AndroidHealthClinic

ben benieuwd wat jullie hier van vinden.

gehaktbal

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal ben een beetje aan het rond neuzen ,ben zelf na een hele tijd gestopt te zijn met trainen weer begonnen.
Ik wil gaan trainen bv 2 oef per spiergroep wel veel basis oefeningen ,met 4 keer 8 intensiteit het zelfde ( dus iedere set zelfde gewicht) bij de laatste set net 6 t/m 8 herhalingen, als ik de 8 haal iets gewicht erbij enz.
dit wil ik 2 maanden doen dan 1 week rust om de spieren tot rust te laten komen, dan doe ik een test voor alle spiergroepen met 1 basis oefening,als ik dit wwet ga ik 2 maanden krachtschema doen bv 8 keer 5 herh met 80/90 procent van mijn top ,wel maar 1 basisoefening,dan weer 1 week rust voor algeheel herstel.
ga weer na die week een 1 herh test doen daar doe ik dan weer bv op 70 procent 2 maanden lang 2 oef 4 sets van 8 herh mee enz.wat vinden julie hier van ,ik weet uit ervaring dat ik hier vroeger goed op vooruit ging.

Als je er vroeger op vooruitging, zeker doen. En nu je begint idd de basisoef. nemen. Maar hoe ga je je schema indelen

• Topic Starter Topic Starter
18fitie zei:
Als je er vroeger op vooruitging, zeker doen. En nu je begint idd de basisoef. nemen. Maar hoe ga je je schema indelen

Ik ga mijn schema beginnen met 1 basis en 1 isolatie oefening .
4 sets 8 herh laatste set tot ik zelf nie3t meer kan .

altijd 8 herhalingen? doe ook sets tussen 8 en 12 reps en doe na een zware periode bijvoorbeeld 2 weken 3 x 15 reps voor herstel.

o lekkere tip g men was al iets aan het zoeke om te "deloaden"

2 oefeningen voor benen ...borst...rug maar ook voor schouders lijkt me wat weinig. 3 lijkt me wel minimaal ....12 setjes voor benen borst rug en 9 voor schouders bijv

gewoon fullbody dus.. soort eigen invulling van HST..
als je er vroeger op groeide dan is het een voor jou werkende methode..

dus dan zou je het prima kunnen doen..

Gewoon doen man :) Wel inderdaad weinig oefeningen voor rug en benen

• Topic Starter Topic Starter
GuyD zei:
Gewoon doen man :) Wel inderdaad weinig oefeningen voor rug en benen

aan de ene kant lijkt 1 oefening voor kracht weinig, maar bedenk wel 1 massa voor kracht en daar maximaal op trainen en dat voor iedere spiergroep ben je wel al zo,n 2 uur aan het werken met je ligaam dus ,meer is niet beter hoor .

Terug
Naar boven