Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
komen bij iedereen wel momenten waardoor je voor even of langere tijd stopt. Kinderen, bedrijf opstarten, motivatie probs, blessures etc etc..Ben begonnen op me 18e en ben nu 20. Had een half jaar trainen erop zitten en toen ontmoette ik de coffeeshop weer.....en via de coffeeshop mdma en andere zooi leren kennen. Voor ik het wist leefde ik in een wereld van drugs en dacht ik dat bami eten wel prima was omdat er carbs in zaten. (what was i thinking:??) Heb daardoor een half jaar niet getraind. Ben er nu weer vanaf. Heb er nu weer een half jaar serieus getraind en maak de gainz of my life. Er zal nooit meer iets tussen mij en de gym komen!

Mis de optie alles, been there done it all. Maarja ben dan ook al oud.komen bij iedereen wel momenten waardoor je voor even of langere tijd stopt. Kinderen, bedrijf opstarten, motivatie probs, blessures etc etc..
Maar 1 troost...eenmaal hooked aan het ijzer komt het altijd toch weer terug in je leven.
De truc om zo weinig mogelijk stops te krijgen is bezig blijven al is het maar 1 of 2 keer in de week en ook al zijn dat trainingen die nergens op lijken.
Tenminste dat is wat deze oude man heeft ervaren.
Succes allen!