Fitness Seller

Peiling Ben je ooit een tijd gestopt met BB, zo ja wat was de langste tijd?

Peiling Peiling Wat is de langste tijd dat je ooit (tijdelijk) gestopt bent met BB?

• < week

Stemmen: 60 9,3%
  • 1 - 2 weken

Stemmen: 74 11,5%
  • 2 - 3 weken

Stemmen: 37 5,7%
  • 3 - 4 weken

Stemmen: 43 6,7%
  • 1 - 2 maanden

Stemmen: 49 7,6%
  • 2 - 3 maanden

Stemmen: 37 5,7%
  • 3 - 6 maanden

Stemmen: 67 10,4%
  • 6 maanden - 1 jaar

Stemmen: 84 13,0%
  • 1 - 2 jaar

Stemmen: 82 12,7%
  • > 2 jaar

Stemmen: 76 11,8%
  • Ik ben definitief gestopt

Stemmen: 15 2,3%
  • Anders

Stemmen: 22 3,4%

• Totaal stemmers
    646
Status
Niet open voor verdere reacties.
6 weken door blessure...:(

Max 1 tot 2 weken door ziekte, rust of vakantie. Motivatieproblemen nooit heel zwaar gehad. Als ik ze had gewoon doorgaan. Als je stopt door motivatie problemen is het erg moeilijk weer terug op te pakken.
Train nu een jaar of 11 denk ik

half jaar binne 3 maanden weer redelijk op oude niveau dus muscle memory bestaat zeer zeker.

Kga binnekort stoppe vanwege striemen

6 maanden door een hernia. Inmiddels weer aan de slag.

Lig er nu 3 weken serieus uit voeding is redelijk gebleven.. wegens nek/rug/schouders klachten en slechte slaap tijd chagrijnig teveel stress aan me kop zag er niet meer uit, gewoon overspannen zat er doorheen. Gelukkig voel ik nu weer stuk beter en gaan we er vanaaf weer flink tegen aan

1,5 week door school en vakantie, en dat voelt ****ing k*t. Morgen ochtend weer voor het eerst KNALLEN!

3-4 weken lag in het ziekenhuis en me voeding was k*t .. zodra ik eruit was meteen weer gaan knallen:D

4 maanden, vakantie + kinkhoest + heeel veel ander gezeik. Echt balen maar nu weer lekker bezig.

ik hou af en toe een week voledige rust na bijv. 8 weken max-ot schema voor de rest nooit en ben ik ook niet van plan

Mis de optie alles, been there done it all. Maarja ben dan ook al oud.:) komen bij iedereen wel momenten waardoor je voor even of langere tijd stopt. Kinderen, bedrijf opstarten, motivatie probs, blessures etc etc..
Maar 1 troost...eenmaal hooked aan het ijzer komt het altijd toch weer terug in je leven.
De truc om zo weinig mogelijk stops te krijgen is bezig blijven al is het maar 1 of 2 keer in de week en ook al zijn dat trainingen die nergens op lijken.
Tenminste dat is wat deze oude man heeft ervaren.
Succes allen!

Ooit eens 2 a 3 maanden vanwege ziekte.

2 weken niet getraind toen ik op vakantie was, gwn te warm hehe

Ben begonnen op me 18e en ben nu 20. Had een half jaar trainen erop zitten en toen ontmoette ik de coffeeshop weer.....en via de coffeeshop mdma en andere zooi leren kennen. Voor ik het wist leefde ik in een wereld van drugs en dacht ik dat bami eten wel prima was omdat er carbs in zaten. (what was i thinking:??) Heb daardoor een half jaar niet getraind. Ben er nu weer vanaf. Heb er nu weer een half jaar serieus getraind en maak de gainz of my life. Er zal nooit meer iets tussen mij en de gym komen!

Ben er 3 jaar uit geweest, give or take een paar maanden.

Ben begonnen op me 18e en ben nu 20. Had een half jaar trainen erop zitten en toen ontmoette ik de coffeeshop weer.....en via de coffeeshop mdma en andere zooi leren kennen. Voor ik het wist leefde ik in een wereld van drugs en dacht ik dat bami eten wel prima was omdat er carbs in zaten. (what was i thinking:??) Heb daardoor een half jaar niet getraind. Ben er nu weer vanaf. Heb er nu weer een half jaar serieus getraind en maak de gainz of my life. Er zal nooit meer iets tussen mij en de gym komen!

Allemaal prima, maar niet drugs de schuld geven he ;)
Het enige wat hier fout zat was jouw dedication.

Niet dat je de drugs nu de schuld geeft, maar toch. Een jointje kan heel veel schelen als je met herstellen van KT ;)

ben zelf net weer begonnen, 2 jaar lang MMA, en explosieve KT, nu lekker weer bb-en

Mis de optie alles, been there done it all. Maarja ben dan ook al oud.:) komen bij iedereen wel momenten waardoor je voor even of langere tijd stopt. Kinderen, bedrijf opstarten, motivatie probs, blessures etc etc..
Maar 1 troost...eenmaal hooked aan het ijzer komt het altijd toch weer terug in je leven.
De truc om zo weinig mogelijk stops te krijgen is bezig blijven al is het maar 1 of 2 keer in de week en ook al zijn dat trainingen die nergens op lijken.
Tenminste dat is wat deze oude man heeft ervaren.
Succes allen!

en deze oude man ook :D

Helaas door blessure, 6>1jaar.

Now theres no stoppin' me!

5 maanden alleen maar zuipen en feesten na m'n eindexamens en begin van de universiteit. Zo'n 1,5 maand geleden weer begonnen, en meteen écht serieus. Achteraf ook veel spijt dat ik in die vijf maanden niet getraind heb natuurlijk, maar ach, hoort erbij. Nu maar hard werken om alles wat ik had terug te krijgen, en meer. ;p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven