AndroidHealthClinic

Peiling Ben je ooit een tijd gestopt met BB, zo ja wat was de langste tijd?

Peiling Peiling Wat is de langste tijd dat je ooit (tijdelijk) gestopt bent met BB?

• < week

Stemmen: 60 9,3%
  • 1 - 2 weken

Stemmen: 74 11,5%
  • 2 - 3 weken

Stemmen: 37 5,7%
  • 3 - 4 weken

Stemmen: 43 6,7%
  • 1 - 2 maanden

Stemmen: 49 7,6%
  • 2 - 3 maanden

Stemmen: 37 5,7%
  • 3 - 6 maanden

Stemmen: 67 10,4%
  • 6 maanden - 1 jaar

Stemmen: 84 13,0%
  • 1 - 2 jaar

Stemmen: 82 12,7%
  • > 2 jaar

Stemmen: 76 11,8%
  • Ik ben definitief gestopt

Stemmen: 15 2,3%
  • Anders

Stemmen: 22 3,4%

• Totaal stemmers
    646
Status
Niet open voor verdere reacties.
Om eerlijk te zijn heb ik telkens periodes van veel motivatie, daarna laat ik vooral op het gebied van eten het vaak liggen... feelsbadman... Ben nu zo´n 4,5 maand weer serieus bezig.

Om eerlijk te zijn heb ik telkens periodes van veel motivatie, daarna laat ik vooral op het gebied van eten het vaak liggen... feelsbadman... Ben nu zo´n 4,5 maand weer serieus bezig.

ach,zo loop ik al vanaf mijn 15e te kneuzen :D

4,5 jaar,..... eerste 2.5-3 jaar niet mogen trainen,... wat vooral in het begin moeilijk was omdat ik abrupt moest stoppen na 12 jaar non-stop trainen,....
nadehand,. erg druk gehad qua werken e.d. en de moed weer moeten zoeken om weer tussen t ijzer te gaan,...

Inmiddels weer een maandje bezig,.. gaat lekker :D

Intensiteit was lager tijdens drukke uitgaansperioden, drukke studie perioden, drukte met werk, geboorte kinderen.

In 2007 homegym gebouwd. Toen ging het beter omdat je dat wel kan inpassen.

Dus in de afgelopen 13 jaar zijn er veel perioden van weken tot maanden geweest dat het minder was. Motivatie was er bijna altijd.

Bijna is 2 jaar gestopt. Zwaar motorongeval gehad. Ruggewervel en nekschade:( Zware revalidatie en zo terug begonnen met trainen beter dan ooit:)

De afgelopen maanden weinig tijd gehad om te trainen. In de tussen tijd dit geweldige forum ontdekt en veel gelezen. Binnenkort gelukkig meer vrije tijd om weer 3 tot 4 keer in de week te gaan knallen.

Yup. had ik het volgehouden dan zat ik al veel verder. Moet maar eens serieus aan de bak wil ik ooit m'n droomfysiek bereiden.

• Like
Waarderingen: mat
Heb regelmatig perioden gehad van 1-2 maanden waarin ik niets deed.

Tegenwoordig als ik minder tijd heb, pas ik de grease the groove methode toe, waarmee ik terugval enorm kan beperken. Dus in plaats van helemaal niks, gewoon meepakken wat ik pakken kan, al is het maar een training van 1 minuut per dag. Hier en daar een setje dips, optrekken, opdrukken, in plaats van de boel compleet de boel laten.

Behoor gelukkig niet tot die groep van pechvogels die na 3 maanden niks doen, in de gym terugkeert in een t-shirt dat opeens vier maten te groot is :D

Nee nog nooit en ik ben het ook niet van plan

1 hele maand op vakantie geweest waar geen mogelijkheid was tot krachttraining. Is ook wel eens lekker/.

3 weken door vakantie, verder nooit problemen met motivatie.

Ik ben nog nooit echt begonnen. :-p

Ik ga nu stoppen.

Maandje eruit geweest vanwege een polsblessure.

Meer dan 10 jaar gestopt !

En nu weer verslaafd as hell !

Soms wel eens een week. Motivatie genoeg alleen doet lichaam niet altijd mee met die motivatie :)

2 weken curacao, wel eens een rustweekje willen inplannen maar ik kan het niet :d

2-3 maanden door operatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven