XXL Nutrition

Ben jij voor deze zomer tevreden met je fysiek?

Peiling Peiling Kan jij dit jaar tevreden zijn?

• Totaal stemmers
    178

Loo

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
666
Deze keer met enquete natuurlijk.

Tuurlijk, tevreden zijn we nooit. Maar deze tijd van het jaar is voor de meesten toch wel evaluatie-tijd. Heb je het afgelopen jaar dusdanige verbeteringen in je fysiek aangebracht dat je op dit moment, of vlak voor de zomer, tevreden kunt zijn. Geef jezelf een score op de meter der tevredenheid.

"5. ik ben super tevreden, ik heb hard gewerkt en m'n fysiek is erg verbeterd, veel meer had ik er niet uit kunnen halen."

6. ik ben sniperx

Is wel redelijk op het moment en heb ook hard gewerkt, maar gelukkig zit er nog wat leuks aan te komen voor het echt zomer word :D

nog niet, tenzij ik in 5-6 weken nog een kilo of 10 aan kan komen, mja dat gaat zeker niet lukken maar wel meer tevreden dan hoe ik er vroeger bij liep

zeer gematigd tevreden. ik had er verdomme veel meer uit kunnen halen. dan gaat het periodes weer goed en dan weer door stress, drukte, slecht eten en alcohol... weer super slecht. er moet meer lijn in komen..

nooit tevreden

Ik ben zeker niet tevreden. Zoals wel eerder is gezegd heb, ben ik al een aantal maanden geveld door pfeiffer en had echt in de planning zitten om beach-mode-ready te zijn deze zomer. Dat is zeker niet gelukt, Mijn pfeiffer tezame met m'n onderarm blessure hebben het helaas verhinderd, maar ik denk dat ik na de zomer er weer tegen aan kan.

Ben ook van plan om in september voor het eerst foto's te posten als pre-gallery, aangezien het ook net voelt of ik weer helemaal opnieuw moet beginnen.

had dit jaar 100 moeten zijn in de zomer ben blijven hange op 96 :( 19%

Gematigd tevreden.
Goede progressie gemaakt alleen cutten dit jaar zit er nog niet in.
Jammer van al de strech marks maar hoort er bij.
BB is een obsessie geworden elke keer als je een doel bereikt hebt blijf je het hoger leggen,het moet steeds meer en meer massa zijn en dat houd mij tegen om te cutten hopelijk krijg ik het volgend jaar wel zo ver.

Zeg Loo, zie ik jou dit jaar weer op Awakenings? Mag je mijn ja of nee invullen en het DBB vertellen.

Op zich wel tevreden. Heb een kankerjaar achter de rug betreft belessures. Ben nu bijna weer op me oude niveau, en ben 6kg lichter dan vorig jaar.

Niet echt nee, de bevalling van m'n eerste kindje heeft effe voorrang.;)

Ik ben wel tevreden, heb een half jaar geen kt gedaan, wel getraind maar anders.. nu weer schema opgepakt...en ga nu helemaal voor wat ik wil. Maar voor alle drukte die ik had afgelopen maanden vind ik dat ik het netjes heb vol gehouden. Zoals altijd gezond eten & blijven sporten. Next year....word beter.:)

Terug
Naar boven