- Waardering
- 1.152
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik mis de optie: 'nooit gestopt' of 'stoppen is geen optie'
ben al jaren gestopt, alleen weet mn lichaam het nog niet.

Max. 2 weken tijdens vakanties, anders sla ik alleen een training over tijdens erge griep oid. Ik bouw ook eigenlijk letterlijk m'n leven om m'n training heen, sommige mensen vinden dat zielig, ik weet niet beter en wil ook niets anders, zonder training word ik gewoon chagerijnig.
Op een gegeven moment wordt het routine, een onderdeel van je leven, althans bij mij, zijn genoeg mensen die na x jaar stoppen en pas jaren later weer verder trainen...is meer persoonsgebonden denk ik dus.Vraag me af of er een daadwerkelijk verband is tussen de tijd die je al traint en de neiging om te stoppen.
Max. 2 weken tijdens vakanties, anders sla ik alleen een training over tijdens erge griep oid. Ik bouw ook eigenlijk letterlijk m'n leven om m'n training heen, sommige mensen vinden dat zielig, ik weet niet beter en wil ook niets anders, zonder training word ik gewoon chagerijnig.

). Kwam door psychische problemen waardoor ik echt een totaal gebrek aan motivatie en zo had.