Fitness Seller

Ben je ooit een tijd gestopt met BB, zo ja wat was de langste tijd?

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 208
  • Weergaven 47K
  • Volgers 107

Wat is de langste tijd dat je ooit (tijdelijk) gestopt bent met BB?

  • < week

    Stemmen: 60 9,3%
  • 1 - 2 weken

    Stemmen: 74 11,5%
  • 2 - 3 weken

    Stemmen: 37 5,7%
  • 3 - 4 weken

    Stemmen: 43 6,7%
  • 1 - 2 maanden

    Stemmen: 49 7,6%
  • 2 - 3 maanden

    Stemmen: 37 5,7%
  • 3 - 6 maanden

    Stemmen: 67 10,4%
  • 6 maanden - 1 jaar

    Stemmen: 84 13,0%
  • 1 - 2 jaar

    Stemmen: 82 12,7%
  • > 2 jaar

    Stemmen: 76 11,8%
  • Ik ben definitief gestopt

    Stemmen: 15 2,3%
  • Anders

    Stemmen: 22 3,4%

  • Totaal stemmers
    646

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, meer als 10 jaar door een blessure. :(

Als ik niet aan BB doet, dan komt dat door blessures en niet door motivatieproblemen. Motivatie heb ik namelijk altijd! :)
 
1 Maand echt totaal niks gedaan, 6 maanden ervoor slecht gegeten/getraind.
 
Max. 2 weken tijdens vakanties, anders sla ik alleen een training over tijdens erge griep oid. Ik bouw ook eigenlijk letterlijk m'n leven om m'n training heen, sommige mensen vinden dat zielig, ik weet niet beter en wil ook niets anders, zonder training word ik gewoon chagerijnig.
 
Max. 2 weken tijdens vakanties, anders sla ik alleen een training over tijdens erge griep oid. Ik bouw ook eigenlijk letterlijk m'n leven om m'n training heen, sommige mensen vinden dat zielig, ik weet niet beter en wil ook niets anders, zonder training word ik gewoon chagerijnig.

+1

Ook 1x 2-3 weken gestopt door vakantie, verder nooit. Train dan ook nog maar een jaar. Vraag me af of er een daadwerkelijk verband is tussen de tijd die je al traint en de neiging om te stoppen.
 
Vraag me af of er een daadwerkelijk verband is tussen de tijd die je al traint en de neiging om te stoppen.
Op een gegeven moment wordt het routine, een onderdeel van je leven, althans bij mij, zijn genoeg mensen die na x jaar stoppen en pas jaren later weer verder trainen...is meer persoonsgebonden denk ik dus.
 
Max. 2 weken tijdens vakanties, anders sla ik alleen een training over tijdens erge griep oid. Ik bouw ook eigenlijk letterlijk m'n leven om m'n training heen, sommige mensen vinden dat zielig, ik weet niet beter en wil ook niets anders, zonder training word ik gewoon chagerijnig.

Dit!:)
 
ben sinds een maand geleden al meer als 1 jaar gestopt, dus meer dan 1 jaar en een maand.
maar heb geen flauw idee wanneer ik terug kan beginnen. :(
ben overigens nog niet eens zeker of ik wel met bb verder ga wanneer ik terug intensief kan sporten.
 
Ik moet nog beginnen.
 
Laatst bewerkt:
3 weken is het langste. Toen werd ik gek.
 
Nooit echt volledig gestopt voor langer dan 2 weken, maar enkele jaren terug is er wel een vrij lange periode geweest dat ik slechts 1x per week naar de gym ging en dan gewoon om wat sets voor de borst te doen (meestal 7, soms zelfs maar 4:o). Kwam door psychische problemen waardoor ik echt een totaal gebrek aan motivatie en zo had.
 
4 weken totaal nix gedaan
 
4 weken ivm vakanties. dit is een x voorgekomen voor de rest een paar keer een goede week . Carnaval/ weekendjes weg etc.
Dat laatste zie ik dan gewoon als een rust periode. Een maand niks doen is gewoon k*t maar op vakantie trainen werkt voor mij ook niet ;)
 
2 weken ivm vakantie, vind ik niet echt meetellen (toen ook nog een lokale sportschool bezocht). Wel tijdje gehad dat het op een wat lager pitje stond met voeding, wat zich ook meteen uitte in mindere trainingen :(
 
6 maanden tot 1 jaar.
Ik liep met een schouderblessure en toen raakte ik erg gedemotiveerd, langere tijd niet getraind en slecht gegeten. Is alweer een 4-tal jaar geleden.
 
2 jaar gestopt. Nooit spijt gehad van stoppen, nooit spijt gehad van opnieuw beginnen.
 
Regelmatig een weekje rust gepakt toen ik ineens minder op mijn max pakte. Daarna altijd volop PR's gezet.
Ik voel het nu eerder aan wanneer wat rust nodig heb dus ga nu proberen af en toe ff 3-4 dagen niks te doen.

Ik doe trouwens powerlifting en max elke week op een variatie van benchpress en squat/deadlift.
Als ik nog aan bodybuilding zou doen zou ik eigenlijk nooit rusten aangezien ik dan nooit een overtrainings-gevoel heb.
 
lig er al weer 2 jaar uit door aanhoudende knieblessures. Daarvoor 4 jaar getraind zonder stops, nooit last gehad van motivatieproblemen.
 
Stoppen doe ik nooit tenzij ik op vakantie ben . Train nu 4 jaar en een paar maanden .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven