MuscleMeat

Peiling Ben je ooit een tijd gestopt met BB, zo ja wat was de langste tijd?

Peiling Peiling Wat is de langste tijd dat je ooit (tijdelijk) gestopt bent met BB?

• < week

Stemmen: 60 9,3%
  • 1 - 2 weken

Stemmen: 74 11,5%
  • 2 - 3 weken

Stemmen: 37 5,7%
  • 3 - 4 weken

Stemmen: 43 6,7%
  • 1 - 2 maanden

Stemmen: 49 7,6%
  • 2 - 3 maanden

Stemmen: 37 5,7%
  • 3 - 6 maanden

Stemmen: 67 10,4%
  • 6 maanden - 1 jaar

Stemmen: 84 13,0%
  • 1 - 2 jaar

Stemmen: 82 12,7%
  • > 2 jaar

Stemmen: 76 11,8%
  • Ik ben definitief gestopt

Stemmen: 15 2,3%
  • Anders

Stemmen: 22 3,4%

• Totaal stemmers
    646
Status
Niet open voor verdere reacties.
2004-2010 break van 6 jaar :o

Rustweekje, meer niet

ja, ik vind die vraag beetje moeilijk, ik heb op 1/2 weken gestemd, maar voor mij was dat niet echt stoppen door geen zin meer of zo, was wegens ziekte of reis

meerdere zomers vroeger, heb er wel spijt van!

Ik heb vanaf 2005 2 jaar niet getraint, Ik was toen helemaal in to 't ''motorracen''.
In de winter 2007 weer begonnen.

Heet probleem met scoutskamp was dat je niet naar de fitness kon en dat het 3weken duurde, dus de dag voor je vertrekt fullbody trainen:p en dan proberen hier en daar wat oefeningen te doen tijdens scoutskamp maar zoiets valt nooit te vergelijken:(

In 2007 3.5 maand wegends operatie, en dan zie je letterlijk je spieren verdampen en loop je zo snel mogelijk de spiegel voorbij.

1-2 weken (vakantie)

<1 week, rustweken.

een jaar of 4 gestopt geweest.

motivatieprobleem had o.a. te maken met werk.
7 weken weg (en geen mogelijkheid tot trainen) en 5 weken thuis.

nu al weer 3 jaar absoluut volle bak, en nog nooit zo sterk en gespierd geweest als nu.
motivatie is ook op zn best.

max 6 dagen. was ziek.

Na 1.5 jaar gestopt voor 3 maanden, ben ondertussen al meer dan een jaar terug bezig en extreem gemotiveerd.

3 weken voor vakantie naar Amerika.
zakte daarna wat terug , eigenlijk alleen met squat van 4x110kg naar 5x90kg
zie niet in waarom ik ooit voor een langere periode zou stoppen.
Mss lichter trainen/ minder fanatiek
nu bezig met smolov, dus volop motivatie!
ga iig niet stoppen voordat ik 5plate raw squat heb :D (220kg)

2-3 maanden operatie en herstel. Daarna begon ik langzaam weer met trainen. Trainen met 3kg gewichten noem ik dan ook training. Anders kan je zeggen 4 maanden niet trainen.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 11:03 ----------

Heet probleem met scoutskamp was dat je niet naar de fitness kon en dat het 3weken duurde, dus de dag voor je vertrekt fullbody trainen:p en dan proberen hier en daar wat oefeningen te doen tijdens scoutskamp maar zoiets valt nooit te vergelijken:(

Welp liften, welp werpen, er zijn zoveel oefeningen te doen met jonge scouts. :D

Had ongv. 8-9 maanden geleden aan allebei me armen een tenniselleboog door een blokkering in me rug die ook uitstraalde naar me heup. 7 maanden niet kunnen trainen (beetje fysio en met 5kg in machines trainen als ik heel veel geluk had). nu weer 2 maandjes bezig (1e maand opbouw met weinig gewicht)

afgelopen 3.5 jaar max 5 dagen training gemist

Op een gegeven moment wordt het routine, een onderdeel van je leven, althans bij mij, zijn genoeg mensen die na x jaar stoppen en pas jaren later weer verder trainen...is meer persoonsgebonden denk ik dus.

Klopt volledig. Een paar jaar geleden anderhalf jaar gestopt voor m'n madam. Wel serieus op mijn voeding blijven letten tot haar grote ergenis (de kip en de vis kwam haar de oren uit). Na anderhalf jaar mistte ik het trainen te erg en ben dus maar opnieuw begonnen. Ze heeft gelukkig met mij leren leven :D

Net een week gestopt ivm nek/rug klachten.
Niet gestopt omdat ik niet kon trainen maar omdat ik wou zien of de klachten minder werden als ik een week niets deed.
Nou niet dus.... het ligt dus niet aan het trainen enn dat betekend dat ik dus gewoon weer verder kan gaan.

Net een week gestopt ivm nek/rug klachten.
Niet gestopt omdat ik niet kon trainen maar omdat ik wou zien of de klachten minder werden als ik een week niets deed.
Nou niet dus.... het ligt dus niet aan het trainen enn dat betekend dat ik dus gewoon weer verder kan gaan.
Mss slaap je verkeerd of ligt het aan je kussen, dan wel matras.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven