AndroidHealthClinic

Ben je ooit een tijd gestopt met BB, zo ja wat was de langste tijd?

Wat is de langste tijd dat je ooit (tijdelijk) gestopt bent met BB?

  • < week

    Stemmen: 60 9,3%
  • 1 - 2 weken

    Stemmen: 74 11,5%
  • 2 - 3 weken

    Stemmen: 37 5,7%
  • 3 - 4 weken

    Stemmen: 43 6,7%
  • 1 - 2 maanden

    Stemmen: 49 7,6%
  • 2 - 3 maanden

    Stemmen: 37 5,7%
  • 3 - 6 maanden

    Stemmen: 67 10,4%
  • 6 maanden - 1 jaar

    Stemmen: 84 13,0%
  • 1 - 2 jaar

    Stemmen: 82 12,7%
  • > 2 jaar

    Stemmen: 76 11,8%
  • Ik ben definitief gestopt

    Stemmen: 15 2,3%
  • Anders

    Stemmen: 22 3,4%

  • Totaal stemmers
    646

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
lig er al weer 2 jaar uit door aanhoudende knieblessures. Daarvoor 4 jaar getraind zonder stops, nooit last gehad van motivatieproblemen.

Je kunt nog steeds BB met een knieblessure al moet je de oefeningen hier en daar wat aanpassen.
 
1-2 weken als ik op reis ben of zulke zaken, maar dan hang ik nog wel wat aan bomen te slingeren :p. Of examens etc...

Motivatieproblemen heb ik iig nooit en als ik ze al heb dan uit zich dat vooral op mijn voeding :'). En soms 1 of 2 keer training ipv 3 of 4.
 
1 jaar gestopt was daarvoor toch niet echt serieus bezig zit nu denk weer op 8 maanden met 4 a 5 maanden met srs voeding :)
 
1 keer 7 maanden gestopt na operatie die niet goed was gegaan ook heel beroerd gegeten = ziek veel kwijt, nu ook alweer paar maanden gestopt maar gelukkig alweer paar dagen bezig woop-woop, moet alleen ff beter met voeding bezig gaan
 
Na 8 jaar trainen zat ik er vorig jaar helemaal doorheen... Lichaam wou rust motivatie was weg 2 a 4 maanden mezelf rust gegeven eff wat anders, mezelf voorgenomen om het nieuwe jaar weer goed te starten en ben nu weer aardig op me oude niveau en voel me een stuk beter... Ook qua kracht loopt allemaal gewoon lekker... Af en toe goede rust is echt niet verkeerd!! Zeker als je gewoon 5 dagen in de week traint en af en toe lange periode op dieet bent ofzo, vergr natuurlijk veel van lichaam en geest.
 
Je kunt nog steeds BB met een knieblessure al moet je de oefeningen hier en daar wat aanpassen.

Ik kan er weinig druk opzetten, dus vrijwel alle been en onderrug oefeningen vallen dan al af. Het is inderdaad mogelijk om de rest wel te doen, maar ik vond het gewoon niks.
 
Gestopt met naar de sportschool gaan? Nooit. Hardcore BB op een laag pitje gezet? Yeah, 10 jaar of zo. Maar altijd naar de gym blijven gaan om de boel te onderhouden.
 
Nooit gestopt, nice, alleen vakantie ofzo dan. Maar voor de rest altijd netjes geweest en ik eet nu al 2 jaar 24/7 volgens schema. Met hier en daar een junkmaaltijd ofc
 
Een jaar, schouder blessure opgelopen op me werk.. Kreeg er zelfs last van me squatten, had toen zoiets van waar the **** ben ik nou mee bezig? Heb de barbell terug gehangen en ben een jaar niet meer naar de gym geweest.

Inmiddels weer hardcore bezig en sta er nu beter bij als toen. :D
 
Ga binnenkort misschien 2/3maanden een rondreis houden zonder workout mogenlijkheden, alleen bodyweight exercises. Ik maak er meteen een cut van haha, zal wel terugkomen met aardig wat spierverlies maargoed, probeer zoveel mogenlijk tonijn e.d mee te nemen en whey en dan hopen dat ik veel vet verlies.

Iemand hier ervaring mee, een rondreis of vakantie voor enkele maanden zonder BB?
ja ben net terug van februari ben 11 KG AFGEVALLEN in de goede zin daar waren de maaltijden enkel rijst en kip.deed om de 3 dagen push ups telkens tot het uiterste dan 2min rust terug push ups tot het uiterste,altijd dag erna stijf.nu na 1,5 maand terug zelfde niveau in men workouts bench 3x8 105KG.men rondreis was india 4 maanden.
 
Vorige zomer heb ik er erg weinig aan gedaan, weken niet getraind en dan weer een dagje wel.. Na de zomer weer iets beter getraind maar eigenlijk leek dat ook nergens op. Dit aangehouden tot begin dit jaar, en nu weer 2-3 maandjes serieus er mee bezig.
 
3/4 maanden door me ex..
net weer serieus begonnen trainen maar heb vanaf vandaag een gescheurde schouder spier:s

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 20:50 ----------

Een jaar, schouder blessure opgelopen op me werk.. Kreeg er zelfs last van me squatten, had toen zoiets van waar the **** ben ik nou mee bezig? Heb de barbell terug gehangen en ben een jaar niet meer naar de gym geweest.

Inmiddels weer hardcore bezig en sta er nu beter bij als toen. :D


Ik begrijp je goos..
 
2-3 maanden, ontstoken schouderpees!
 
een keer of 5 2/3 maanden gestopt. 2 keer een half jaar gestopt.
wegens blessure en aankoop huis. De 5 keer 2/3 maanden wegens motivatiegebrek en uitblijven voortgang.
 
Stoppen is er niet meer bij. Als CF'er merk ik grote voordelen van krachttraining/BB tov. cardio training dus dat motiveert nogal.. Sleep zelfs een dumbbell met een berg gewicht mee naar het ziekenhuis om daar iig. pistol squats met gewicht te kunnen doen en dergelijke.
Echt massa winnen doe ik al een tijd nauwelijks meer (kom van laag in de 50) , daar had ik op een bepaald moment moeite mee maar door steeds andere dingen te proberen ga ik af en toe nog steeds vooruit in kracht, dat is ook een grote motivator en variatie en iets nieuws kunnen proberen geeft me sowieso vaak zin in een volgende training.
 
7 maanden elke dag max, 4 dagen per week.
4 dagen niet getraint, toen ging ik naar londen :)
Elke keer als ik nieuw schema doe, 1 week rust , dat om de 12 weken
 
altijd naar de sportschool blijven gaan, voeding heb ik voor het eerst de afgelopen 3 maanden op een laag pitje gezet.
 
Ondertussen al vier maanden out. Weinig kwijt gewicht 4kg erbij. Van niks te doen waarschijnlijk en vettig eten. Volume zit er nog, definitie is ver te zoeken.

Polsblessure. Pezen en ligamenten kapot. Zal nog ff out zijn :(
 
Ondertussen al vier maanden out. Weinig kwijt gewicht 4kg erbij. Van niks te doen waarschijnlijk en vettig eten. Volume zit er nog, definitie is ver te zoeken.

Polsblessure. Pezen en ligamenten kapot. Zal nog ff out zijn :(
ai k*t man je ging net lekker
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven