XXL Nutrition

Peiling Ben je ooit een tijd gestopt met BB, zo ja wat was de langste tijd?

Peiling Peiling Wat is de langste tijd dat je ooit (tijdelijk) gestopt bent met BB?

• < week

Stemmen: 60 9,3%
  • 1 - 2 weken

Stemmen: 74 11,5%
  • 2 - 3 weken

Stemmen: 37 5,7%
  • 3 - 4 weken

Stemmen: 43 6,7%
  • 1 - 2 maanden

Stemmen: 49 7,6%
  • 2 - 3 maanden

Stemmen: 37 5,7%
  • 3 - 6 maanden

Stemmen: 67 10,4%
  • 6 maanden - 1 jaar

Stemmen: 84 13,0%
  • 1 - 2 jaar

Stemmen: 82 12,7%
  • > 2 jaar

Stemmen: 76 11,8%
  • Ik ben definitief gestopt

Stemmen: 15 2,3%
  • Anders

Stemmen: 22 3,4%

• Totaal stemmers
    646
Status
Niet open voor verdere reacties.
Negen jaar en in die periode ergens in het midden weer 4 maanden getraind.

pff in de tijd dat ik train al minstens 3x gestopt en ook weer volledig mijn vorm kwijt geraakt, maar ik krijg het altijd wel weer terug ;)

2jaar, huisje gebouwd

Recentelijk blessure gehad. Week gerust. Dan week weer gaan trainen met pijn, dan toch weer een week gerust. Dat is het zo wat van rust de laatste 5-6 jaar.

Ik train al van m'n 21 (nu 33) en tijdens m'n studies moest ik soms noodgedwongen stoppen of sterk verminderen tijdens examens.

Al bij al is een week rust elk half jaar ofzo niet slecht :p

meer dan twee jaar hier niet gezeten werd thuis niet geaccepteerd klinkt raar mjah. Inmiddels sporten weer opgepakt dus hier ook weer gaan kijken en maar besloten actief te gaan worden.

Train nu al maanden halfbak eigenlijk. Baal er wel van, heb niet het gevoel dat ik er veel aan kan doen. DMAA besteld, misschien dat dat wat kan betekenen voor mijn motivatie.

Lang gestopt door vernietigende rugklachten. De rugklachten zijn opgelost, nu stop ik pas als ik doodval.

Een jaar of 6. Echt zo'n spijt van.

afgelopen maand, voorlopig geen geld voor sportschool

lichaam ver op door stress begin jan 2013 weer begonnen met trainen moet zeggen begin er beter uit te zien :P

Ben 1 jaar gestopt geweest. Hoelang duurt het gemiddeld voordat je terug bent op je oude niveau?

Laatst bewerkt:
Een klein jaartje.. verhuist voor het werk... samen gaan wonen.. jaar later, 12% VP er bij.. Nice <3

de grootste spijt heb ik gehad toen ik na 4 jaar trainen 128 kg woog (wel met 20%), ik was zo buff dat gewone kleren kopen een ramp was. (heerlijk)
ik verhuisde, kreeg mijn vet niet onder controle en startte een zaak, toen ben ik 2 jaar gestopt, en heb sindsdien af en aan getraind. ben nu voor het eerst een 11 jaar weer serieus bezig, en let op mijn voeding en ga als een dolle.
dat vet blijft een probleem, maar gewoon stug doorgaan

4 maanden gestopt in verband met motivatie verlies door zwaar te feesten en zo van de vrijdag tot maandag door te halen en zo komt er van trainen tijdens week niet veel in.

Maar ja als je dan in de spiegel kijkt en ziet dat je vorm er zo op achter gaat, ben je wel verplicht om weer te herbeginnen :D

Met trainen 1 + nog wat maand, maar dan trainen, dus geen bb.

Onder bb vesta ik, voeding aanpassen, bulken, cutten, schema's ect ect.

Doe ik niet meer, wel trainen uiteraard.
Maar dat serieuze gedoe erom heen is niks voor mij heb ik gemerkt.
Heb het 5 jaar gedaan en toen was ik het zat, nu gewoon trainen en eten. thats it.

stop wel eens maar dat vaak niet langer als 5 dagen.

Ben 1 jaar gestopt geweest. Hoelang duurt het gemiddeld voordat je terug bent op je oude niveau?

ben in juni 2012 accuut gestopt met trainen en overgestapt op de racefiets heb dit een jaar volgehouden

en ben nu in juni 2013 weer begonnen in mijn home-gym en sta er versteld van wat een lichaam voor een

spiergeheugen heeft doe niks speciaals met voeding gewoon 6 maaltijden p. dag veel brood etc geen supplementen niets gewoon trainen en fietsen

Tussendoor enkele maanden gestopt vanwege stress....

1-2weken wegens ziekte jammer genoeg

2 jaar maar inmiddels al een jaar aan het knallen =)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven