) , soms gestraft (imtech)

GoPro had lekker geweest...

30 geopend 5 dagen geleden en nu op 43, heeft zelfs 49,xx aangetikt.

20.000 aandelen accsys de deur uitgedaan (geen winst, geen verlies), om tijdelijk pharming te kopen (7.800 aandelen). Verwacht flinke stijging komende 2 weken tot aan 18/21 juli. Meer stijging op de korte termijn dan accsys, vandaar de switch. Al eerder dit soort tijdelijke switches gemaakt en daar flinke munny mee gemaakt.

Waarom verwacht je flinke stijging?

Ja, in aanloop naar FDA (18 juli).

Vandaag mijn resterende 20.000 accsys aandelen ook weggedaan voor 23 cent (€1300 winst gemaakt), om pharming in te kunnen kopen op €0,507. Hopelijk hier verstandig aan gedaan, zit nu met 8k in pharming...!

Verwacht volgende week pharming op de 60 a 70 cent. Ongeacht of dat wel of niet zo is doe ik ze de deur uit, daarna koop ik van mijn munny weer accsys aandelen op de LSE (London Stock Exchange), daar kan je in kwart centen handelen. Voel mij stuk meer op mijn gemak met Accsys in mijn portefeuille dan Pharming... Handen aan de knoppen komende 11 dagen.

zit je wel met valutarisico ivm de pond

Ja, in aanloop naar FDA (18 juli).

Vandaag mijn resterende 20.000 accsys aandelen ook weggedaan voor 23 cent (€1300 winst gemaakt), om pharming in te kunnen kopen op €0,507. Hopelijk hier verstandig aan gedaan, zit nu met 8k in pharming...!

Verwacht volgende week pharming op de 60 a 70 cent. Ongeacht of dat wel of niet zo is doe ik ze de deur uit, daarna koop ik van mijn munny weer accsys aandelen op de LSE (London Stock Exchange), daar kan je in kwart centen handelen. Voel mij stuk meer op mijn gemak met Accsys in mijn portefeuille dan Pharming... Handen aan de knoppen komende 11 dagen.

doede gij veur werk jung, iets met aandeel'n?

Gelukkig de tijdelijke overstap gemaakt, gister €600 gemaakt met pharming, afwachten of ze weer gaan stijgen richting de €0,70!

En nee, doe totaal niets wat in de buurt komt van werk met cijfertjes of economie, nog geeneens een economische studie gevolgd!

:roflol: jezus

2morrow the big day, bois

Approved! Wordt een interessante dag.

20.000 aandelen accsys de deur uitgedaan (geen winst, geen verlies), om tijdelijk pharming te kopen (7.800 aandelen). Verwacht flinke stijging komende 2 weken tot aan 18/21 juli. Meer stijging op de korte termijn dan accsys, vandaar de switch. Al eerder dit soort tijdelijke switches gemaakt en daar flinke munny mee gemaakt.

+20% vandaag maat, :cool:

zal nog wel wat bijkomen ook?

Verdomme. Me pharming aandelen in de handen van me pa gelegd ivm vakantie, hij had vandaag echter internet problemen waardoor hij mijn aandelen "maar" met €700 winst kon verkopen ipv met €4500 winst. Dikke kutzooi! Had ik mijn vakantie maar een paar dagen later geboekt denk ik dan. Opende vandaag op €0,65 en ging daarna regelrecht de afgrond in naar €0,52....

Van me geld weer accsys technologies plc gekocht op de beurs van London. €9k... Voel me stuk meer op me gemak met deze aandelen in de pocket.

Verdomme. Me pharming aandelen in de handen van me pa gelegd ivm vakantie, hij had vandaag echter internet problemen waardoor hij mijn aandelen "maar" met €700 winst kon verkopen ipv met €4500 winst. Dikke kutzooi! Had ik mijn vakantie maar een paar dagen later geboekt denk ik dan. Opende vandaag op €0,65 en ging daarna regelrecht de afgrond in naar €0,52....

Van me geld weer accsys technologies plc gekocht op de beurs van London. €9k... Voel me stuk meer op me gemak met deze aandelen in de pocket.
Las op een forum dat er menigeen niet kon verkopen op de giro op 0,65. Tijdens de opening stond die op 0,70. Ik dacht word een mooie dag maar zakte, gvd, in.

Denk dat de hel boel flink door de grond gaat morgen, zelfs amerika staat dik in het rood dankzij dat vliegtuig

Terug
Naar boven